Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Komissaari - 20.10.08 - klo:08:27
-
Laitoinpa uuden otsikon kun niin on tuuletettu
http://www.valtra.fi/powerofchoice/index.html
-
Laitoinpa uuden otsikon kun niin on tuuletettu
http://www.valtra.fi/powerofchoice/index.html
Siis.......mitkä.......uutudet Valtralta :D :D :D :D :D :D
-
Laitoinpa uuden otsikon kun niin on tuuletettu
http://www.valtra.fi/powerofchoice/index.html
Siis.......mitkä.......uutudet Valtralta :D :D :D :D :D :D
niin tuleekos moottorit nyt ryssänmaalta valumöltteihin ? :D
-
Uusia jännittäviä ominaisuuksia... ::)
Eiköhän kannattas ajaa ne jännittävimmät tunnit sielä suljetulla
koeajoradalla, tulee halavemmaksi :P
-
Uusia jännittäviä ominaisuuksia... ::)
Eiköhän kannattas ajaa ne jännittävimmät tunnit sielä suljetulla
koeajoradalla, tulee halavemmaksi :P
ne on ajettu siellä jo moneen kertaan.
luulisin et näitä on testattu käytännön töissä jo tuhansia tunteja.
-
Uusia jännittäviä ominaisuuksia... ::)
Eiköhän kannattas ajaa ne jännittävimmät tunnit sielä suljetulla
koeajoradalla, tulee halavemmaksi :P
ne on ajettu siellä jo moneen kertaan.
luulisin et näitä on testattu käytännön töissä jo tuhansia tunteja.
kymmeniä tuhansia, noin 5 vuotta... ;)
-
portaattomassa pikavaihteet :o S-sarja=ferku ::)
-
portaattomassa pikavaihteet :o S-sarja=ferku ::)
varijaattorhan siinä portaattomassa on,onkoha iha remmi semmone ;D,jopa jarrut(etu),ja 150 litran hydrauliikka löytyy lisävarustelistalta teekuppiin,nyykässä ne on vakiona,seitentonnisessa ;D,seiskatonnilla 30000tunnin testit ennen markkinoilletuloa.
-
Eikös Valtran uutuuksis oo aina vaihdeltu hytis katkaisijoiden paikkoja. Siinä se uutus sitte on.
-
Eikös Valtran uutuuksis oo aina vaihdeltu hytis katkaisijoiden paikkoja. Siinä se uutus sitte on.
eeeii pidä paikkaansa, värikin on napeissa muuttunut ja muistan päivityksen kun vaihdekeppien päät muuttuivat toisenlaisiksi.
Nyt ne rykäs sitten jotain todella uutta ja... uutta.
-
Eikös Valtran uutuuksis oo aina vaihdeltu hytis katkaisijoiden paikkoja. Siinä se uutus sitte on.
tai ainaski toiminto käännetty toispäin.
-
Jännä tämä suomalaisten ylpeys omasta osaamisesta.
Olin ranskassa vaihto-oppilaana vuosia sitten ja kun puhuttiin autoista niin Renault oli paras, sitä ei voittanut mikään. Perhe kyllä itse ajeli Toyotalla ja Hondalla.
Näin Ranskassa, miten Suomessa...
-
toivomalla toivon että nyt on aihetta oikeaan ylpeyteen. olisihan se hienoa jos lähes jokainen voisi tuottaa suomalaista ruokaa suomalaisella traktorilla(tosin joku puuttuu nyt kuitenkin tähän suomalaisuuteen) ihan sen traktorin hyvyyden eikä suomalaisuuden takia.
-
toivomalla toivon että nyt on aihetta oikeaan ylpeyteen. olisihan se hienoa jos lähes jokainen voisi tuottaa suomalaista ruokaa suomalaisella traktorilla(tosin joku puuttuu nyt kuitenkin tähän suomalaisuuteen) ihan sen traktorin hyvyyden eikä suomalaisuuden takia.
Eipä
taida toteutua näissä ympyröissä. On vähän ahdasmielistä sakkia toisinaan ;D ::)
-
Onhan se hienoa että Valtra on saanut uutuuksia aikaiseksi.
Toivottavasti ovat vielä käytössä yhtä hyviä ja kestäviäkin kuin mainokset antavat ymmärtää.
