Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 01.03.14 - klo:20:30
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle :o
-
Joo mut jos nää keskusliikkeet asian hoitaa, niillä on vissiin oma matematiikka paskan puhumiseen.
-
Jos sopimus on persiistä niin ei siinä paljon logistiikalla pelasteta.
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle :o
Tuohikontinko ???
-
oesikki pekkarinen neuvvvonu, kokkkomuslaesetha ei tie virheitä, taekka sitte eemeli on humalapäessään
-
ja silloin kun jotain mänee tekemään niin omakoira puree hempistä kerralla! on se vaan niin väärin että tollanenkii torjuntavoitto noin kusee kintuille. ihan kiva katella kuin kokkareministerikii rypee oikein kunnolla.
laiva on lastattu......
-
perästilallinen harrastaa kontin kieltä.
Konisterimintti koskisenkontti komamunausentti
-
toi kontinkilei on hauskaa lukea. ja kuunnella myös! vanhaa kansanperinnettä, nykyään harvinaista.
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle :o
Tuohikontinko ???
Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä 8)
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle :o
Tuohikontinko ???
Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä 8)
Sorry, Tarkennan vähän, jos joku tarvitsee oikeita sisämittoja.
Leveys 2330 mm
Korkeus 2370 mm
Pituus 5890 mm ja 12010 mm
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle :o
Tuohikontinko ???
Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä 8)
Sorry, Tarkennan vähän, jos joku tarvitsee oikeita sisämittoja.
Leveys 2330 mm
Korkeus 2370 mm
Pituus 5890 mm ja 12010 mm
Joo, tossa on tarkat mitat, ite en viittiny niitä mistään tarkistaa .... ;D
-
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.
Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.
Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle :o
Tuohikontinko ???
Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä 8)
Sorry, Tarkennan vähän, jos joku tarvitsee oikeita sisämittoja.
Leveys 2330 mm
Korkeus 2370 mm
Pituus 5890 mm ja 12010 mm
Sorry,sorry, taitaa niitä pituusmittoja olla enemmänkin.
-
ja alumiinisena niitä on vielä muitakin mittoja. viime kesänä yhtä kattelin, oli auton lavalla menossa asiakkaalle.
-
ja alumiinisena niitä on vielä muitakin mittoja. viime kesänä yhtä kattelin, oli auton lavalla menossa asiakkaalle.
Joo, näin se taitaa olla ja jonain päivänä ne tekee nää kontit muovista ;D
-
juutuupista ketellu tota kontin tekoa ja siinä mielessä kyllä kait niitä osamuovisiakin on jossain käytössäkin jo. kellusko paremmin kuin nuot teräksiset, tiiä sitten.