Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Paskervilleri - 01.07.14 - klo:16:17

Otsikko: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Paskervilleri - 01.07.14 - klo:16:17
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: SKN - 01.07.14 - klo:16:25
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.

MIkäs sillä Kosken kivilingolla oli ennen isutsua?? Juur tollanen vai?
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Heino Leino - 01.07.14 - klo:16:59
elä hyväihminen sekkau mitsuun
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Paskervilleri - 01.07.14 - klo:17:08
Mikäs olis hyvä, kyytille pitäisi sopia verkkorulla ja hirvi, ei toki samaan aikaan ;D
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Toivo Tonta - 01.07.14 - klo:17:24
http://www.autowiki.fi/index.php/FSO_Polle ;D
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: sorkkis - 01.07.14 - klo:17:57
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Töveli - 01.07.14 - klo:18:02
Pärekoria pärekorin päälle.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288708908507.html?pos=ksk-trm-auto-etp
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Hese_ - 01.07.14 - klo:19:46
Mikäs olis hyvä, kyytille pitäisi sopia verkkorulla ja hirvi, ei toki samaan aikaan ;D

No tämmönen.  8) ;D :P http://www.nettiauto.com/dodge/ram-2500/6500545
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Opelmies - 01.07.14 - klo:19:50
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(

Sul ei pysy kyl ehjänä rautakankikaan, saati sit Mitsusibi....
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: zetor8045 - 01.07.14 - klo:19:52
Neliveto hiace  8) 
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: BACKSPACE - 01.07.14 - klo:20:29
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(

Sul ei pysynyt kyl ehjänä rautakankikaan, saati sit Mitsusibi....
Mullahan onkin se sellainen Mitsubishi, että sillä voi kääntää kanget ja Hessun kotterot mutkille  8)
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Opelmies - 01.07.14 - klo:20:55
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(

Sul ei pysynyt kyl ehjänä rautakankikaan, saati sit Mitsusibi....
Mullahan onkin se sellainen Mitsubishi, että sillä voi kääntää kanget ja Hessun kotterot mutkille  8)

Älä muuta puheen aihetta, täs oli kyse Mitsusibistä...
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: BACKSPACE - 01.07.14 - klo:21:57
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(

Sul ei pysynyt kyl ehjänä rautakankikaan, saati sit Mitsusibi....
Mullahan onkin se sellainen Mitsubishi, että sillä voi kääntää kanget ja Hessun kotterot mutkille  8)

Älä muuta puheen aihetta, täs oli kyse Mitsusibistä...
Mut aika kivasti Hessu tuossa tilitti Metukan vikalistaa  ;D On nimittäin aika paljon rankempi kuin vaikkapa Opelin sairauskertomus
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: +200 - 01.07.14 - klo:21:57
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(

Sul ei pysynyt kyl ehjänä rautakankikaan, saati sit Mitsusibi....
Mullahan onkin se sellainen Mitsubishi, että sillä voi kääntää kanget ja Hessun kotterot mutkille  8)
Stumppens dig dug ;D
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: BACKSPACE - 01.07.14 - klo:21:58
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.
Odotas oikein  .
Latureita viis kertaa, kerran moottorin vaihto , kansi kolmekertaa , ym ym

Harkitse .

Muutamat Mitsut kestää , kevyt ajolla varmaan menee pitkään mutta jos töitä aikoo tehdän tuon vehkeen kanssa nii auta armias.  :'(

Sul ei pysynyt kyl ehjänä rautakankikaan, saati sit Mitsusibi....
Mullahan onkin se sellainen Mitsubishi, että sillä voi kääntää kanget ja Hessun kotterot mutkille  8)
Stumppens dig dug ;D
Onks sulla Metukka L+200  ???
Otsikko: Vs: Mitsusibi L200
Kirjoitti: Latz - 01.07.14 - klo:21:58
Onko kokemuksia
Edellinen "työ"auto sai niin pitkän vikalistan että joutaa paalin.

Enemmän on kokemuksia Pajeroista kun L200:sta mutta samat ongelmat seuraa vuosimallista toiseen.

Eli kansi tuppaa menemään rikki 400 000 kilometrin huitteilla +- 20 000. Vauhtipyörä huutaa startatessa hoosiannaa, mutta se ei haittaa. Kolmonen silmään niin starttaa. Kun sen sammuttaa väliin vaihteella niin saa lisäaikaa 100 000 km. Vanhemmissa Galantin laatikko on heikko, Canterin loota kestää. Runko ruostuu ekana takapyörän kohdalta korkeimmalta kohtaa, ei ole paha jos on aikaa ja hermoja itse tinata. Sitten se ruostuu takaa lehtijousen kohdalta (ellei ole kierrejousellinen malli). Helmat ruostuu noin puolestavälistä taaksepäin. Ei ole sekään paha jos viitsii tinata. Puslia menee joka puolelta.

Moottorit noissa harvemmin loppuu. Hitsaamista ja puslien vaihtoa. Kansiremppa maksaa noin 1000 euroa.

Eli kansi, vauhtipyörä ja runko taka-akselin kohdalta on ne heikot kohdat.