-
portaattomassa pikavaihteet :o S-sarja=ferku ::)
Kovasti mainostivat Maastullin jutus, jotta S352 olis maailman suurin tavanomainen traktori... Niin... Se tietenkin pitää paikkansa, vaikka jakaakin tittelin aiemmin esitellyn Fergun kans, sisaruksia kun ovat.
-
Valtran portaaton on varteenotettava vaihtoehto, etenkin jos hyötysuhde on saatu järkevämpiin lukemiin kuin näissä historiikki kehitysversioissa kuten dyna vt yms. Nykyisissä portaattomissa on aivan tarpeeton määrä vellin vatkaamista... tosin yleisin kriteerikin portaattoman hankinnalle onkin ollut tähän asti käytön/työnteon sijasta munan jatkaminen. ;D
muoks: tulipas tänne paljon kivoja typoja ;D ... originaali löytyy Adamin lainauksesta.
-
Miten tässä enää uutta traktoria ostaa kun menee työnteosta maku kokonaan. Tunnottomia tingeltangeleita ja sähkövipstaakeja kopit puolillaan. Rautainen ammattitaito on tähän asti korvannut puutteelliset työkalut mutta mites nyt.. Tehdään ajaminen niin helpoksi että ammattitaidottomat tumpelotkin pystyy tekemään töitä. Tähän astisista kokeilla olleista portaattomista ei ole töihin vielä ollu. Tuskimpa se siitä mihinkään muuttui Valtrankaan keksinnöllä.
Onneksi ajovoimanoton saa kumpaankin uuteen askiin että voi joskus vielä edes harkita uusivansa koneita, jos nyt siltä alkaa joskus tuntua.
-
Onhan se hienoa että Valtra on saanut uutuuksia aikaiseksi.
Toivottavasti ovat vielä käytössä yhtä hyviä ja kestäviäkin kuin mainokset antavat ymmärtää.
Mun silmiin hehkutus on ollut varovaista vrt. aikaisemmat hypetykset..
Valtran portaaton on varteenotettava vaihtoehto, etenkin jos hyötysuhde son aatu järkevämpiin lukemiin kuin näissä historiikki kehitysversioissa kuten dyna vt yms. Nykyisissä portaattomissa on aivan tarpeeton määrä vellin vatkaamista... tosin yleisin kriteerikin portaattoman hankinnalle onkin ollut tähän asti käytön/työnteon sijasta munan jakaminen. ;D
Joo, vieläki hämmästellen keväistä paskanajovertailua n141<->820 Tms.... ;D ;D
-
Ja kansa hurraa, kun Valtraan vihdoinkin saadaan ominaisuuksia joita muissa merkeissä on ollut jo 10-15 vuotta.
Kuinkahan kauan Valtra meinaa selvitä näillä malleilla? Ehkä 15-20 vuotta?
-
Onhan niillä jotain missejä osastolla ?
Onko Valtu sekaantunut ihmiskauppaan vai mikä idea tuossa lienee ?
Peräkammari poijat tietty saa pysähtymään monttu auki osastolle,,,,,,,,,,,,
-
Onhan niillä jotain missejä osastolla ?
Onko Valtu sekaantunut ihmiskauppaan vai mikä idea tuossa lienee ?
Peräkammari poijat tietty saa pysähtymään monttu auki osastolle,,,,,,,,,,,,
Missejä ollu osastolla jo aika kauan. Varmaan kohta 10 vuotta sielä ne ollu. On se kun edellisvuoden juontaa siel ja tää uus keikistelee siel valtran tamineissa. Joka messuilla kyseiset naikkoset tuntuu olevan .
Ehkä sen valtran kannatti se nyt vasta portaaton tuoda,kun oli nähty muiden heikkoudet ja yleensä se hyvä tulee hitaasti.
Eikä näitä portaattomia ole,kun 5 vuotta Suomessa ollut tai Vario nyt kauemmin ollu.
Miksiköhän portaatonta hollantia ei maahan tuoda? Ei taida kauppa käydä ja siinä moottorina sisu dieseli.
