Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: mf5465 - 21.12.14 - klo:19:41
-
Elikkä kaipaisin kokemuksia kyseisestä paskärrystä. Olisi tiedossa tollanen kärry 2 vaakakelalla. Kärry on päällisin puolin ainakin siisti ja tarkoitus olisi tuollaisella sianpaskaa levittää
-
Se teli on aivan perseelleen sijoitettu, siis aivan hirvee täynnä ja tyhjänä. Ne eewertti ketjut toimii varmaan jos on kuivaa kamaa (en tiiä minkälaista se sianpaska sitten on).
Noista vaakakeloista ei oo tietoa, mutta pystykelaisesta tykkäs keskimmäisten kelojen rattaat paukkua herkästi.
Ihan ok kärry noin niinkuin muuten hintaisekseen.
-
Tjaah se ny vähä riippuu mitä siltä kärryltä haluaa. Mulla on st900, liekkö kuin liki samanlainen? En vertais ainakaan näihin samsungeihin vai mitä ne ny oli, mutta levitystasasuus on ihan amerikkaa jos vertaa ylöön/runkkariin/pehtooriin yms. Omani ostin loppuun ajettuna, pikku peruskunnostuksella siitä tuli vimottes päälle soiva peli. Ja halapa. Voihan se teli olla huonosa paikasa ja renkaakki kuulemma pienet (400) muuta mulla ainaki on varaa valita levitysajankohta. Ohan tuolla kohta meilläki 10vuotta levitetty kaikenlaista (ketunpaskaa juomakuppeineen, kompostia kantoineen ja paskaa paalimuoveineen) mutta eihan tuo mokoma mene ees rikki.
-
Itselläni on tällä hetkellä juuri tuollainen suomalainen " laatutuote" >:( ja parempaa sen takia tarvis. Paska on kyllä kuivaa ja on olkea ja turvetta seassa. Mitä tuollaisesta sitten kannattaa maksaa ???
-
Alle 8 tonnii alvillista.
-
3000+ alv
-
Eiköhän se yhden tilan käytön kestä. Urakointikäytössä oli hieman pehmeä. Mulla oli pystykelalla ja nuo kelan käyttörattaat pariinkertaan antautuivat. Aisa täytyi hitsata melko alussa kiin, vaikka vanhoista AV-vaunuista saatujen kokemusten mukaan kiinnityspultteja kiristeltiin ahkerasti. Telin jumiutuminen noissa on ilmeisesti tyyppivika. Tyhjänä oli aina etupyörät ilmassa. ::) Pohjaketjuremonteissa etutaittopyörän paikalleenasennus on aika haastava tehtävä.
-
Mulla ku on noita ysisatasia oikiastaan kaks nii toisesta käytin kesällä telipukit irti. Kunnon puhistus ja uuet pronssihelat paikalliselta pajalta ja kasaus. Uuet nipat molemmin puolin ja ahkeraa rasvausta. Saman ku sais tehtyä tuohon paskavarustuksella olevaanki nii johan tulis hyvä.
Laijat oli lahonnu tuosta paskamallista, uuet askartelin vanerista. Etulaijan tein vinon, eli ne etutaittopyörät näkyy nyt kivasti hyttiin. Helppo rasvata ja remontata ja parasta ehkä siinä on ku näkee heti pyörimisnopeuden. Nätti säätää syöttö. Tuo kun on se parempi malli hydr. pohjakuljettimella.
-
Pyynti oli sitten 7500€ sis. Alv :-X ei kyllä mahdu meikäläisen budjettiin :-\ mutta onko tuo ihan normihinta tuollaisesta kärrystä :o niin ja jos jollain sattuu olemaan tälläinen kärry ylimääräisenä oli sitte vaaka- tai pystykelalla nii saa tarjota ::) kuhan hinta on kohtuullinen...
-
jos ehjä ja laidat kunnossa ja kelat kunnossa niin eiks tollanen telikärry jo ton maksakin. mutta eiks noita pelastuksia saa jo tolla hinnalla tusinan.
-
Pyynti oli sitten 7500€ sis. Alv :-X ei kyllä mahdu meikäläisen budjettiin :-\ mutta onko tuo ihan normihinta tuollaisesta kärrystä :o niin ja jos jollain sattuu olemaan tälläinen kärry ylimääräisenä oli sitte vaaka- tai pystykelalla nii saa tarjota ::) kuhan hinta on kohtuullinen...
Toihan on ihan normi hinta, varsinkin jos on lisälaitaa ja 550 renkaat.
-
Pyynti oli sitten 7500€ sis. Alv :-X ei kyllä mahdu meikäläisen budjettiin :-\ mutta onko tuo ihan normihinta tuollaisesta kärrystä :o niin ja jos jollain sattuu olemaan tälläinen kärry ylimääräisenä oli sitte vaaka- tai pystykelalla nii saa tarjota ::) kuhan hinta on kohtuullinen...
Toihan on ihan normi hinta, varsinkin jos on lisälaitaa ja 550 renkaat.
Ainaki lisälaidat löytyy... ja on päällisin puolin hyvässä kunnossa, mitä nyt jotain pientä fiksausta joutuisi tekeen... mm. kelan laakerin joutuis vaihtaan... niin ja tuohan oli pyyntihinta...