Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Aladeen Matafuka - 30.07.14 - klo:09:38
-
Nyt taitaa olla kaikkien operaatioiden isä ja äiti käsillä, kun alkoi 895:ssa käsijarrupanta sutimaan. :'( Insinöörit englanninmaalla kietassu sen tasauspyörästön lautaspyörän ympäri, että oisko tietoo miten homma tehdään purkamatta koko traktoria, eli myymättä koko paskaa pantoineen nettikoneen kautta?
-
aikoinaan vanhempaan caseen harjoittelu paikassa panta vaihdettiin pujottamalla, se panta kesti taivuttaa sen verran että se luiskahti paikoolleen, tr oli muistaakseni 684 tai hieman suurempi natikka.
-
pysyneeköhän pinnat kauanki kii jos taivuttaa??
-
Aika hiljasta on. :'(
-
Käsijarrupanta EI ole lautaspyörän ympärillä, vaan on vaihdelaatikossa.
Normaalisti nostetaan hyttiä ja otetaan vaihdelaatikon kansi pois – ja sitten ks kuva
(http://i16.photobucket.com/albums/b1/RichardJayW1/85earlyhandbrake.jpg)
-
eli, mikähän panta siellä alottajalla onkaan?
-
eli, mikähän panta siellä alottajalla onkaan?
" käsijarrupanta sutimaan "
Hyvät karma luvut ainaskin on. ::)
-
Käsijarrupanta EI ole lautaspyörän ympärillä, vaan on vaihdelaatikossa.
Normaalisti nostetaan hyttiä ja otetaan vaihdelaatikon kansi pois – ja sitten ks kuva
Ei ole -95 sarjassa
katsoppa tuolta:
http://www.messicks.com/CAS/52561.aspx
--->07) - BRAKES
---> (7-14) - HEAVY DUTY PARK BRAKE
Takatuuppareissa voi olla vielä vanhalla tavalla, mutta neilkoissa on järeempi malli, lautaspyörän ympäri.