-
no eiköhän tuo sisudiesel ny kuitenki oo sieltä huippupäästä,johan se pistetään jo lähes kaikkiin acgon suurimpiin koneisiin.itte ajanu valmetilla jo 15vuotta,ja ainut miinus on tuo härmäläänen hytti...suoraan sanoen aika nooan aikainen,ja tuulilasit putuaa ittellään
-
Ne on tosi mukavia nuo missit valtran osastolla kyllä mää ainaskin tykkään niistä kuin hullu puurosta.
-
Onhan niillä jotain missejä osastolla ?
Onko Valtu sekaantunut ihmiskauppaan vai mikä idea tuossa lienee ?
Peräkammari poijat tietty saa pysähtymään monttu auki osastolle,,,,,,,,,,,,
ei millään pahalla teroman mut kyl jokainen kunnon hetero mies mieluummin katselee missejä valtun osastolla kuin teromania ;D
-
Toivottavasti laatikoiden suunnittelu on onnistunut paremmin kuin nimeäminen. ::) Virsu ja Direktiivi ;D Onkohan se tuohivirsu, vai virsuttaako se muuten vaan?
-
Minusta Accon kolmijalka seisoo aika hyvi nyt. Valtra on selkeästi muutakin kuin statisti heidän pöydällä, onnea siis kun suomalaisen teollisuuden historia jatkuu.
Nykyisellään mallistot ovat kuitenkin edelleen jonkinlaisen identiteetin omaavia, eri merkit eivät vielä isosti ainakaan syö toistensa myyntiä. Toki hyvä tuote (esim: McKorni) ei silti tuota helposti myytävää tavaraa. Kyllä kuitenkin isommat kilpailijat saa hölkätä edelleen ja pienemmät juosta säilyttääkseen asemansa markkinoilla.
-
Kyllähän vielä nuorten missien katselun heteromies ymmärtää, se menee normaalin pedofilian piikkiin, mutku tänään Koneagriassa alkoi pojat persettään pyörittää, niin valmet/valtra kiihkouskovaisten rivit alkoi vaan tiivistyä...
-
Kyllähän vielä nuorten missien katselun heteromies ymmärtää, se menee normaalin pedofilian piikkiin, mutku tänään Koneagriassa alkoi pojat persettään pyörittää, niin valmet/valtra kiihkouskovaisten rivit alkoi vaan tiivistyä...
Tais sikari jäykistyä siit ;D
-
Toivottavasti laatikoiden suunnittelu on onnistunut paremmin kuin nimeäminen. ::) Virsu ja Direktiivi ;D Onkohan se tuohivirsu, vai virsuttaako se muuten vaan?
***ne on jo kansan suussa nimetty. "MERSU" ja "TIREHTÖÖRI"
kalliitahan noi uuet on. onneksi saa vielä perus hitekkiä. ihan täysin riittävä vaihteisto.
saattaa fendtin myynti tippua takas pohjalukemiin. kuka semmosen ostaa perustellusti?
----
ihan sen kummemmin fanatikoimatta. juttujen perusteella valtran portaattoman paremmuudet fendtiin verrattuna on useampi tehopiikki per työalue. eli mekaanisen välityksen osuus on lähellä maksimia useemmilla nopeuksilla vrt fendt. maksimihyötysuhteesta en sitte tiedä, sehän on vain pelkkä prosenttiluku jollain tietyllä nopeudella. ei kerro käytännön työssä yhtään mitään.
plussaa myös erillinen suunnanvaihto. hydr,pakat jotka kytkeytyy aina luistamatta 100%. pehmennys tulee portaattoman kautta. voimansiirron hyötysuhde sama taaksepäin ajaessa. fendtissä hyötysuhde taakseppäin surkea ja pyörisntänopeudet kovat.
yksinkertanen käyttää. poljinajo.
valtran portaattomalla voi lähteä tieajossa c alueella, vaihtaa automaattisesti d alueelle. näin tulee 8 tehopiikkiä, vrt fendtin 1 tehopiikki(eli maksimihyötysuhde/mekaaninen välitys) c alueen liikkeellelähtömomentti on todella julma,lähellä maksimia mitä voi 4 pyörän kautta välittää!
ajovoima on myös kova juttu. lupaavat ihan tautisa vääntöjä ja tehonkestoja. hieman epäilyttää..
mitenkähän ääni? fendtohän vinkuu paljon. tän ei kuulemma pitäs vinkua...tiedä sitten?
tässä kuulopuhetta ja omia mietteitä.
