Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 01.03.14 - klo:20:30

Otsikko: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Eemeli - 01.03.14 - klo:20:30
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Herpertti - 01.03.14 - klo:20:40
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.

Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle  :o
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Eemeli - 01.03.14 - klo:20:42
Joo mut jos nää keskusliikkeet asian hoitaa, niillä on vissiin oma matematiikka paskan puhumiseen.
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: bdr-529 - 01.03.14 - klo:20:59


 Jos sopimus on persiistä niin ei siinä paljon logistiikalla pelasteta.
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: BACKSPACE - 01.03.14 - klo:21:16
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.

Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle  :o
Tuohikontinko  ???
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Heino Leino - 01.03.14 - klo:23:19
oesikki pekkarinen neuvvvonu, kokkkomuslaesetha ei tie virheitä, taekka sitte eemeli on humalapäessään
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Oksa - 02.03.14 - klo:08:38
ja silloin kun jotain mänee tekemään niin omakoira puree hempistä kerralla!   on se vaan niin väärin että tollanenkii torjuntavoitto noin kusee kintuille.     ihan kiva katella kuin kokkareministerikii rypee oikein kunnolla.
       laiva on lastattu......
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: BACKSPACE - 02.03.14 - klo:08:43
perästilallinen harrastaa kontin kieltä.

Konisterimintti koskisenkontti komamunausentti
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Oksa - 02.03.14 - klo:09:18
toi kontinkilei on hauskaa lukea.  ja kuunnella myös!   vanhaa kansanperinnettä, nykyään harvinaista.
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Herpertti - 02.03.14 - klo:10:20
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.

Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle  :o
Tuohikontinko  ???

Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa  ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä  8)
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Jätkä - 02.03.14 - klo:14:59
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.

Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle  :o
Tuohikontinko  ???

Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa  ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä  8)

Sorry, Tarkennan vähän, jos joku tarvitsee oikeita sisämittoja.
Leveys 2330 mm
Korkeus   2370 mm
Pituus  5890 mm  ja 12010 mm
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Herpertti - 02.03.14 - klo:15:02
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.

Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle  :o
Tuohikontinko  ???

Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa  ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä  8)

Sorry, Tarkennan vähän, jos joku tarvitsee oikeita sisämittoja.
Leveys 2330 mm
Korkeus   2370 mm
Pituus  5890 mm  ja 12010 mm

Joo, tossa on tarkat mitat, ite en viittiny niitä mistään tarkistaa ....  ;D
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: bdr-529 - 02.03.14 - klo:15:10
Kun meni jonkinlaisen kauppasopimuksen tekemään Kiinalaisten kanssa ohran viemiseksi valtaville markkinoille.

Jos vienti Saksaankin keskusliikkeillä maksaa 50 ekee tonni, ei taida Suomipojan ohran hinta edes riittääkään toiselle puolen maapalloa viemiseksi.

Meneekö rekka-kuorma ilmaiseksi ja kaupan päälle vielä lasku.

Laivassa kontti Hong-Kongista Helsinkiin maksaa samanverran kuin kuorma-auto kuljetus Helsingistä Rovaniemelle.
Tämä väite perustuu kokemukseen kontin tuomisesta Hong-Kongista laivalla Helsinkiin ja sieltä rekalla Rovaniemelle  :o
Tuohikontinko  ???

Kontti, nykyään tavara kulkee kontissa  ;)
Se on semmonen raudasta tehty laatikko, 2 metriä korkea ja 2 metriä leveä, noin 12 metriä pitkä  8)

Sorry, Tarkennan vähän, jos joku tarvitsee oikeita sisämittoja.
Leveys 2330 mm
Korkeus   2370 mm
Pituus  5890 mm  ja 12010 mm
Sorry,sorry, taitaa niitä pituusmittoja olla enemmänkin.
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Oksa - 02.03.14 - klo:15:44
ja alumiinisena niitä on vielä muitakin mittoja.   viime kesänä yhtä kattelin, oli auton lavalla menossa asiakkaalle.
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Herpertti - 02.03.14 - klo:21:15
ja alumiinisena niitä on vielä muitakin mittoja.   viime kesänä yhtä kattelin, oli auton lavalla menossa asiakkaalle.

Joo, näin se taitaa olla ja jonain päivänä ne tekee nää kontit muovista  ;D
Otsikko: Vs: Ministeri Koskisen emämunaus
Kirjoitti: Oksa - 03.03.14 - klo:08:26
juutuupista ketellu tota kontin tekoa ja siinä mielessä kyllä kait niitä osamuovisiakin on jossain käytössäkin jo.     kellusko paremmin kuin nuot teräksiset, tiiä sitten.