Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: eläinviljelijä - 31.12.14 - klo:16:38
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
-
Bosch VP44 se on särki. Piuhan päähän ja kertoo kone. 2002 - 2004?
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
tere, laitas mallia tarkemmin mikä pumppu mikä mallin kone ,,tosiaan jos vp44 ni voipiolla rikki mutta cav voi olla rikki kans ,, mutta mikä rikkoo vp 44 esim nh120-150 mallit tuntuis kestävän +10000 tuntia?
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
tere, laitas mallia tarkemmin mikä pumppu mikä mallin kone ,,tosiaan jos vp44 ni voipiolla rikki mutta cav voi olla rikki kans ,, mutta mikä rikkoo vp 44 esim nh120-150 mallit tuntuis kestävän +10000 tuntia?
Vajaa siirtopaine, tukkonen suodin, ilmavuodot imupuolella. Polttoaine toimii syötönsäätimen tjsp "iskunvaimentimena", ilmakupla ei.
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
tere, laitas mallia tarkemmin mikä pumppu mikä mallin kone ,,tosiaan jos vp44 ni voipiolla rikki mutta cav voi olla rikki kans ,, mutta mikä rikkoo vp 44 esim nh120-150 mallit tuntuis kestävän +10000 tuntia?
Koneen tyyppiä en löytänyt mistään papereista. Ja tyyppikilvestäkin suurin osa teksteistä kulunut pois.
Pumpun tyyppikilvestäkin lähtenyt kaikki muu teksti paitsi merkki stanadyne.
Traktori on vm.2006 Tunteja on reilu 2000.
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
tere, laitas mallia tarkemmin mikä pumppu mikä mallin kone ,,tosiaan jos vp44 ni voipiolla rikki mutta cav voi olla rikki kans ,, mutta mikä rikkoo vp 44 esim nh120-150 mallit tuntuis kestävän +10000 tuntia?
Vajaa siirtopaine, tukkonen suodin, ilmavuodot imupuolella. Polttoaine toimii syötönsäätimen tjsp "iskunvaimentimena", ilmakupla ei.
Suodattimet ja kaikki polttoaineletkut vaihdoin. Sen jälkeen alko pumpulle tuleen katkeematon ja ilmaton polttoainevirtaus hyvällä paineella. Tätä ennen polttoainevirtaus oli katkonaista ja vaahtoista.
Nyt siis ruiskutuspumpulle asti tulee ilmatonta ainetta hyvällä paineella, mutta kun avaa pumpun toiselta puolelta ruiskutusputken, niin sieltä tulee vain pieni noro.
Itse epäilen että sammutin on jäänyt päälle. Voisiko olla näin?
Lisäyksenä vielä, että ruiskutuspumppu on sähköisesti ohjattu. Sinne ei siis tule kaasu eikä sammutus vipuja. Pumpun päälle tulee johto joka ilmeisesti on kaasu, ja pumpun ruikutusputkien puoleisessa päässä putkien keskelle tulee toinen johto.
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
tere, laitas mallia tarkemmin mikä pumppu mikä mallin kone ,,tosiaan jos vp44 ni voipiolla rikki mutta cav voi olla rikki kans ,, mutta mikä rikkoo vp 44 esim nh120-150 mallit tuntuis kestävän +10000 tuntia?
öööööööööö...... tm175-190 viritettynä ja eipä se 2000h pitempään kestäny.... kahesti eli kolmesti käytin rovaniemellä... Sähköpää vieläkin löytyy yks hyllystä..
Paska pumppu jokatapauksessa,ja paska aika.... sitä aikaa kun saasteita vähennettiin kepulikonsteilla eli ennakon myöhästämisellä ja ruiskutusajan pidentämisellä... huoh.. oli ne sitte laiskoja
-
Piti liittää kuva ruiskutuspumpusta, mutta eipä onnistunut heittämällä.
Antaisko joku vinkkiä miten kuva liitetään viestiin.
-
Tarkistas ECU:n käyttöjännite sulake 10 A. Sulake tais olla ylimmäinen. Oli itellä joskus palanu ----> starttas mut ei vaan käynistyny.
-
Onko palstalla ketään jontikka spesialistia?
6620 jonnu ei käynnisty. Ruiskutuspumpulle asti polttoaine tulee, mutta ruiskutusputkien puolella polttoainetta tulee heikonlaisesti. Elikä missä mahtaa olla vika?
tere, laitas mallia tarkemmin mikä pumppu mikä mallin kone ,,tosiaan jos vp44 ni voipiolla rikki mutta cav voi olla rikki kans ,, mutta mikä rikkoo vp 44 esim nh120-150 mallit tuntuis kestävän +10000 tuntia?
Koneen tyyppiä en löytänyt mistään papereista. Ja tyyppikilvestäkin suurin osa teksteistä kulunut pois.
Pumpun tyyppikilvestäkin lähtenyt kaikki muu teksti paitsi merkki stanadyne.
Traktori on vm.2006 Tunteja on reilu 2000.
[/quo
tere. stanadyne se sitten, ilmainen polttaine tekee hallaa pumpulle.
