Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: hogi - 01.07.14 - klo:20:43
-
Mikäs tämä tälläinen on, kuinka paljon on yhteistä hiluksin kanssa ulkonäön lisäksi?
http://www.kh-koneet.fi/truckmasters
Olisi houkutteleva vaihtoehto 5 hlö kaksikäyttöautoon verrattuna dieselverojen ja alv:n takia.
-
?? ?? ?
http://www.trafi.fi/filebank/a/1322478464/0e977bf863327c3ccce6476fff19f749/2574-ATT52007.pdf (http://www.trafi.fi/filebank/a/1322478464/0e977bf863327c3ccce6476fff19f749/2574-ATT52007.pdf)
-
Trafin tiedote näyttää olevan vanha. On noita kuitenkin kilpiin saatu. http://www.nettiauto.com/truckmasters/ox-4x4/6000707
-
Kuorma-auto ja varmaankin nopeudenrajoitin.
-
Aika kalliilta näytti.
-
Kyllä se taitaa olla ihan Toyota Hilux, jonka jousitusta ja alustaa on sen verran muutettu, että kantavuus on saatu nippa nappa kuorma-autoksi. Mainoksessa mainitut moottorin tiedot ovat samat kuin Toyotan esitteessä 3.0 litraiselle moottorille, auton omamassa on muutaman kymmenen kiloa suurempi kuin esitteessä.
Tai auto on ostettu suoraan maasta, jossa tuo alusta on ihan tavanomainen alustavaihtoehto Hiluxille. Suomessa on ainakin saanut Transporttereita ja Transitteja kevyeksi kuorma-autoksi rekisteröitynä ihan viralliselta maantuojalta.
Hinta ei kovin paljoa poikkea vastaavan avopaku-Hiluxin listahinnasta. Se on sitten eri asia, mitä kaikkea vähemmän mukavaa tuo kuorma-autoksi rekisteröinti tuo mukanaan.
-
Vastaavan Hiluksin käyttövoimaverot lienee jossain 800-900e vuodessa (mulla 5hlö d-max 929e), samoin alvin vähennysoikeus yms. houkuttimet ovat kyllä verotusmielessä kiinnostavia kevytkuorma-autoissa.
Tosin vaimo joutuisi autokouluun ja itsekin täytyisi suorittaa kuorma-autopuolen pikku-e
-
kouvolan ok auton pihassa on uus toyota tundra (toyotan jenkkimallin pickup)
5.7l bensa kasi 380hv ja hinta vaivaset 83000e
------------------
truck masterssi hiluksissa on muistaakseni dynan perä ja vahvistettu takajousitus.
ostan tuollasen tundran sitte kun edelliset toyotat loppuu: landcruiser 1989 ja hilux 1989 ja molemmat huippu kuntoisia vieläkin :-)
-
kouvolan ok auton pihassa on uus toyota tundra (toyotan jenkkimallin pickup)
5.7l bensa kasi 380hv ja hinta vaivaset 83000e
------------------
truck masterssi hiluksissa on muistaakseni dynan perä ja vahvistettu takajousitus.
ostan tuollasen tundran sitte kun edelliset toyotat loppuu: landcruiser 1989 ja hilux 1989 ja molemmat huippu kuntoisia vieläkin :-)
Onkoha katsastettu ja rekisteröity suomeen?
-
paikallisella täppärillä on tollainen tundra.. ihan komea laitos toyotaksi 8)
-
Olen nähnyt Tundran liikenteessä Suomi kilvissä
-
kouvolan ok auton pihassa on uus toyota tundra (toyotan jenkkimallin pickup)
5.7l bensa kasi 380hv ja hinta vaivaset 83000e
------------------
truck masterssi hiluksissa on muistaakseni dynan perä ja vahvistettu takajousitus.
ostan tuollasen tundran sitte kun edelliset toyotat loppuu: landcruiser 1989 ja hilux 1989 ja molemmat huippu kuntoisia vieläkin :-)
Muuten juu tuo Thaimaassa tehty 06vm hiluhikka ei sitten ainakaan ole häävi >:( Kyll
ä rangeri on parree. Mutta muista malleista ei tietoa.
-
Tämmöinen oli näytillä Okrassa. Siinä mielessä hiukan hilpeyttä herättävä peli, että auton edessä oli Truck Mastersin bätmänbiililogo, mutta ohjauspyörässä oli Toyotan ovaalit ::)
-
Kenen osastolla se oli? Harmi kun en huomannut.
-
Kenen osastolla se oli? Harmi kun en huomannut.
En tiedä, mutta auto oli Oripää-Loimaa tieltä katsottuna näyttelyalueen takareunalla lähellä parkkialueen rajaa tiiviin Länkkäri-rivin takana. Sitä ei huomannut jos ei mennyt niin pitkälle, että varmasti näki kaiken mitä alueen aitojen sisälle oli tuotu.