Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 16.04.14 - klo:02:49
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
-
Näkyvyys ei ainakaan parane jos keulaa tulee muutamia metrejä.kyllä nykyisetohjaamot näkyvyydeltään ovat parhaita.Mutta sitävartenhan EU on että säädellään noita pykäliä.
-
eikö tuossa pitemmässä nokassa olekaan kuolleita kulmia, näkee heti puskurin etupuolelle kuten lyhytnokkaisessa? ja onhan se kun kattelee esm. voortin vanhaa veturia, kolmemetriä pystysuoraa pintaa ja siinä sitä ilmanvastusta varmasti riittää, mutta miksi ei niitä pininfarinan suunnittelemia rekkoja ole otettu käyttöön jos viis tonnia pitää vuodessa säästää, kaiketi polttoaineessa. paljon ekat vie muuten tyhjäkäynnillä? paras tossa pari vuotta sitten tienhaaran pysäkillä 3,5 tuntia rouskuttava rekka, toukokuussa. keräilin kiviä pellolla lähellä. kuulu hyvin käynti peltoreista huolimatta.
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
Tässä se taas nähtiin!!!!!
Kyllä amöriikassa on dollari paras konsultti, mutta euroopassa joku kuljettaja yhdistys on heti takajaloillaan että "EI PERKELE! YRITYS SÄÄSTÄÄ 5000€/VUODESSA JOS AUTOT VAIGDETAAN TALOUDELISEMPIIN!" Tästäkin sitten piti oikein DIREKTIIVI vääntää että muutos saadaan aikaan ettei AKT ala lakkoilemaan väärän mallisista autoista!
-
EU:ssa pitäisi säätää semmonen laki, että kiun tulee uusi direktiivi, niin se ei astu voimaan ennen kuin yksi entisistä vanhoista direktiiveistä on poistettu, niin saataisiin nää direktiivien määrä johonki järkevään mittaan :(
-
EU:ssa pitäisi säätää semmonen laki, että kiun tulee uusi direktiivi, niin se ei astu voimaan ennen kuin yksi entisistä vanhoista direktiiveistä on poistettu, niin saataisiin nää direktiivien määrä johonki järkevään mittaan :(
Ei kun että kaksi direktiiviä poistuu ja 3 virkamiestä lentää pellolle peruspäivärahalle.
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
Tässä se taas nähtiin!!!!!
Kyllä amöriikassa on dollari paras konsultti, mutta euroopassa joku kuljettaja yhdistys on heti takajaloillaan että "EI PERKELE! YRITYS SÄÄSTÄÄ 5000€/VUODESSA JOS AUTOT VAIGDETAAN TALOUDELISEMPIIN!" Tästäkin sitten piti oikein DIREKTIIVI vääntää että muutos saadaan aikaan ettei AKT ala lakkoilemaan väärän mallisista autoista!
amerikassa ajellaan aritzonan autiomaassakin 40 helteessä 6 kaistasta tietä taloudellisella läpivetävällä rekkaveturilla ja nopeuskin taitaa olla jotain muuta ainakin öisin ku se ilmanvastuksen kannalta edullsin n. 80km/h....autojen aerodynamiikkakin on kyllä samaa korkeaa tasoa kun terminaattorin ajatusten virta ;) ;D 8) ::)
http://www.youtube.com/watch?v=1FXVBYoo_qg
eikös kaania oo pininvarinan piirtämä, muistan jonku rahtimiehen niin kehuneen :-\ :-\ :-\ :-\
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
oh that's wonderful. just great.
katsokaapa noita museoituja kuormureita. nokkamalleja ja keulassa puskurin päässä pystyviikset osoittamassa missä mennään :)
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
oh that's wonderful. just great.
katsokaapa noita museoituja kuormureita. nokkamalleja ja keulassa puskurin päässä pystyviikset osoittamassa missä mennään :)
nykykuskt ossaa jo korvakuulolta ajaa ;) ;D 8) ::)
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
Tässä se taas nähtiin!!!!!
