eculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
Vaiha koko paska. Mulla ollut jo toista viikkoo pajalla.
Vaiha koko paska. Mulla ollut jo toista viikkoo pajalla. Ei voi sanoo muuta, kuin että oikein hyvä traktori pilattu täydellisen paskalla moottorilla erinäisine hilavitkuttimineen.
Kevyillä ajuilla piennyt siivet kiinni... Artulta toimivampaa tilalle...
Kevyillä ajuilla piennyt siivet kiinni... Artulta toimivampaa tilalle...
Riittäskös 20km/h vai peräti 30km/h ni ei tulis pikee??
"Kyntönopeus sellainen 10-12km/h,eikä silloinkaan lopu voima,vain pito"
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg994988#msg994988
eculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
jonnikka mies osaa ajaa näemmä ongelmitta myös volkkarilla kun on jo traktorissaan oppinu pitämään uuninpuhistuspullon mukanaan, täytyypäs oikein kartasta kahtua onko wolksburg ja manheimm naapurikaupunkeja :D :D :D :Deculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
Ei tommosta koodia ikinä mut jos viittaa jumimiseen niin ota änkkäri irti ja uunin puhistus ainetta turboon niin häviää karsta.... annat vaikuttaaa yön yli... paineilmaa perään...
Vuan jos ei korjaannu niin uutta turboa kun se pelkkä karamoottori vissiiiiiin helv kallis... turbo noin .2200E
Ja ennnen sai ne säätösiivet/pakopuolen korjaus sarjana n.1000-1200E vaan ei taida saada enää....
Tosin itsellä ei ole EGR yms hälyt käytössä kun FINDIESEL.fi sääti ohjelman perinteiseksi moottoriksi kaikkine uuden moottoritekniikan hyvine puolineen.... mm.savuttomuus/alavääntö(juuttuvasiipisen ansiosta)
Nois museomalleis ei ole turbos säätäjää :Peculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
(http://images.dailylife.com.au/2012/04/30/3257499/vd-Obama-standup-408x264.jpg)
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg995018#msg9950186520 Jonnikka 4880kg konedatan mukaan,hepoja lastunjälkeen 200.Munmielestä tehopainosuhde kohdillaan 8)
Tää kyllä hienosti siirtää tangon päästä päähän kun laittaa virrat päälle.Voimaa on normaalisti,vetäis vitosenvälttejä vaikka kolmeekymppiä.Ainut oire on jatkuvapiippaus commandcentteristä.eculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
Ei tommosta koodia ikinä mut jos viittaa jumimiseen niin ota änkkäri irti ja uunin puhistus ainetta turboon niin häviää karsta.... annat vaikuttaaa yön yli... paineilmaa perään...
Vuan jos ei korjaannu niin uutta turboa kun se pelkkä karamoottori vissiiiiiin helv kallis... turbo noin .2200E
Ja ennnen sai ne säätösiivet/pakopuolen korjaus sarjana n.1000-1200E vaan ei taida saada enää....
Tosin itsellä ei ole EGR yms hälyt käytössä kun FINDIESEL.fi sääti ohjelman perinteiseksi moottoriksi kaikkine uuden moottoritekniikan hyvine puolineen.... mm.savuttomuus/alavääntö(juuttuvasiipisen ansiosta)
Nois museomalleis ei ole turbos säätäjää :Peculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
(http://images.dailylife.com.au/2012/04/30/3257499/vd-Obama-standup-408x264.jpg)
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg995018#msg9950186520 Jonnikka 4880kg konedatan mukaan,hepoja lastunjälkeen 200.Munmielestä tehopainosuhde kohdillaan 8)
Niin siis mä tarkoitin tuolla museomallilla omaa 6520 jonnikkaani.Ohan se meidän vanhus jo -07 mallinen :-[Nois museomalleis ei ole turbos säätäjää :Peculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
(http://images.dailylife.com.au/2012/04/30/3257499/vd-Obama-standup-408x264.jpg)
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg995018#msg9950186520 Jonnikka 4880kg konedatan mukaan,hepoja lastunjälkeen 200.Munmielestä tehopainosuhde kohdillaan 8)
silti tOImii. 8)
Niin siis mä tarkoitin tuolla museomallilla omaa 6520 jonnikkaani.Ohan se meidän vanhus jo -07 mallinen :-[Nois museomalleis ei ole turbos säätäjää :Peculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
(http://images.dailylife.com.au/2012/04/30/3257499/vd-Obama-standup-408x264.jpg)
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg995018#msg9950186520 Jonnikka 4880kg konedatan mukaan,hepoja lastunjälkeen 200.Munmielestä tehopainosuhde kohdillaan 8)
silti tOImii. 8)
Mitäköhän tuokin tarkoittaa ???Niin siis mä tarkoitin tuolla museomallilla omaa 6520 jonnikkaani.Ohan se meidän vanhus jo -07 mallinen :-[Nois museomalleis ei ole turbos säätäjää :Peculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.
