Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Varjo79 - 08.02.14 - klo:22:21
-
Eli kuinka paljon tuossa CNH T7 sarjan pienemmässä päässä on järeämmät sisäkalut kuin T6 sarjan isommissa malleissa? Siis vaihteisto ja perä. Aikani kuluksi mietin kun tehot ei paljoo heitä toisistaan.
-
Niin eikun jos tommosta joskus vaikka yrittäs ostaa. Niin tietäis että ostaako suoraan T7 onvaan aika mörökölli :-[ Tuo T6 olis mukavamman kokoinen. Mutta jos ei kestä ottaa enempää löylyä niin ei puusilppuri paljon laula :-[ Sekä saisi ne maansiirto vaunut ja lavetitkin hiukan vauhdikkaamin liikkua kun nykysellä.
-
Ota molemmat koeajoon ja sitten purat ne pihamaalle. Sit voit mittailla onko kolistimissa eroa. Ei tämä muuten selviä ???
-
Ota molemmat koeajoon ja sitten purat ne pihamaalle. Sit voit mittailla onko kolistimissa eroa. Ei tämä muuten selviä ???
;D Joo näinhän tuo on vissiin tehtävä.
-
Ota molemmat koeajoon ja sitten purat ne pihamaalle. Sit voit mittailla onko kolistimissa eroa. Ei tämä muuten selviä ???
;D Joo näinhän tuo on vissiin tehtävä.
Muista myös punnita kaikki osat ;D
-
Jos oot jompaa kumpaa ostamassa niin 6-sarjalaisissa on ihan oikeesti ollut paljon vähemmän kalliita vikoja kun 7-sarjassa. Jos järeet osat haluut ja +180hp niin osta englannista t6090.
-
uudemmista e ole tietoa , mutta ainakin 6070 ja 6080 ovat päälle päin samoja koneita , Pto koneistossa eroja. 6070 sisuskalut ovat lasia 6080 verrattuna
-
Tässä ois yks: http://m.agriaffaires.co.uk/smd/used/farm-tractor/4064326/new-holland-t-6090.html
-
uudemmista e ole tietoa , mutta ainakin 6070 ja 6080 ovat päälle päin samoja koneita , Pto koneistossa eroja. 6070 sisuskalut ovat lasia 6080 verrattuna
Niin juurikin tuota tarkoitan. Että osaisi ostaa sellaisen masiinan jota on mahdollista piristää myöhemmin jos tarvevaatii. Vieläpä niin että ei ole heti kieroon sulaneita pakanlevyjä. Sekä ämpärikaupalla hampaattomi hammaspyöriä ne hampaat sitten siinä toisessa ämpärissä :o Eli malli jota ei ole vielä otettu ihan äärirajoille tehtaalla thoja. Isot tietysti kestää enempi mutta se fyysinen koko vaan myös isonee.
-
6080 ja 6090 on sisuskaluiltaan sama. 6070 eri perällä ja myös etuakseli taisi olla pienempi. 6080 kestää kyllä +200 hv, ja oikeastaan vaati pienen piristyksen, on muuten vähän tukkoisen tuntuinen.
T7.200 vastaa 6080 ä. T7.185 on käsittääkseni vastaava kuin 6070.
-
6080 ja 6090 on sisuskaluiltaan sama. 6070 eri perällä ja myös etuakseli taisi olla pienempi. 6080 kestää kyllä +200 hv, ja oikeastaan vaati pienen piristyksen, on muuten vähän tukkoisen tuntuinen.
T7.200 vastaa 6080 ä. T7.185 on käsittääkseni vastaava kuin 6070.
Eli tuo uusi T6 on ihan lelu vai? Pitäishän tuossakin olla jotain 165-175hp siis niissä isommissa.
-
Vaihteiston pakoista taitaa noissa pienemmissä löytyä se sulake.EC vaihteistohan niissä on?
Ainakin mun vanha tsa alkoi luistamaan pakoista, ei se toki vakio säädöissä ollu. Toki en tiedä onko T6 malleissa samat pakat.
Mutta kyllä raskaampiin hommiin T7 tai 6080
-
Oman kokemuksen perusteella voisi suositella punaisia koneita. Esim puma155. Hantaakit kajuutassa paremmin käsillä
-
Joo o tiedä sitten ostanko mitään. Mutta jos niin olis hyvä tietää että mitä mallia kannattaa tingata. Mitään merkkiäkään ei ole vielä päätetty. Mutta jollaintapaa nuo CNH koneet kiinostaa varsinkin hytin osalta ja sitten nuo vaihteistot. Sekä tietenkin hinta!
-
Nyykkarissa on kyllä tosi toimintavarma toi rc tai pc-vaihteisto että siinä suhteessa ottasin jo nyykkärin.
-
Onhan niitä aikakauan jo noilla lootilla tehty. Kait tietysti hiukan matkalla muuttunut mutta kuitenkin.
-
T6 on jotaki pakkoja laatikkoon vahvistettu ja nykyään saa myös järeemmällä etuaksilalla-- muutaman satasen lisähintaan.. T6 165 ja t7 185 hintaero n. 10 teur