Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: moku - 07.11.08 - klo:19:04
-
Mitä mieltä olette maahantuojien teknisestä palvelusta? Itellä kokemusta kolmelta eri maahantuojalta, agritekille kun olen traktoriasioissa soitellu saa vastauksen kiertelemättä. ja pari kertaa on puhelimessa neuvottu ja asiat tullu kuntoon ilman huoltomiehen käyntiä. parille muulle maahantuojalle kun soittaa menee jutustelu säätietojen kyselyyn
-
Konefarmilta Seko-asioissa tulee tietoa ja neuvoa sitä mukaa kun keksii kysyttävää.
-
Yrman huoltoneuvojan kanssa pariin otteeseen puhelimitse juteltu ja asiallista neuvoa on tullut. Ei voi moittia. Mittariston vika paikallistettiin yhteis tuumin anturiin ja varaosakin löytyi hyllystä ja sattui heti oikea vaikka oli kolmea eri mallia tarjolla. Ei tarvinnu huoltomiestä vaivata.
-
agritekille kun olen traktoriasioissa soitellu saa vastauksen kiertelemättä. ja pari kertaa on puhelimessa neuvottu ja asiat tullu kuntoon ilman huoltomiehen käyntiä.
En oikeestaan yhtään ihmettele, kun porukkaa tunnen...
-
paikallisen huoltomiehen kautta olen jollakin lailla oppinut tietämään agritekin huoltopäälliköitä. viime kesänä etsittiin varaosamyyjän kanssa osia kissojen ja koirien kanssa. huoltomies soitti agritekin kaverille joka oli lomalla, mutta luetteli silti osanumeron asuntoauton ratista puhelimeen.palvelu kuulemma pelaa luottoasentajille.
-
Kotimaasista ainaki tua" NOKIAN tekninen vesi " on hyvästi kuuluisuutta niittänny!
-
Tosiaan konefarmiin ku soittaa yhelle miehelle nii se tietää shäfferit ku sekot bergmannia unohtamatta ja samalla voi tilailla varaosatkin. Aika kiireisiä tietenkin tämmöset kaverit ::)