Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jooseppi - 02.11.08 - klo:15:25
-
Loebille onnittelut!
-
Ohan se ylivoimanen ,mutta kyllä tää ralliautoilukin on kulta-aikansa elänyt. 80-luvulla ne todelliset vetomiehet oli. Kauankohan tonkin järkee enää jatkaa,kun Suomenkin rallin jo voitti? Ohan se vaan kiva takoo mestaruuksia,kun tuskin sitä ennätystä lyö. Rahan takia taitaa enään vaan ajaa.
Mut kunniaa suomalaisille myös ottivathan kaksoivoiton,vaikka Loebbi löysäilikin. Eikä se Mikko ois parempaan suoritukseen pystynyt tänä vuonna. Liian isot saappaat oli bussen jälkeen täytettäväksi. Asvaltilla edelleen se suurin ero tulee ,vaikka muuten ois hyvä kuljettaja.
-
Ohan se ylivoimanen ,mutta kyllä tää ralliautoilukin on kulta-aikansa elänyt. 80-luvulla ne todelliset vetomiehet oli.
Liian isot saappaat oli bussen jälkeen täytettäväksi.
Hieman ristiriitaiset puheet,eikö? Ei edes bussen isot saappaat riittäneet tolle loebille.... Rehellinen hatunnosto sille joka on paras.
Pulinat pois.
-
Ohan se ylivoimanen ,mutta kyllä tää ralliautoilukin on kulta-aikansa elänyt. 80-luvulla ne todelliset vetomiehet oli.
Liian isot saappaat oli bussen jälkeen täytettäväksi.
Hieman ristiriitaiset puheet,eikö? Ei edes bussen isot saappaat riittäneet tolle loebille.... Rehellinen hatunnosto sille joka on paras.
Pulinat pois.
kyllä Hirvonen ja Latvala parantavat taas ensikaudella suorituksiaan joten lööpille tulee kiiru.
-
Kyllä Lööppi entisenä telinevoimistelijana osaa metkut ja mutkat. Siinä on liian notkea jätkä suomalaisille, niin kauan kun Lööppi jatkaa, voittoja tulee. Tuuriaki ranskalaisella sopivasti matkassa.
-
Olihan sillä aivan ylivoimainen automerkki.
0nnittelut c5:n omistajalta.
-
Ohan se ylivoimanen ,mutta kyllä tää ralliautoilukin on kulta-aikansa elänyt. 80-luvulla ne todelliset vetomiehet oli.
Liian isot saappaat oli bussen jälkeen täytettäväksi.
Hieman ristiriitaiset puheet,eikö? Ei edes bussen isot saappaat riittäneet tolle loebille.... Rehellinen hatunnosto sille joka on paras.
Pulinat pois.
Tarkoitin tuota,että Hirvonen ei ole vielä pystynyt täyttämään sitä aukkoa minkä busse jätti. Busse sentään pysty enemmän kampoihin laittamaan Loebille jopa asvaltilla.
Tietysti onhan se nykykuljettajista ihan ylivoimanainen Loeb.
Tosiaan loeb voittanut 10 kisaa ja pari keskeyttänyt. Pari kertaa kolmas fordin taktikoinnin takia. Et kyl mestaruus oikeelle meni.
Nykyinen pistelaskujärjestelmä vaan ei arvosta niin paljon,kun voittoa pitäisi arvostaa. Pitäisi palata vanhaan tuttuun ,että kuudella ekalle pisteet,koska kärkikin niin pieni tällä hetkellä. Sitten Suzukin kaltaiset tiimit ei saisi pisteitä ollenkan.