(http://images.dailylife.com.au/2012/04/30/3257499/vd-Obama-standup-408x264.jpg)
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg995018#msg9950186520 Jonnikka 4880kg konedatan mukaan,hepoja lastunjälkeen 200.Munmielestä tehopainosuhde kohdillaan 8)
silti tOImii. 8)
(http://images.dailylife.com.au/2012/04/30/3257499/vd-Obama-standup-408x264.jpg)
MOLOMOLO. ;D ;D
eculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.Kuulemma teidän farmilla just tuo "v.tun ahdin" on se helpoiten vaihdettavissa ;D
Onkosse oikea isäntä vai onko siellä emäntäisäntä?eculta 641.12 tarkoittaa turbon siipien säätäjä ongelmaa.Onko siihen muta tehtävis kuin vaihtaa säätäjä,vai pitääkö laittaa koko v.tun ahdin.Kuulemma teidän farmilla just tuo "v.tun ahdin" on se helpoiten vaihdettavissa ;D
Aikas köykänen kikotin jos pito loppuu tommosissa vauhdeissa. Muuten joo kulkeehan tommonen suolahden setorikin ton reilu 20km/h 4siipisten kvernejen kanssa ::) eikä lopu pito mutta kuskilta luonto :-[ Viimeistään siinävaiheessa kun tuo savupiipun mutka joka alkasi tuon pöntön jälkeen mikä puuttuu. Alkaa hijalleen illan pimetessä näkymään silleen niinkuin saunan kiukaas kivet kovan lämmityksen jälkeen. Eikä siinä mitään mutta kun siitä niittaa lapunlattiaan niin alkaa oikein hehkata :o Niin on pakko hiukan hellätä :-[ Niin se normi kyntövauhti on semmonen 10kmh ja noin 1300rpm. Aika raaka saundi on kun alhaalla oikein vedättää mutta ei hehkaa eikä nöyristele ;) Juu mutta heijjaa otetaas taas 8)
Kevyillä ajuilla piennyt siivet kiinni... Artulta toimivampaa tilalle...
Riittäskös 20km/h vai peräti 30km/h ni ei tulis pikee??
"Kyntönopeus sellainen 10-12km/h,eikä silloinkaan lopu voima,vain pito"
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56890.msg994988#msg994988
5 Deereä pihamalla pitävä ymmärtää ketjun olevan trollin 8)
Tai onhan tokka tallissa, paitsi "umpilaiset" laitumella ;D
5 Deereä pihamalla pitävä ymmärtää ketjun olevan trollin 8)
Tai onhan tokka tallissa, paitsi "umpilaiset" laitumella ;D
;D
5 Deereä pihamalla pitävä ymmärtää ketjun olevan trollin 8)Tuuskin sanoen niinkuin Oiva Lohtanter Raid saakassa vai miense kirjoitetaan.
Tai onhan tokka tallissa, paitsi "umpilaiset" laitumella ;D
No ei ainakaan noin ;D5 Deereä pihamalla pitävä ymmärtää ketjun olevan trollin 8)Tuuskin sanoen niinkuin Oiva Lohtanter Raid saakassa vai miense kirjoitetaan.
Tai onhan tokka tallissa, paitsi "umpilaiset" laitumella ;D
No mut se vai mikäse nytoli sano silleen et tuuskin siinä kärpäsmyrkky sarjassa ;DNo ei ainakaan noin ;D5 Deereä pihamalla pitävä ymmärtää ketjun olevan trollin 8)Tuuskin sanoen niinkuin Oiva Lohtanter Raid saakassa vai miense kirjoitetaan.
Tai onhan tokka tallissa, paitsi "umpilaiset" laitumella ;D