Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jamako - 06.12.14 - klo:07:31

Otsikko: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: jamako - 06.12.14 - klo:07:31
http://www.autoblog.com/2014/12/02/mahindra-buying-saab-majority-stake/

Muistaakseni Mahindra & Mahindra on kappalemäärältään maailman suurin traktorivalmistaja?
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: Viljelijä evp - 06.12.14 - klo:07:40
Mahindra valmistaa ainakin vanhempia natikan malleja.Kait tehdas ostanut aikoinaan koneet ja lisenssit.Miksi ei myös saabin valmistus onnistuisi.
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: Oksa - 06.12.14 - klo:08:36
mutta kyllä se olis hienoa jos intialaiset alkais ajaa 99 ja 93 saabeilla eikä millään brittikonsuleilla!
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: malanko - 06.12.14 - klo:09:05
Nykyaikainen malli, omaa sukua Tym t 1003:
https://www.youtube.com/watch?v=fzvSOt8Ve9E
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: Naturalis - 06.12.14 - klo:09:43
Nykyaikainen malli, omaa sukua Tym t 1003:
https://www.youtube.com/watch?v=fzvSOt8Ve9E
NH TL sukuinen lienee tuo?
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: malanko - 06.12.14 - klo:09:54
Ei kun TYM T 1003.
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: kyntaja - 06.12.14 - klo:10:16
kukahan pelastas minun jäärata saab 9000.. pitäs saada vetarit ja vaihelaatikko,ampu nimittäin tasauspyörästön rattaat kentälle kun en vielä ollut viitsinyt hitsata jäykäs... yv voi tarjota kokonaisia raatojakin... miel pohjois savon alueelta... saa myös tarrat kylkeen jos lahjoittaa  ;D
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: Naturalis - 06.12.14 - klo:10:34
Ei kun TYM T 1003.
Aikalailla muistuttaa TL Nyykkäriä: http://www.steffenrepair.com/1003pics.htm
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: malanko - 06.12.14 - klo:11:00
Ei kun TYM T 1003.
Aikalailla muistuttaa TL Nyykkäriä: http://www.steffenrepair.com/1003pics.htm

Ei yhteistä tekniikkaa nyykkärin kanssa. Tämä muistuttaa nyykkäriä, mutta Ivecon moottori ainoa asia, mikä lähellä N-H:ta: https://www.youtube.com/watch?v=BBcsHGgeov4  https://www.youtube.com/watch?v=wPEXs6cGEOY
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: piki1 - 06.12.14 - klo:11:35
kukahan pelastas minun jäärata saab 9000.. pitäs saada vetarit ja vaihelaatikko,ampu nimittäin tasauspyörästön rattaat kentälle kun en vielä ollut viitsinyt hitsata jäykäs... yv voi tarjota kokonaisia raatojakin... miel pohjois savon alueelta... saa myös tarrat kylkeen jos lahjoittaa  ;D
multa vois löytyä ,pitänee katella varastot onko manuaalilaatikoita,mutta ei ole pohjois savossa
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: ht - 06.12.14 - klo:21:58
Mahindra vois alkaa tehdä Kajakkia uutena painoksena... :D
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: Ala-Pertti - 06.12.14 - klo:22:13
Mahindra vois alkaa tehdä Kajakkia uutena painoksena... :D


ajatus elää ::)
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: ijasja2 - 07.12.14 - klo:00:27
Mahindra vois alkaa tehdä Kajakkia uutena painoksena... :D


ajatus elää ::)

Mulla ois tuolla hyvässä kunnossa oleva kajakki... Ei saa rekisteriin käsittääkseni, mutta pelleiltään tosi hyvä ja tekniikkakin on toiminut joskus, ajo lopetettiin kun söi enemmän kuin tienas :)
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: (O) - 08.12.14 - klo:19:16
Sitä olen ihmetellyt että miksi tuo Saab ei ole pärjännyt markkinoilla,onko laatu hinta suhde ollut sitten kuluttajalle ongelma,Itse tykkäsin saabeista 96 ja 99 mallit mutta lienee sitten liikaa nämä uudemmat versiot tavalliselle maantien kuluttajalle.96 oli aivan mahtava talviauto,monikaan ei ole teistä päässyt sellaisella ajamaan ;)isopyörainen etuveto, sillä pääsi sinnemihin pyörät osoitti,Ja pellit sellaista kunnon tavaraa johon ei peukalolla lommoa saa kuten nykyisiin sardiinipurkkeihin
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: John Ferguson - 08.12.14 - klo:20:08
Sillekin on syynsä, että nykyautot on pehmeitä.  ::) Varmaan tuo hinta on monelle ollut liian suuri, tosin taitaapa vieläkin olla yksi turvallisimpia autoja mitä tiellä liikkuu.
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: Toivo Tonta - 08.12.14 - klo:20:29
Sillekin on syynsä, että nykyautot on pehmeitä.  ::) Varmaan tuo hinta on monelle ollut liian suuri, tosin taitaapa vieläkin olla yksi turvallisimpia autoja mitä tiellä liikkuu.
Ei taida enää turvallisuudessa pärjätä? Onkohan koskaan testattu nykyisin menetelmin? 99, 900 mallit oli persoonallisia, hyvännäköisiä autoja.
Otsikko: Vs: SAAB pelastettu? (taas kerran)
Kirjoitti: (O) - 08.12.14 - klo:20:35
fasten belts tuli 96 kojelautaan ilmoitu aikoinaan,ekana nuo kolmen pisteen vyöt ym ym. Ei pahaa sanottavaa saabista 500000 km niillä ajettu harmittomia persoonallisia ja luotettavia,mutta aika aikaa kutakin.halvemmallakin pääsee pisteestä a pisteeseen b ja jopa takaisinkin eli illaksi kotiin.