-
Hyvä saavutus noinkin huonolla automerkillä... ;D ;D ;D
-
B-ryhmä takaisin:
http://www.youtube.com/watch?v=K3Mag3kA2J8&feature=related
Vataselta loistavaa ajoa noin ajassa 0:35:
http://www.youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs&feature=related
-
B-ryhmä takaisin:
http://www.youtube.com/watch?v=K3Mag3kA2J8&feature=related
Vataselta loistavaa ajoa noin ajassa 0:35:
http://www.youtube.com/watch?v=Gula1SZ9HYs&feature=related
toivottavasti ei tuu ikinä takaisin kun nää nykyset kulkee jo melkein saman ja pikkuteillä tulee näillä WRC autoillakin ahdasta ;D
-
Kyllä nykyiset A-ryhmäläiset jättää jo melko laillakin noita B-ryhmän autoja. Hiukan on voimansiirrossa, tietartunnassa ja moottorien ominaisuuksissa tullut parannusta.
Viime vuoden Irlannin rallissa lisäluokkana ajettu Yleinen-luokka sen näytti. B-ryhmäläisillä ajetaan samoja EK-aikoja kun huippujätkät isossa ännässä
-
Ohan se ylivoimanen ,mutta kyllä tää ralliautoilukin on kulta-aikansa elänyt. 80-luvulla ne todelliset vetomiehet oli.
Nykyinen pistelaskujärjestelmä vaan ei arvosta niin paljon,kun voittoa pitäisi arvostaa. Pitäisi palata vanhaan tuttuun ,että kuudella ekalle pisteet,koska kärkikin niin pieni tällä hetkellä. Sitten Suzukin kaltaiset tiimit ei saisi pisteitä ollenkan.
Eikös ne pisteet ennen jaettu kymmenelle nopeimmalle,tyyliin 20-15-12-8-6-5-4-3-2-1.Silloin kun ralli oli vielä rallia,Ajettiin aamusta myöhään yöhön,monta päivää.Ei ollut super ralli sääntöä,jos kerran keskeytit niin ralli oli tosiaan ohi.
Näin ne median vaatimukset on muokanneet meidän kansallisurheilustakin virka-aikana tapahtuvaa toimintaa.
Ei silti,ukot on ihan yhtä kovia vetään kun ennenkin,ellei vielä vähä kovempiakin.
-
En ole rallia juuri seurannut tämän nykyisen formula/rallilähetys rahastuksen lanseerauksen jälkeen.
Toinen syy on se, että erehdyin paikalle kun Kuopiossa Kankkunen ajoi pari vetoa Audin S1 B ryhmäläisellä rallisprint kisassa. Nykyiset ralliautot ei ole sen rinnalla mitään kun kireä viitonen laulaa ja kulkua piisaa vaikka mutkissa ei ajolinjat niin jouhevia olekaan.
Ihan munattomia nämä nykyiset rallikisat verrattuna entisaikaan, entisaikaisesta kestävyyskilpailusta ei ole kuin muisto jäljellä. Ajetaan päiväsaikaan muutama nopea pyrähdys ja mennään kiireesti illan hämärtyessä huoltorekkaan pelaamaan playstationia.
Mut osaahan se Loeb ajaa ei siitä pääse mihinkään, kaluston lisäksi kuskin luotettavuus on tasaisen tappavaa tasoa.
-
En ole rallia juuri seurannut tämän nykyisen formula/rallilähetys rahastuksen lanseerauksen jälkeen.
Toinen syy on se, että erehdyin paikalle kun Kuopiossa Kankkunen ajoi pari vetoa Audin S1 B ryhmäläisellä rallisprint kisassa. Nykyiset ralliautot ei ole sen rinnalla mitään kun kireä viitonen laulaa ja kulkua piisaa vaikka mutkissa ei ajolinjat niin jouhevia olekaan.
Ihan munattomia nämä nykyiset rallikisat verrattuna entisaikaan, entisaikaisesta kestävyyskilpailusta ei ole kuin muisto jäljellä. Ajetaan päiväsaikaan muutama nopea pyrähdys ja mennään kiireesti illan hämärtyessä huoltorekkaan pelaamaan playstationia.
Mut osaahan se Loeb ajaa ei siitä pääse mihinkään, kaluston lisäksi kuskin luotettavuus on tasaisen tappavaa tasoa.
kaikki tehdään nyt vain ja ainoastaan median ehdoilla mikä on täysin väärä suuntaus.