-
joskus olen käynyt 6620 jonnun luona. isäntä sanoi siitä loppuneen polttoaineen kesken ajon, oli tankannut koneen ja sähköpumppuhan siinä pitäisi ilmata järjestelmän. ei ollut kuitenkaan käynnistynyt. sitä ihmeteltuiin porukalla ja startattiin, eikähän se käynnistynyt.
sittenpä löysättiin suutinputket ihan niinko ennenvanhaan ja startatessa tuli ilmat putkista ja putkien kiristyksen jälkeen kone käynnistyi.
tuo kyseinen ei ollut crv kone. oli vaan saanut niin reilusti ilmaa suuttimille asti, ettei mokoma saanut vietyä polttoainetta suuttimille ennen ilmausta.
-
ja eiks noissa nykyisissä niin tiukat suuttimet että ilmat osaa aina sata varmasti poiskaan, joten ei kait se ota jos ei annakaan ilmata kone vaan reilusti. jospa siinä oliskin joku vanhanaikainen, kuka noista perkeleistä tietää?
-
joskus olen käynyt 6620 jonnun luona. isäntä sanoi siitä loppuneen polttoaineen kesken ajon, oli tankannut koneen ja sähköpumppuhan siinä pitäisi ilmata järjestelmän. ei ollut kuitenkaan käynnistynyt. sitä ihmeteltuiin porukalla ja startattiin, eikähän se käynnistynyt.
sittenpä löysättiin suutinputket ihan niinko ennenvanhaan ja startatessa tuli ilmat putkista ja putkien kiristyksen jälkeen kone käynnistyi.
tuo kyseinen ei ollut crv kone. oli vaan saanut niin reilusti ilmaa suuttimille asti, ettei mokoma saanut vietyä polttoainetta suuttimille ennen ilmausta.
Kävi hiljattain kollegan 6850 Valteemin kanssa sama juttu, oli metässä jyrkässä mäessä kuormatessa ryystäny ilmat. Pänikästä 60 l löpöä, sähköpumppu vetää muttei luvannutkaan. No sitten liittimiä löysälle, ensin pumpun kupeesta, ei vieläkään mitään, sitten nelosen suihku, alkoi jo vähän lupailla. Sitten kun otettiin toinenkin suihku löysälle niin pärähti tulille.
-
ja kun valtu ei lähe käyntiin jos löpöä niin ilma se on vikana joka estää. muuten toimii kuin se vessa!
-
ja kun valtu ei lähe käyntiin jos löpöä niin ilma se on vikana joka estää. muuten toimii kuin se vessa!
Onhan niitä Valmettejakin jakajilla! Aika sama minkä merkkisessä se CAV ilmaa ryystää ::)
-
Vp 44 meni jonkin verran takuuseen sen takia kun niissä oli sisällä metallijauhetta. Saksalaista huippulaatua nääs. :o
-
joskus olen käynyt 6620 jonnun luona. isäntä sanoi siitä loppuneen polttoaineen kesken ajon, oli tankannut koneen ja sähköpumppuhan siinä pitäisi ilmata järjestelmän. ei ollut kuitenkaan käynnistynyt. sitä ihmeteltuiin porukalla ja startattiin, eikähän se käynnistynyt.
sittenpä löysättiin suutinputket ihan niinko ennenvanhaan ja startatessa tuli ilmat putkista ja putkien kiristyksen jälkeen kone käynnistyi.
tuo kyseinen ei ollut crv kone. oli vaan saanut niin reilusti ilmaa suuttimille asti, ettei mokoma saanut vietyä polttoainetta suuttimille ennen ilmausta.
Toi mun pikkuinen ennen löpöputkien vaihtoa otti joskus ilmaa.Niin aina piti suutinputket irrottaa suuttimenpäästä ennenkuin lähti käyntiin :-[
-
Sen verran kiirettä ollut, etten ole ennemmin ehtinyt kiittämään hyvistä neuvoista.
Kone käynnistyi seuraavana päivänä kuin palmun alta.
Kolmet ruiskutusputket joutu avaan suuttimien päästä ennekun hörähti käyntiin.
Huoltomies olis varmaan vaihtanut koko ruiskutuspumpun, koska hän sano heti että ruiskutuspumppu on paskana kun kyselin neuvoja. Huoltomies sano että ei voi johtua ilmasta, koska pumppu ilmaa itsensä automaattisesti, eikä putkia olisi hänen mukaansa saanut aukasta missään tapauksessa.
Näin jälkeen päin ajatellen kone oli oireillu jo pitenpään, mutta naamakireellä ei osannut yhdistää asiaa. Ja varsinaiseksi syyksihän nyt sitten osottautu ne imupuolen ilmaa päästäneet letkut.
-
niinpähän sen piti senkin 6620, josta kerroin, ilmata itsensä, mutta eipä vaan ilmannut. suuttimilta se piti avata.
se putkien avaamiskielto koskee enemmän näitä nykyisiä crv-koneita.
mutta pääasia, jotta kone käy ;D
-
Toivotan voimia ja jaksamista via dolorosallenne jota joudutte JD:n kanssa taistelemaan. :-[