Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Oksa - 11.03.14 - klo:08:38
-
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista. on se kiva kun vilppiä voi noin helposti käyttää ja liidellä euroopassa maasta toiseen ihan inkokniitto! piti vilkasta että oliko oma passi vielä tallella, - oli se ja vanhentunna jo vuonna 1988! kohta net keksiii ettää ei se malesiasta lähteny kone minnekään menny, se on myyty jollekin jopparille!
-
Aamuteeveessä veikattiin putoamissyyksi äkillistä paineenlaskua koneessa, herää epäilys että olisiko ovi jäänyt kunnolla sulkematta ihan vaan huolimattomuutta ja sitten irronnut lennon aikana :o
-
Aamuteeveessä veikattiin putoamissyyksi äkillistä paineenlaskua koneessa, herää epäilys että olisiko ovi jäänyt kunnolla sulkematta ihan vaan huolimattomuutta ja sitten irronnut lennon aikana :o
Vastaava kone on laskeutunut ihan normaalisti vaikka katosta on puuttunut useampi neliö...
-
ja kuskista kiinni mitä aikoo tehä sitten.... ei kuiteskaan ole mitään hälyä antanu mistään syystä! aika outoa kylläkin! eiks se ranskalainen kone joka putos kuubasta tullessa laittannu hätämerkin? tuo ihan hiljaa, tai sit lennonjohto taas nukku!
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Ps. Siinä koneessa on ollut poltoainetta sen verran että kone olisi pääsyt ainakin Pakistaniin asti kun vertasin kartalta Suoria välimatkoja Pekingin ja kuala lumburin välillä.
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Herää kysymys kuka lentää, jos kummallakin on hoito sylissä?
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Herää kysymys kuka lentää, jos kummallakin on hoito sylissä?
autopilotti.
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Herää kysymys kuka lentää, jos kummallakin on hoito sylissä?
autopilotti.
Autopilotti kaiketi yrittää pysyä reitillä. Tätä viimeistä tapausta ajattelin, kun oli aika kaukana ilmeisesti reitiltä?
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Herää kysymys kuka lentää, jos kummallakin on hoito sylissä?
autopilotti.
Autopilotti kaiketi yrittää pysyä reitillä. Tätä viimeistä tapausta ajattelin, kun oli aika kaukana ilmeisesti reitiltä?
Eiköhän siihen voi tarvittaessa määrittää uuden reitin. Epäilisin että lentäjät on lentäneet sitä konetta ja Iranilaiset on heiluttaneet Dollari nippua kartan päällä mihin on merkitty määränpää.
Kuinkahan tarkasti ilmavalvonta on ylensäkkään katsonut tutkia? Kone ollut viikon kateissa ja nyt Malesian armeija ilmoittaa että "heillä on saattanut näkyä 777 kokonen tunnistamaton objekti tutkassa!" Vai onko pojat varulta ampuneet sen alas?
-
... ketut se mikään ufo ollukaan! nyt jätkät kattokaa seuraavan kerran tunnuksia kylestä!
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Ps. Siinä koneessa on ollut poltoainetta sen verran että kone olisi pääsyt ainakin Pakistaniin asti kun vertasin kartalta Suoria välimatkoja Pekingin ja kuala lumburin välillä.
Exää nää pientä eroo siinä ottaako sinne kabiiniin jotain hottismisuja vs. jotain karvaisia iranilaisjannuja? :o :o :o
-
mut jos lentäjät oliskii "niitä"?
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Ps. Siinä koneessa on ollut poltoainetta sen verran että kone olisi pääsyt ainakin Pakistaniin asti kun vertasin kartalta Suoria välimatkoja Pekingin ja kuala lumburin välillä.
Exää nää pientä eroo siinä ottaako sinne kabiiniin jotain hottismisuja vs. jotain karvaisia iranilaisjannuja? :o :o :o
Jooooo.... Hottis misulla saattaa olla klamydia, kun taas iranilaisjannulla voi olla sal*****nen ajatollahin taaloja.
-
Eikös siellä ollut joitain fiksuja ihmisiä niiden kahden Iranilaisen lisäksi?
Malesian armeijan tutkahavainto oli 500 km päässä siitä kuin lennonjohdon viimeinen sijainti! Ettei vaan koko kone olisi jo Iranissa. :o
Ehkä, mutta kuka ja miten on sammuttanut sen signaalin, senhän pitäisi toimia aina takuuvarmasti :o
No Lentäjä!