-------------
koskakohan tulis pikavaihteeton 50k malli synkronoidulla suunnanvaihtajalla...
-
Onko ne mekaaniset vaihteet pakoilla.Äkkiä laskien kertyy aika paljon pakkoja vrt vario.
-
kalliitahan noi uuet on. onneksi saa vielä perus hitekkiä. ihan täysin riittävä vaihteisto.
saattaa fendtin myynti tippua takas pohjalukemiin. kuka semmosen ostaa perustellusti?
----
Ei riitä nykyään peruskolmepikavaihdetta... ei.
Päinvastoin... Fendtin myynti lähtee nousuun, kun tuntuu halvalta direktiin verrattuna?
-
Valtun markkinointiosasto on ainakin kovasti ainutlaatusella päällä ainutlaatuisine ajovoimanottokantoineen...
Mielestäni konsernin ainutlaatuiseen punavanteiseen 300 Vario sarjaan on saanut ajovoimanoton halutessaan jo muutaman vuoden...
-
Mitä ajovoimanotolla tekee?
-
Mitä ajovoimanotolla tekee?
Aika outo kysymys, ainakin sellaiselle joka on jo tajunnut että kärryn veto auttaa monissa tilanteissa.. ::)
-
Mitä ajovoimanotolla tekee?
Väännetään apevaunun tukos irti :o
-
Mitä ajovoimanotolla tekee?
Aika outo kysymys, ainakin sellaiselle joka on jo tajunnut että kärryn veto auttaa monissa tilanteissa.. ::)
Eihän uusissa peräkärryissä ole perävetoa???
Onko tuo valteemin vaihteisto niinkuin puimurin hydroveto? Aluevaihteet ja hydrauliveto?
-
eikö se ole niinkuin ventin loota,täydennettynä aluevaihteistolla jota ropotti ohjailee..
-
Minkä sinä luulet Valtrassa ohjaavan?
-
Onko ne 8000 sarjan ferguja, kun en löytänyt s-sarjan teknsisiä tietoja vertailtavaksi
-
Onko ne 8000 sarjan ferguja, kun en löytänyt s-sarjan teknsisiä tietoja vertailtavaksi
On, ohjaamo ja konepelti on valtraa loput samaa 8000 sarjan kanssa.
-
eikö se ole niinkuin ventin loota,täydennettynä aluevaihteistolla jota ropotti ohjailee..
--on kyllä eri laatikko kuin ventissä,onhan periaate sama,mutta komponentteja myöten ihan eri boxi
--4 portaista aluelaatikkoa ohjaa ohjaajarobotti eli kuski painonapeilla käsinojasta
-
oesha ne verkun miehet ja varsinii ventin miehet leäpällään, jos valtran vaehteita käytettäs paenonappiin sijasta nostonappiilla..
-
vaatii kyllä opiskelua tuon valtran ajaminen ja hydrauliikka vivut oli ihan perse paikassa eli kun käännät penkkiä hiukan oikealla ja pidät sormiasi siellä hydrauliikka vivuilla/nappuloilla ja ajat töyssyyn niin penkki heilahtaa sivulle niin sormet murteilla varmasti :o
-
vaatii kyllä opiskelua tuon valtran ajaminen ja hydrauliikka vivut oli ihan perse paikassa eli kun käännät penkkiä hiukan oikealla ja pidät sormiasi siellä hydrauliikka vivuilla/nappuloilla ja ajat töyssyyn niin penkki heilahtaa sivulle niin sormet murteilla varmasti :o
En ole vielä onnistunut telomaan sormiani menneen suven aikana. Mun mielestä sijoittelu on hyvinkin onnistunut käytön kannalta. Ei tartte kurkotella.
Toisekseen käsinojassa on melko monipuoliset säätömahdollisuudet pysty- ja sivusuunnassa kun vaan viittii perehtyä.
-
vaatii kyllä opiskelua tuon valtran ajaminen ja hydrauliikka vivut oli ihan perse paikassa eli kun käännät penkkiä hiukan oikealla ja pidät sormiasi siellä hydrauliikka vivuilla/nappuloilla ja ajat töyssyyn niin penkki heilahtaa sivulle niin sormet murteilla varmasti :o
En ole vielä onnistunut telomaan sormiani menneen suven aikana. Mun mielestä sijoittelu on hyvinkin onnistunut käytön kannalta. Ei tartte kurkotella.
