Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Maajullikka - 24.08.14 - klo:19:18
-
Joko on näitä ehtinyt tiloille käyttöön?
-
Vaihtoehtona oli puoli vuotta sitten 7616 ja 6616. Kuus pyttynen valittiin kun hinta tinkaamisen jälkeen sama ja kuus pyttysessä on aina optio saada lisää tehoa ja tuo nelipyttynen on varmaan jo valmiiksi aika tapissa. Paino ja ketteryys olis ollut kyl 6616 massikan puolella.
-
Nyt on tämmöselläkin ajettu. Ihan soppeli kone, mutta miksi osa säädöistä pitää joka kerta tehdä uudestaan kun koneen sammuttaa? Esim "vedonvapautus" jarrulla yksi tärkeimmistä kuormauskoneessa, mutta aina valikoista kaivettava uudestaan.
Toinen on kopin ilmastointi suuttimien sijainti tai enemminkin niiden puute kopin takaa. Miten voi lasit pysyä auki talvella?
-
Kyselin tarjousta ja väliraha muihin merkkeihin (hyvityshinta pienempi) oli 35000 euroa isompi!! Sanoin myyjälle, että nythän tässä yritetään myydä Massikkaa ohv:lla eli autokaupan tyyliin. Katsotaan listasta hinta ja vaihdokista hyvitetään reilusti markkinahinnan alle. En ole kyllä Massikoista koskaan saanut yhtään kiinnostavaa tarjousta. Kukahan niitä oikein saa myydyksi?
-
Kyselin tarjousta ja väliraha muihin merkkeihin (hyvityshinta pienempi) oli 35000 euroa isompi!! Sanoin myyjälle, että nythän tässä yritetään myydä Massikkaa ohv:lla eli autokaupan tyyliin. Katsotaan listasta hinta ja vaihdokista hyvitetään reilusti markkinahinnan alle. En ole kyllä Massikoista koskaan saanut yhtään kiinnostavaa tarjousta. Kukahan niitä oikein saa myydyksi?
Itsellä tuossa 5 eri tarjousta mitä kuukausia pyöritelty jne.. Aika ¨lähelle on on välirahat kaikilla, mutta valtra erottuu selvästi muista jääden kalleimmaksi. Sopivasti esittely ajettu 500 sarjan fenttiä mietitty korvaamaan paria isompaa.
-
Kui se tolleen, että masseri muita kalliimpi. :o Kyllä oli selvästi halvempi kuin esim. Jonneri tai valtteri. New Holland sitten lähes saman hintainen, mutta nyykkäri on nyykkäri... ::)
-
Massikka täälläpäin 20k€ kalliimpi kuin valtra kovin suuria tuntuu erot olevan eri puolella suomea.
-
Kyselin tarjousta ja väliraha muihin merkkeihin (hyvityshinta pienempi) oli 35000 euroa isompi!! Sanoin myyjälle, että nythän tässä yritetään myydä Massikkaa ohv:lla eli autokaupan tyyliin. Katsotaan listasta hinta ja vaihdokista hyvitetään reilusti markkinahinnan alle. En ole kyllä Massikoista koskaan saanut yhtään kiinnostavaa tarjousta. Kukahan niitä oikein saa myydyksi?
Itsellä tuossa 5 eri tarjousta mitä kuukausia pyöritelty jne.. Aika ¨lähelle on on välirahat kaikilla, mutta valtra erottuu selvästi muista jääden kalleimmaksi. Sopivasti esittely ajettu 500 sarjan fenttiä mietitty korvaamaan paria isompaa.
Taitaa se Fendtti vaan säilyttää arvonsa parhaiten, kun seuraa samanhintaisia (ovh) Valtroja ja Fendttejä muutaman vuoden käytettynä. Lisäksi (saattaa olla) vähemmän korjauskulujakin. Valtrassa on tosin 3 vuoden takuu ja suomalainen työ plussana.
-
Massikka täälläpäin 20k€ kalliimpi kuin valtra kovin suuria tuntuu erot olevan eri puolella suomea.
Ilman vaihtokonetta käteisellä 25% saa ovh hinnasta alas massikasta. Fendiä en ostanut uutena niin sitä en uskalla sanoo.