Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: simppu - 28.03.14 - klo:09:15

Otsikko: TM 190
Kirjoitti: simppu - 28.03.14 - klo:09:15
ohjaus lämpimänä todella kankea, välillä ei käänny mihinkään kaasuttelu auttaa joskus.
inko kellään tullut samaa ongelmaa?
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: jusu - 28.03.14 - klo:11:39
mites muu hydrauliikka? pumppua ajattelisin eka mutta....
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: lynx700500 - 28.03.14 - klo:13:24
orbitrol venttiili paskana.
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: lancelot - 28.03.14 - klo:14:29
orbitrol venttiili paskana.

Minulla aikanaan sama vika. Korjaantui vaihtamalla peräöljyt ja suodattimet.
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: Oksa - 28.03.14 - klo:16:27
paskaa järjestelmässä?   vaiha suotimet ja kato öölit!
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: SAS - 28.03.14 - klo:16:33
Tämän viestiketju on PROVO !
Koskaan ei ikinä ole nyykkärissä vikaa.!!!!!
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: Varjo79 - 28.03.14 - klo:17:49
Tämän viestiketju on PROVO !
Koskaan ei ikinä ole nyykkärissä vikaa.!!!!!
Ai jaa sitten tilaankin heti 2_3 T7 mallia jos ei kerran vikoja ole koskaan ;D Hytti on kyllä tosi hieno noissa sano SAS mitä vaan. Ainakin tämmönen pikku pykmi kokee olonsa kotoisammaks NH ja DF hytissä kuin kotimaisen siis se näkyvyys  :-[ Muohan tuo näkyvyys häiritsee hiukan normaalia tallaajaa enempi :-[ Vasen silmä on hiukan ottanut joskus itteensä ei pimiä mutta huono niin häiritsee katveet :-[
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: jusu - 28.03.14 - klo:18:25
jaa meneekö näistä muka orbitrooleja? luulis senolevan ikuunen, tai ainaki tooosi kauan kestäis.. ei sitte prioriteettiventtiilis olisi paskaa tai rikki? 
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: wolfheartscry - 28.03.14 - klo:20:16
Onko ohjaussylinterien tiivisteet kunnossa?
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: kyntaja - 28.03.14 - klo:20:17
jaa meneekö näistä muka orbitrooleja? luulis senolevan ikuunen, tai ainaki tooosi kauan kestäis.. ei sitte prioriteettiventtiilis olisi paskaa tai rikki?

Ei se mikään valmetti ole.. Siinä on oma pumppu ohjaukselle ja hitu hytraulikalle... Ne ei tuolla ulkomailla ihmishengillä leiki niinkun suomalaisissa.
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: jusu - 28.03.14 - klo:21:35
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: sutki - 28.03.14 - klo:22:33
Vilkaiseppa onko ohjaukse pumpun  imuputki ehjä semmoinen 90 kumi mutka. Voi olla murtunut kiristimen kohdalta ja vetää halkeamasta ilmaa. Pumppu huonolla tuurilla jo muuttanut väriä..
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: Ärrpää - 29.03.14 - klo:07:51
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..

 Minä, melkein onnistuin, rattihan alko kääntyä sen jälkeen, kun ulkopuolisen hyden vipua kiskaisi.
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: kyntaja - 29.03.14 - klo:08:16
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..

 Minä, melkein onnistuin, rattihan alko kääntyä sen jälkeen, kun ulkopuolisen hyden vipua kiskaisi.

No toedän ainakin yhen paripyörällisen tapauksen.. Jytkiihän ne nuo uudetkin näpille jos käyttää monia toimintoja yhtäaikaa... loppuu pumpusta tuotot ja ei tiedä prioriteetti venttiili mitä tekis... Vanhemmiten ainakin rupee jukkimaan se venttiili...
Tosin siitä hyvä toi valtran ohajus että tiellä rauhallinen vs ylitehostetut saksan mallit->fendt,deere,deuz... Tosin niillä pystyy saattamaan ajotehtävä loppuun vaikka kone sammuu... Ison ratin ja ylitehostetun ohjauksen vuoksi,tosin deeressä vielä paineakku lisänä hätätilanteisiin...
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: Antidesantti - 31.03.14 - klo:19:57
Tämän viestiketju on PROVO !
Koskaan ei ikinä ole nyykkärissä vikaa.!!!!!

Totta...     8)
Otsikko: Vs: TM 190
Kirjoitti: Täpinäreiska - 31.03.14 - klo:22:25
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..

 Minä, melkein onnistuin, rattihan alko kääntyä sen jälkeen, kun ulkopuolisen hyden vipua kiskaisi.

No toedän ainakin yhen paripyörällisen tapauksen.. Jytkiihän ne nuo uudetkin näpille jos käyttää monia toimintoja yhtäaikaa... loppuu pumpusta tuotot ja ei tiedä prioriteetti venttiili mitä tekis... Vanhemmiten ainakin rupee jukkimaan se venttiili...
Tosin siitä hyvä toi valtran ohajus että tiellä rauhallinen vs ylitehostetut saksan mallit->fendt,deere,deuz... Tosin niillä pystyy saattamaan ajotehtävä loppuun vaikka kone sammuu... Ison ratin ja ylitehostetun ohjauksen vuoksi,tosin deeressä vielä paineakku lisänä hätätilanteisiin...

JDn ohjaus on ihan eri maailmasta kuin Fendtin ja Deutzin ja nimenomaan jälkimmäisten hyväksi.