Toisekseen käsinojassa on melko monipuoliset säätömahdollisuudet pysty- ja sivusuunnassa kun vaan viittii perehtyä.
Juu sama juttu, en kyllä äkkiseltään keksi miten ne sormet niillä käsinojan hydr. namiskoilla saa hajalle..... elllei sitten kasaa penkin ja seinän väliin pikku korjaamoa työkaluineen :D
-
vaatii kyllä opiskelua tuon valtran ajaminen ja hydrauliikka vivut oli ihan perse paikassa eli kun käännät penkkiä hiukan oikealla ja pidät sormiasi siellä hydrauliikka vivuilla/nappuloilla ja ajat töyssyyn niin penkki heilahtaa sivulle niin sormet murteilla varmasti :o
En ole vielä onnistunut telomaan sormiani menneen suven aikana. Mun mielestä sijoittelu on hyvinkin onnistunut käytön kannalta. Ei tartte kurkotella.
Toisekseen käsinojassa on melko monipuoliset säätömahdollisuudet pysty- ja sivusuunnassa kun vaan viittii perehtyä.
Juu sama juttu, en kyllä äkkiseltään keksi miten ne sormet niillä käsinojan hydr. namiskoilla saa hajalle..... elllei sitten kasaa penkin ja seinän väliin pikku korjaamoa työkaluineen :D
nyt on siis kyse uusista versu ja direct malleista jossa on siellä kyynärnojan sivussa hydrauliikkanappulat ja siittä menee nappuloitten yli kahva jonka päällä kättä ilmeisesti kuuluu pitää kun nappuloitten ja tämän kahvan väliin sormet ei mahdu ::)
-
https://pictures.valtra.com/kuvat/9762.jpg
Siinä näkyy koko käsinoja ja kyseinen kahva. Zetor taitaa tunkea sormet väärästä välistä?
-
https://pictures.valtra.com/kuvat/9762.jpg
Siinä näkyy koko käsinoja ja kyseinen kahva. Zetor taitaa tunkea sormet väärästä välistä?
tuossa päällä minä itse pitäisin kättäni mutta kun penkkiä kääntää niin käsi menee todella lähellä tuota sivupaneelia varsinkin jos on penkin sivuttaisjousto ::)
-
Aika syvällä saat kättäs kurkotella, jos meinaat sormes murtaa. Sun pitää kehitellä itelles siihen joku lapslukko ni ei oo valittamista
-
Aika syvällä saat kättäs kurkotella, jos meinaat sormes murtaa. Sun pitää kehitellä itelles siihen joku lapslukko ni ei oo valittamista
siis kun käännät penkkiä OIKEALLE niin käsinoja tulee lähelle hytin sivupaneelia ja käsi siis tulee käninojan oikea reunan päälle ja siis koitin tätä kone-agriassa mutta eihän sitä penkkiä toki ole pakko kääntää mutta esim. kyntöhommissa tulee käännettyä niin ei niskat rasitu niin paljoa :o mutta olen kovin pahoillani jos nyt suututin jonkun valmettimiehen huomaamalla tälläisen yksityiskohdan :D
-
Juu kyllä mä tajusin että käännät oikeelle. En pidä itseäni minkään merkin miehenä? Mutta kun tota käsinojaa oon itekki kokeillu/käyttäny ni oon erimieltä tuosta.
-
minä en ole mitään mieltä vaan tiedän että kun on vielä penkin sivuttaisjousto niin väliä ei jää kokeilin nimittäin asiaa siitä en kyllä tiedä saako kyynärnojaa siirrettyä lähemmäs kuskia ::)
-
siinä on aika monipuoliset säädöt. ylös alas eteen taakse.
nostolaitteen nappula on ihan vääräs paikassa. lisähydrauliikan nappulat liian takana ja muutenkin väärin päin asetellut.
