Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: nuffieldmaster - 17.06.14 - klo:13:09
-
Sattusko kukaan olleen purkanna tuommosen käärimen käärinvarren yläpäässä sijaitsevaa laakeristoa?
Holkkassee aika tavalla se varsi, ei saa meinaa etes siihen kuljetuslukkoon.
Minkälaiset pyörimiskitkanpienentäjät siellä on, onko erikoistavaraa vai ihan normaalia laakerikauppatavaraa?
-
Onkos sielä laakerikin? eikö se oo suoraan hyd.moottorissa kiinni, vai muistelenko jotain muuta nhk käärijää.
-
kantsisko ensin katella mitä sieltä löytyy kun on noita niin montaa mallia? valmistusvuosi oli?
-
Ketjuvetoinen on, moottori sivussa.
Malli 1600E eli mekaaninen ilman mitään sähköjä. Vuosimallia ei ollut tyyppikilvessä.
Sehän se kun tietäisi varautua jos vaikka on kahdenviikon- kuukauden toimitusajalla varustettua tavaraa niin puran heti, mutta jos on std kamaa, niin kerkeää purkamaan myöhemminkin ennen rehunteon aloitusta. Kun ei nyt joutaisi purkamaan ihan justi sitä laitosta levälleen...
-
Sattusko kukaan olleen purkanna tuommosen käärimen käärinvarren yläpäässä sijaitsevaa laakeristoa?
Holkkassee aika tavalla se varsi, ei saa meinaa etes siihen kuljetuslukkoon.
Minkälaiset pyörimiskitkanpienentäjät siellä on, onko erikoistavaraa vai ihan normaalia laakerikauppatavaraa?
Jos siellä on moottori erikseen ja veto käärintävarteen tapahtuu rullaketjulla, niin ne laakerit ovat ihan "vakio" kamaa, eikä edes paha rasti vaihtaa. Kokoa en nyt muista.
-
6210 2rs tiedoksi seuraaville vaihtajille.
Tuo laakeri on kokonaan säidenarmoilla, vailla kunnollista suojausta (pölysuojaus ei ole riittävä tuollaiseen paikkaan!)
https://onedrive.live.com/?cid=1a91d35a6f223270&id=1A91D35A6F223270!1826&v=3&ithint=photo,.jpg&authkey=!AH8B4l4QvCOm_kQ
-
6210 2rs tiedoksi seuraaville vaihtajille.
Tuo laakeri on kokonaan säidenarmoilla, vailla kunnollista suojausta (pölysuojaus ei ole riittävä tuollaiseen paikkaan!)
https://onedrive.live.com/?cid=1a91d35a6f223270&id=1A91D35A6F223270!1826&v=3&ithint=photo,.jpg&authkey=!AH8B4l4QvCOm_kQ
Uudemmissa 1650 ja 1700 malleissa on suojapelti laakerin yläpuolella eli vesi ei pääse laakeriin.