Kyllä amöriikassa on dollari paras konsultti, mutta euroopassa joku kuljettaja yhdistys on heti takajaloillaan että "EI PERKELE! YRITYS SÄÄSTÄÄ 5000€/VUODESSA JOS AUTOT VAIGDETAAN TALOUDELISEMPIIN!" Tästäkin sitten piti oikein DIREKTIIVI vääntää että muutos saadaan aikaan ettei AKT ala lakkoilemaan väärän mallisista autoista!
amerikassa ajellaan aritzonan autiomaassakin 40 helteessä 6 kaistasta tietä taloudellisella läpivetävällä rekkaveturilla ja nopeuskin taitaa olla jotain muuta ainakin öisin ku se ilmanvastuksen kannalta edullsin n. 80km/h....autojen aerodynamiikkakin on kyllä samaa korkeaa tasoa kun terminaattorin ajatusten virta ;) ;D 8) ::)
http://www.youtube.com/watch?v=1FXVBYoo_qg
eikös kaania oo pininvarinan piirtämä, muistan jonku rahtimiehen niin kehuneen :-\ :-\ :-\ :-\
No miks sitten lentokoneet näyttää enemmän terä edellä lentävältä lyijykynältä kuin seinä eedeltä menevältä kerrostalolta? :o
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
oh that's wonderful. just great.
katsokaapa noita museoituja kuormureita. nokkamalleja ja keulassa puskurin päässä pystyviikset osoittamassa missä mennään :)
nykykuskt ossaa jo korvakuulolta ajaa ;) ;D 8) ::)
Niin että kolinastsa tietää kun johonkin osuu? ;D
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
Tässä se taas nähtiin!!!!!
Kyllä amöriikassa on dollari paras konsultti, mutta euroopassa joku kuljettaja yhdistys on heti takajaloillaan että "EI PERKELE! YRITYS SÄÄSTÄÄ 5000€/VUODESSA JOS AUTOT VAIGDETAAN TALOUDELISEMPIIN!" Tästäkin sitten piti oikein DIREKTIIVI vääntää että muutos saadaan aikaan ettei AKT ala lakkoilemaan väärän mallisista autoista!
amerikassa ajellaan aritzonan autiomaassakin 40 helteessä 6 kaistasta tietä taloudellisella läpivetävällä rekkaveturilla ja nopeuskin taitaa olla jotain muuta ainakin öisin ku se ilmanvastuksen kannalta edullsin n. 80km/h....autojen aerodynamiikkakin on kyllä samaa korkeaa tasoa kun terminaattorin ajatusten virta ;) ;D 8) ::)
http://www.youtube.com/watch?v=1FXVBYoo_qg
eikös kaania oo pininvarinan piirtämä, muistan jonku rahtimiehen niin kehuneen :-\ :-\ :-\ :-\
No miks sitten lentokoneet näyttää enemmän terä edellä lentävältä lyijykynältä kuin seinä eedeltä menevältä kerrostalolta? :o
ilmanvastus alkaa kasvamaan jyrkästi vasta nopeuden 80km/h jälkeen, käännöksekki on ilmassa loivempia ku vaikkapa kaupunkijakelussa tai kajaanin metsäteillä, tämänki terminaattori huomaa jahka lentokoneeseen joskus kotitilaltaan pääsee ;D ;D ;D ;D
miks konkordessa nokkaa piti taivutta alaspäin ;) ;D 8) ::)
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
oh that's wonderful. just great.
katsokaapa noita museoituja kuormureita. nokkamalleja ja keulassa puskurin päässä pystyviikset osoittamassa missä mennään :)
nykykuskt ossaa jo korvakuulolta ajaa ;) ;D 8) ::)
joopa. jos on kuulokojeessa virtaa. mutta asiaan. kerran olen tuollaisen vanhanmallisen kanttikoppi kenworthin kyydissä istunut ja sen nokka ooon pitkä ja katveet sen mukaiset.
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
Tässä se taas nähtiin!!!!!
