Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: erakko - 16.11.08 - klo:20:27
-
Tämä viesti olisi pitänyt mennä tuohon Ylivoimaisen syöppö vario- aiheeseen. (Tuli moka) No nyt asiaan, Koneviestissä pari vuotta sitten (nro 4 10.3.2006) oli testissä jd:n 6920s autopower ja Mf dyna-vt 7490. Siinä oli vertailtu kulutuksia, tässä mf:n:
-Nimellisominaiskulutus g/voa. kWh: 267
-ominaiskulutus voa. 1000r/min g/voa. kWh: 249
-suurimalla teholla g/voa. kWh: 257
No siellä oli verrattu massikan kulutuksia vastaavan kokoiseen Fendt 818:aan. Tekstistä Fendtin kulutukset aiemmin mainitussa järjestyksessä:
-Nimellisominaiskulutus g/voa. kWh: 289
-ominaiskulutus voa. 1000r/min g/voa. kWh: 276
-suurimalla teholla g/voa. kWh: 270
Näin siis Koneviestissä. Vaihteistokin on sama koneissa, joten ne eivät tee eroa! Eipä taida sisukiisseli ollakaan niin syöppö kuin moni luulee, ainakaan tuossa mf:ssä. Rajut on erot Fendtiin.
Ps: Ei minulla ole mitään Fendtiä vastaan, vaan sen hintaa vastaan! (Köyhän todisteluja)
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
-
Tuolta voi tarkistaa asian:
http://tractortestlab.unl.edu/AGCO%20test%20reports.htm
Kuka maksoi KV:n testin? PLOP!
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
niinpä fendt on skoda ja dynä vt audi jos noita verrataan, sillä erolla et fenttiin jääny audin hinta ja massikkaan skodan :D
fentistä puuttuu jarrutusvoiman säätö, tehostetut jarrut puuttuu ,pienempi hydraulisäiliö,ei sähköpeilejä,lämmityksiä ,melutasossa iso ero ,toimiva vetokoukku puuttuu fentistä ;)
-
Juuh laatuhan maksaa, jos se on niin että hyvää ja halpaa ei ole, mutta millä jää parhaimpaan tulokseen??? Kuka tietää... huh mitä jaarittelua, jokainen ajakoon minkä parhaaksi näkee!
-
Juuh laatuhan maksaa, jos se on niin että hyvää ja halpaa ei ole, mutta millä jää parhaimpaan tulokseen??? Kuka tietää... huh mitä jaarittelua, jokainen ajakoon minkä parhaaksi näkee!
Mä oon jo 30 vuotta ajanu Fergulla... Ajakoot muut millä lystää.
Kai niillä muillakin työt tulee tehtyä...
jotenkin.
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....
ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....
ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.
;D ;D ;D
Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out" :P
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....
ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.
;D ;D ;D
Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out" :P
No Britti merkit ei ole olleet saksassa kovin suuressa huudossa koskaan
-
No Britti merkit ei ole olleet saksassa kovin suuressa huudossa koskaan
Mutta masserihan on ranskalaanen.. ;D ;D
-
Taitaapa olla joillakin taas se aika kuukaudesta kun rupesi se ventti noin vaivaamaan. ;) ;) ;)
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....
ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.
;D ;D ;D
Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out" :P
Jaa......sie oot siirtyny viljelemään saksankieliselle alueelle .......suomenkielisiä lehtiä kun lukee niin valumöntti on ainoa oikea trakvaattori
-
Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out"
***Vai saksankielistä lehteä. Onko "out" saksaa?
-
No tästä nyt pitää elämöidä :P
Jos vaikka esimerkkinä VW konsernin tuotteet, Audi on konsernin
laadukkaammasta päästä, täynnä ominaisuuksia mitä ei saman
konsernin halvemmista malleista löydy. esim. Skodasta ei löydy
multilink etupäätä vaan sielä on McPhersson, jos luotettavuutta
ja taloudellisuutta autoissa verrataan niin taitaa halvempi olla
Skoda ajella vrt Audi
Tuos testis voipi olla ja onki jäynä, uusin Vario on EURO 3 stage
päästöillä ja vanhempi Linnavuoren betomylly ei kelepais enää kuin
Intiaan... ::)
Eli siis verrataan erilaisia koneita.
Heittää siihen uutukaiseen Sisuun Adblue laskun mukaan niin se tasoottaa
kummasti tai vaihtaa vanhan pld ruis*****sen Varion nii a´vot
Ojalan jutuissa alkaa olla selittelyn makua.....
ei se pysty parempaan kun lyötiin faktat pöytään.
;D ;D ;D
Ainaki on kalliimpi, kaikimpuolin parempi tietenki. Saksankielistä
Profia kun lukee niin Dyna VT on ihan "out" :P
johtuukohan se kalliimpi erään kaupan hinnnoittelusta mistä ojalakaan ei oo ennemmin tykänny ;)
-
niin kallein ei ole aina välttämättä paras. nykyään isännät on niin kustannustietoisia jotkut ostaa halvempia joillakin pitää olla kallein kone. minustakin tuo sisudieselin moottori on hyvä, luotettava ja vie vähän polttoainetta. näillä polttoaineen hinnoilla koneet vaihtuu jos kulutus on liian iso. virallisia testejä tulee luettua mainoksissa asiat näytetään monesti vähän liian hyvinä. tärkeintä lienee että työt tulee tehtyä.
-
niin kallein ei ole aina välttämättä paras. nykyään isännät on niin kustannustietoisia jotkut ostaa halvempia joillakin pitää olla kallein kone. minustakin tuo sisudieselin moottori on hyvä, luotettava ja vie vähän polttoainetta. näillä polttoaineen hinnoilla koneet vaihtuu jos kulutus on liian iso. virallisia testejä tulee luettua mainoksissa asiat näytetään monesti vähän liian hyvinä. tärkeintä lienee että työt tulee tehtyä.
ei se vilja peremmin kasva vaikka se kylvetään muutama kymmentuhatta euroa kalliimmalla traktorilla.
-
niin kallein ei ole aina välttämättä paras. nykyään isännät on niin kustannustietoisia jotkut ostaa halvempia joillakin pitää olla kallein kone. minustakin tuo sisudieselin moottori on hyvä, luotettava ja vie vähän polttoainetta. näillä polttoaineen hinnoilla koneet vaihtuu jos kulutus on liian iso. virallisia testejä tulee luettua mainoksissa asiat näytetään monesti vähän liian hyvinä. tärkeintä lienee että työt tulee tehtyä.
ei se vilja peremmin kasva vaikka se kylvetään muutama kymmentuhatta euroa kalliimmalla traktorilla.
Kylvökonees sen eron huomaa :o
Rapiirin ylivoimaa ;D
-
eikös nois rapitiis oo ollu jotain jousi ongelmaa?? jousi poikee ja syötöt puolittuu, oon vaan kuullu. ::) jotku joutuu ajamaan kiertokoekampi kiinni että voi valvoa pyöriikö tarpeeksi lujaa, kun pyörimänopeus puolittuu niin pyörintä vahditkaan ei sitä haista.
-
eikös nois rapitiis oo ollu jotain jousi ongelmaa?? jousi poikee ja syötöt puolittuu, oon vaan kuullu. ::) jotku joutuu ajamaan kiertokoekampi kiinni että voi valvoa pyöriikö tarpeeksi lujaa, kun pyörimänopeus puolittuu niin pyörintä vahditkaan ei sitä haista.
Seon kato aateltu jo tehtaalla valamiiksi ettei tärväänny liikaa kallista apulantaa. Samon siemenen kans, raskii laittaa sertivikoitua.