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
-
minä en ole mitään mieltä vaan tiedän että kun on vielä penkin sivuttaisjousto niin väliä ei jää kokeilin nimittäin asiaa siitä en kyllä tiedä saako kyynärnojaa siirrettyä lähemmäs kuskia ::)
Valtran hallintalaitteista löytyy tietoa käsikirjasta http://www.valtra.fi/extras/documents/FI_Nls_39838153b_D-F.pdf eli oikean kyynärnojan vaaka-asennon säätö, -sivusäätö,-kallistus pystyyn nostamalla.
-
siinä on aika monipuoliset säädöt. ylös alas eteen taakse.
nostolaitteen nappula on ihan vääräs paikassa. lisähydrauliikan nappulat liian takana ja muutenkin väärin päin asetellut.
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
no nyt en yritä saada riitaa aikaiseksi mutta minä tykkään kyllä tuosta jonnikan joistikista kun se antaa jotenkin tukea ranteelle mukavasti ja nappuloita on riittävästi niin saa samasta joistikista paljon (tuhoa) aikaan ;D ja käsinoja ei saa olla silti suorassa penkkiin nähden vaan hiukan ulospäin käännetty
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
Kaikis käsinojahallintalaitepenkeis varmaan sama juttu. Penkil ei voi istua vinottain oikiallepäin.
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
ei niin mutta muuten sama ku massikka paitsi sähkövermeet osittain ja ulkonäkö. jos massikan kans saman hintainen ei ulkomaille varmaan myyä monta s-sarjalaista
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
ei niin mutta muuten sama ku massikka paitsi sähkövermeet osittain ja ulkonäkö. jos massikan kans saman hintainen ei ulkomaille varmaan myyä monta s-sarjalaista
mitä siin hintalapus oli jotain päälle 220 000€ hinta sille koneelle.
huhujen mukaan suomeen olis jo myyty yksi tai useampi s- sarjalainen.
pitääkö paikkaansa?
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
ei niin mutta muuten sama ku massikka paitsi sähkövermeet osittain ja ulkonäkö. jos massikan kans saman hintainen ei ulkomaille varmaan myyä monta s-sarjalaista
mitä siin hintalapus oli jotain päälle 220 000€ hinta sille koneelle.
huhujen mukaan suomeen olis jo myyty yksi tai useampi s- sarjalainen.
pitääkö paikkaansa?
en muistanu kysyä näyttelys mutta nurmekseen menee 8690
-
meil itel 8874 (turnotettu(
-
4 Dw
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
Kaikis käsinojahallintalaitepenkeis varmaan sama juttu. Penkil ei voi istua vinottain oikiallepäin.
Joo, ei tartte istua vinottain ku penkkiä voi kääntää jonkuvverran oikiallekki. Säästää niskoja mukavasti ku ei tarvi niin kierteellä pittää takapäin vahtaillessa.
Valtrasa kuuluu olevan nykyjään oikeen aukastava sivuakkuna. Ejistystä se on vähänenki.
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
Kaikis käsinojahallintalaitepenkeis varmaan sama juttu. Penkil ei voi istua vinottain oikiallepäin.
Joo, ei tartte istua vinottain ku penkkiä voi kääntää jonkuvverran oikiallekki. Säästää niskoja mukavasti ku ei tarvi niin kierteellä pittää takapäin vahtaillessa.
Valtrasa kuuluu olevan nykyjään oikeen aukastava sivuakkuna. Ejistystä se on vähänenki.
reilu 10v ollu mulla valtroja ja aina niissä on ollu aukeava sivuikkuna.
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
Kaikis käsinojahallintalaitepenkeis varmaan sama juttu. Penkil ei voi istua vinottain oikiallepäin.
Joo, ei tartte istua vinottain ku penkkiä voi kääntää jonkuvverran oikiallekki. Säästää niskoja mukavasti ku ei tarvi niin kierteellä pittää takapäin vahtaillessa.
Valtrasa kuuluu olevan nykyjään oikeen aukastava sivuakkuna. Ejistystä se on vähänenki.
reilu 10v ollu mulla valtroja ja aina niissä on ollu aukeava sivuikkuna.
Mitähän varten tuo sitte pittää vielä erikseen mainita?
Huippumukavaa muotoilua osiossa löytyy akkuna asiakin.
Se aktiivijarrukin on tuttu toisen merkkisestä konneesta kuulemma. Eli se kun pyssyy paikollaan jos ei paina kaasupoljinta, jopa mäessä.