Kyseisen koneen lentäjäthän oli vuonna 2011 päästäneet etelä-afrikkalaisia naisia ohjaamoon lennon ajaksi, mikä on ollut kiellettyä niistä terrori iskuista lähtien. Että en pitäisi ihmeenä että ne Iranilaiset olisivat pääseet ohjaamoon.
Ps. Siinä koneessa on ollut poltoainetta sen verran että kone olisi pääsyt ainakin Pakistaniin asti kun vertasin kartalta Suoria välimatkoja Pekingin ja kuala lumburin välillä.
Exää nää pientä eroo siinä ottaako sinne kabiiniin jotain hottismisuja vs. jotain karvaisia iranilaisjannuja? :o :o :o
Jos hyö olivat hyväs pakkelis ::)
-
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
-
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Onko A-Plla käytännön kokemusta iranilaisten karvoista/karvattomuudesta? :o
-
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Kerro lisää :)
-
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Kerro lisää :)
no esimerkiksi. jos vaikka onkin punaa huulissa ja kajalia silmäluomessa ja jos ne ottaa kalashnikovin tai puukon tai kranaatin käteensä, niin stallonekin häpeää syntymäänsä.
-
on siellä iranissakin sellaisia karvattomia/kin misuja. ja sitten tulisia kuin kerpeleet.
Kerro lisää :)
no esimerkiksi. jos vaikka onkin punaa huulissa ja kajalia silmäluomessa ja jos ne ottaa kalashnikovin tai puukon tai kranaatin käteensä, niin stallonekin häpeää syntymäänsä.
;D ;D ;D ;D
-
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista.
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein. 8)
Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti, ja jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi sekä pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
-
Passikuvista ketään tunnista. En ainakaan minä, edes itseäni. ;D
-
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista.
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein. 8)
Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
-
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista.
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein. 8)
Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?
Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.
-
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista.
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein. 8)
Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?
Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.
Ei voi kestää kauaa, jos xxxx salasanakin hakkeroidaan tuosta vaan :P
-
sitä vaan lennellään väärillä passeilla kun kone ei osaa katella kuvaa ja pärstää passista.
Kuva on vain osa dokumenttia, mä olen kulkenut muutaman vuoden kaverin ajokortilla ja vain kerran jouduin oikeasti selittämään olenko minä hän ja sekin meni läpi kun osasin yksityiskohdat oikein. 8)
Väärän passin haltijalla on kaikki mahdollisuudet käyttää sitä uskottavasti jos passia ei ole ilmoitettu varastetuksi, jos pölliminen on riittävän taidokas, niin sitä voi hyvinkin käyttää pitkään tai yhteen tarpeeseen.
Nämä oli ilmoitettu varastetuiksi. Miks niistä passeista luetaan viivakoodit, jos niitä ei edes verrata mihinkään tietokantaan missä olis kaikki etsintäkuulutetut yms hörhöt ja varastetut passit?
Arvaa kuinka iso se tietokanta on ja kuinka nopeasti skannauksen jälkeen pitää saada tieto? Kuinka nopeasti tieto päivittyy tietokantaan? Mitkä ovat tietoliikenneyhteuksien tasot jotta saadaan tietoa tietokannasta? Miten tietokantaa jaetaan?
Homma ei lopu yhteen skannaukseen. Kun joku painaa Sveitsissä nappia, niin siitä saattaa kulu yllättävän pitkä aika ennen kuin kukaan kaukoidässä siihen reagoi.
Ei voi kestää kauaa, jos xxxx salasanakin hakkeroidaan tuosta vaan :P
Kyllähän noita järjestelmiä on ja kehitellään kokoajan, totuus on vain se, että yleisin syy kaikkiin onnettomuuksiin on se, että ihmiset ei noudata annettuja ohjeita, sama juttu tossa passienkin tarkistamisessa on käynyt 8)
Niitä ei vaan ole tarkistettu :(
Noita ovien irtoamisia on käynyt ennenkin, siinä ovessa on semmonen toinen varmistussalpa, joka pitäisi myös kääntää kiinni kun ovi suljetaan, mutta aika monesti se on jäänyt kääntämättä ja on niitä ovia senkin takia kesken lennon auennut, jos ovi lähtee kone voi tippua ton alipaineen takia :o