Kyllä amöriikassa on dollari paras konsultti, mutta euroopassa joku kuljettaja yhdistys on heti takajaloillaan että "EI PERKELE! YRITYS SÄÄSTÄÄ 5000€/VUODESSA JOS AUTOT VAIGDETAAN TALOUDELISEMPIIN!" Tästäkin sitten piti oikein DIREKTIIVI vääntää että muutos saadaan aikaan ettei AKT ala lakkoilemaan väärän mallisista autoista!
amerikassa ajellaan aritzonan autiomaassakin 40 helteessä 6 kaistasta tietä taloudellisella läpivetävällä rekkaveturilla ja nopeuskin taitaa olla jotain muuta ainakin öisin ku se ilmanvastuksen kannalta edullsin n. 80km/h....autojen aerodynamiikkakin on kyllä samaa korkeaa tasoa kun terminaattorin ajatusten virta ;) ;D 8) ::)
http://www.youtube.com/watch?v=1FXVBYoo_qg
eikös kaania oo pininvarinan piirtämä, muistan jonku rahtimiehen niin kehuneen :-\ :-\ :-\ :-\
No miks sitten lentokoneet näyttää enemmän terä edellä lentävältä lyijykynältä kuin seinä eedeltä menevältä kerrostalolta? :o
ilmanvastus alkaa kasvamaan jyrkästi vasta nopeuden 80km/h jälkeen, käännöksekki on ilmassa loivempia ku vaikkapa kaupunkijakelussa tai kajaanin metsäteillä, tämänki terminaattori huomaa jahka lentokoneeseen joskus kotitilaltaan pääsee ;D ;D ;D ;D
miks konkordessa nokkaa piti taivutta alaspäin ;) ;D 8) ::)
no kaisse ny noin pitkään rötkylään, ko konkorte, niin vaikuttaa jo maan vetovoima ;D
-
terminaattorin ranskan serkut sen suunnitteli, tuli niin aerodynaaminen notta kapteeni ei nähny kentää kuskin penkiltä ;D ;D ;D ;D
-
terminaattorin ranskan serkut sen suunnitteli, tuli niin aerodynaaminen notta kapteeni ei nähny kentää kuskin penkiltä ;D ;D ;D ;D
Laskeutumisessahan pitää jarruttaa kait? Concorden nokka taipuu alaspäin matalallennossa kun kone laskeutuu. Harva Tupolevikaan tulee 2 machin nopeudella suoraan kentään jos meinataan kone ehjänä tuoda alas vaikka SAK väittääkin Neuvostoteknologian olevan aikaansa edellä!
-
vuan mittee tykkää puu ja sorakuskit, kait tämä linja-autojaki koskee... nokkamallin express bussi ;) ;D 8) ::)
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/04/15/tutut-rekat-katoavat-teilta-eu-laki-nytkahti-eteenpain/20145429/304
oh that's wonderful. just great.
katsokaapa noita museoituja kuormureita. nokkamalleja ja keulassa puskurin päässä pystyviikset osoittamassa missä mennään :)
Ajoi joku suhari joskus sellaisella mettään tukkikuormalla . Taimikon läpi meni mettässä mukavasti ja kuski ajatteli kaartaa tielle . Apukuski sanoi : Lissää Kaaleppi kaasua , puut vahvenoo tien vieressä .
-
Eikun entisöimään http://www.maskinisten.net/viewtopic.php?t=18602 :D
-
sitten herääkin kymysys että miksi joku sitten kehitti tuon pultokkimallin kuormureihin? aikoinani kattelin pentuna niitä meijerin tratereita, net oli vaan niin tyylikkäitä...
-
sitten herääkin kymysys että miksi joku sitten kehitti tuon pultokkimallin kuormureihin? aikoinani kattelin pentuna niitä meijerin tratereita, net oli vaan niin tyylikkäitä...
Oiskohan sillä jotain tekemistä kokonaispituuden kanssa.
-
sitten herääkin kymysys että miksi joku sitten kehitti tuon pultokkimallin kuormureihin? aikoinani kattelin pentuna niitä meijerin tratereita, net oli vaan niin tyylikkäitä...
Oiskohan sillä jotain tekemistä kokonaispituuden kanssa.
no eikkai ne niin pitkiä ollu, jotta olis tarttenut pultokki tehdä. nepähän traterit ;D