Samoten hytrauliikka assistentti on keksitty jo aiemmin toisaalla.
http://www.valtra.fi/powerofchoice/new-in-n-and-t-series/design.html
-
Kaikis käsinojahallintalaitepenkeis varmaan sama juttu. Penkil ei voi istua vinottain oikiallepäin.
Joo, ei tartte istua vinottain ku penkkiä voi kääntää jonkuvverran oikiallekki. Säästää niskoja mukavasti ku ei tarvi niin kierteellä pittää takapäin vahtaillessa.
***Joo mut penkil ei silti voi istua vinottain oikialle. Ny ei ollukkaan puhetta penkin kääntämisestä.
-
4 Dw
Hienoa että olet päässyt hoidoista,olemme kaipailleet,kuulin että huoneparina oli
sulla Talojussi.Onko se niin hullu kun väitetään?
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
Onko sinulla vaihtoehtoja ajatella toisin kun kuvaasi katsot? ;D
-
saako S-sarjaa taakseajolaitteilla? kyselee utelias ukko
1,5 vuojen päästä saa ,vaan olipa menny s-sarja massikasta palio taaksepäin ,erittäin ruma konepelti ja sähkölaitteet oli laitettu kerralla pilalle
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
Onko sinulla vaihtoehtoja ajatella toisin kun kuvaasi katsot? ;D
ainakin se lohduttaa et en ole itse valinnut omaa ulkonäköäni. ;D ;D
-
ei se ulkonäkö kaikkea ratkaise.
[/quote]
ei niin mutta muuten sama ku massikka paitsi sähkövermeet osittain ja ulkonäkö. jos massikan kans saman hintainen ei ulkomaille varmaan myyä monta s-sarjalaista
[/quote]
mitä siin hintalapus oli jotain päälle 220 000€ hinta sille koneelle.
huhujen mukaan suomeen olis jo myyty yksi tai useampi s- sarjalainen.
pitääkö paikkaansa?
[/quote]en muistanu kysyä näyttelys mutta nurmekseen menee 8690
[/quote]
jossain oli et 8670 menis sinne. tuleeko vaihdossa jotain?
-
Se aktiivijarrukin on tuttu toisen merkkisestä konneesta kuulemma. Eli se kun pyssyy paikollaan jos ei paina kaasupoljinta, jopa mäessä.
Samoten hytrauliikka assistentti on keksitty jo aiemmin toisaalla.
Näinpä. Olleet käytöss-äni/-ämme useamman vuoden jo. :)
-
jontikan portaattomassa lisähyden nappulat paremmassa paikassa ja oikein sijoitellut (vierekkäin). toisaalta vallun joistikki parempi kun jontikassa.
***Ei ole poijaat tutustunu DynaVt:n hyttiin.
Johtuu kai asenteesta... Viime vuonna konevoorumis joku dynavt-kuski moitti, että painaa reiteen tuo käsinoja... ajattelin ittekseni, ettei kai oo suunniteltu läskiperseille.
Kaikis käsinojahallintalaitepenkeis varmaan sama juttu. Penkil ei voi istua vinottain oikiallepäin.
Joo, ei tartte istua vinottain ku penkkiä voi kääntää jonkuvverran oikiallekki. Säästää niskoja mukavasti ku ei tarvi niin kierteellä pittää takapäin vahtaillessa.
Valtrasa kuuluu olevan nykyjään oikeen aukastava sivuakkuna. Ejistystä se on vähänenki.
reilu 10v ollu mulla valtroja ja aina niissä on ollu aukeava sivuikkuna.
Mitähän varten tuo sitte pittää vielä erikseen mainita?
Huippumukavaa muotoilua osiossa löytyy akkuna asiakin.
Se aktiivijarrukin on tuttu toisen merkkisestä konneesta kuulemma. Eli se kun pyssyy paikollaan jos ei paina kaasupoljinta, jopa mäessä.
Samoten hytrauliikka assistentti on keksitty jo aiemmin toisaalla.
http://www.valtra.fi/powerofchoice/new-in-n-and-t-series/design.html
Ideahan kai on se että ilmastointi toimii myös sivuikkuna avattuna.
-
Ideahan kai on se että ilmastointi toimii myös sivuikkuna avattuna.
[/quote]
Miksi ei toimisi?
Perustele.