Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 07.01.14 - klo:00:05
-
kohta kuuluu vaan ilonen kilinä ja moottorin parkasu esson baarin edessä kun veeti tuohduksissaan ottaa lähdöt ;D ;D ;D ;D
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
250 000 km suunniteltu kestämään :'( :'( :'( :'(
-
Varovasti sitte risteöksissä!!
-
[/quote]
mitäsitten tämä lehdykäisen uutisointi liittynee fordiin ja sen malleihin.olenkin hyvin utelias kuinka nämä kolme asiaa voipi yhdistää.Voihan ollakin niin ettääs iisivarmarin beparutsin kan saa onpi usein ongelmia.
[/quote]
Jospa tarkoittaa että vanhassa vara parempi,pitäs ostaa 124 mersuja ja 100 audeja varastoon.
-
kohta kuuluu vaan ilonen kilinä ja moottorin parkasu esson baarin edessä kun veeti tuohduksissaan ottaa lähdöt ;D ;D ;D ;D
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
250 000 km suunniteltu kestämään :'( :'( :'( :'(
on se vaan hyvä että tissinkoittajan mese kestää
-
ja volovo vielä paremmin!
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
-
kohta kuuluu vaan ilonen kilinä ja moottorin parkasu esson baarin edessä kun veeti tuohduksissaan ottaa lähdöt ;D ;D ;D ;D
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
250 000 km suunniteltu kestämään :'( :'( :'( :'(
on se vaan hyvä että tissinkoittajan mese kestää
No köyhän ei vaan yksinkertaisesti kannata ostaa paskaa!
Mulla oli Kia ja kiitin luojaani että tuli käytettyä joka ikinen huolto takuu aikana merkkiliikeessä. Laskin että vähintään se mikä multa meni huoltoihin, niin merkiliike teki takuu korjauksia.
-
Mulla oli Kia
Kieron Ihmisen Auto :)
-
Mulla oli Kia
Kieron Ihmisen Auto :)
Toinen versio on Köyhän Ihmisen Auto!
-
kohta kuuluu vaan ilonen kilinä ja moottorin parkasu esson baarin edessä kun veeti tuohduksissaan ottaa lähdöt ;D ;D ;D ;D
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
250 000 km suunniteltu kestämään :'( :'( :'( :'(
mitäsitten tämä lehdykäisen uutisointi liittynee fordiin ja sen malleihin.olenkin hyvin utelias kuinka nämä kolme asiaa voipi yhdistää.Voihan ollakin niin ettääs iisivarmarin beparutsin kan saa onpi usein ongelmia.
Silleen, että jos on pakkomielle veetuilla veetille, niin sitten sen saa väkisin väännettyä joka uutiseen ;D
-
kohta kuuluu vaan ilonen kilinä ja moottorin parkasu esson baarin edessä kun veeti tuohduksissaan ottaa lähdöt ;D ;D ;D ;D
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
250 000 km suunniteltu kestämään :'( :'( :'( :'(
mitäsitten tämä lehdykäisen uutisointi liittynee fordiin ja sen malleihin.olenkin hyvin utelias kuinka nämä kolme asiaa voipi yhdistää.Voihan ollakin niin ettääs iisivarmarin beparutsin kan saa onpi usein ongelmia.
veetihän on kehunut autoaan aidoksi saksalaiseksi joka volkkarin päihittää laadussa mennen tullen ja palatessa vuan näyttäs laatukriteerit olevan jokseenkin samat kaikilla saksanmaalla, mersulla jossain vaiheessa ollu vähän epäröiviä insinöörejä suunntteluosastolla niin vahingoos saatta joku malli kestääkki 500000km :'( :'( :'( :'(
-
tää on kepulaisten sielunhoitoketju ei masennus pukkaa päälle
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4
Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
-
invaliidit tarvitsee automaatin
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4
Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o
-
banaania kotteroon, sil kulkee pillarikiii!
-
banaania kotteroon, sil kulkee pillarikiii!
kossua ne pillarikuskit ottaa
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4
Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o
Amerikkalaisissakin on filsu siellä laatikon sisällä, ja siksi öljypohjassa ei ole roppua että tulisi se filtterikin vaihdettua. Näin siis taka- ja nelivetomalleissa. Etuvetoisista laitoksista en omaa kokemusta
Vanhemmat jenkkivehkeet (yli 20vuotiaat) ei ole peräti tarkkoja öljyistään, toisin kuin nämä nykyvehkeet (valmistusmaasta riippumatta) missä on kaiken mailman sähköventtiiliä ohjaamassa öljyn kiertoa.
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4
Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o
Amerikkalaisissakin on filsu siellä laatikon sisällä, ja siksi öljypohjassa ei ole roppua että tulisi se filtterikin vaihdettua. Näin siis taka- ja nelivetomalleissa. Etuvetoisista laitoksista en omaa kokemusta
Vanhemmat jenkkivehkeet (yli 20vuotiaat) ei ole peräti tarkkoja öljyistään, toisin kuin nämä nykyvehkeet (valmistusmaasta riippumatta) missä on kaiken mailman sähköventtiiliä ohjaamassa öljyn kiertoa.
vähän niin kuin naisilla pitää käydä gynellä että saa uuden suodattimen
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.
Onx sul ämmämese?
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.
Onx sul ämmämese?
Juu,4litranen v-8.
Vikaisin mersu mitä mulla on ollu :(
Mutta mesemies kuitenki http://www.youtube.com/watch?v=evDdLTY7rQY
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ammattiasentajat tietää ;D ;D
Ml meses pudotetaan loodan pohja ja laitetaan uus suodatin.Öljy täytetään maksimiin.Lauhduttimen paluuletku irti kone käyntiin ja pikkuhiljaa lisätään öljyä(sitämukaa kun sitä tulee lauhduttimen letkusta).
Ja kun pihalle tuleva öljy on puhdasta,on öljyt vaihdettu.
Turbiinis ei ole tyhjäysproppua.
Onx sul ämmämese?
Juu,4litranen v-8.
Vikaisin mersu mitä mulla on ollu :(
Mutta mesemies kuitenki http://www.youtube.com/watch?v=evDdLTY7rQY
Olexää ostanu sen akalles, vai onx sulla kaakkeja?
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
4
Niin kumpikohan on nopeampi tapa? "roppu auki, öljyt pois, roppu kiinni, öljyt sisään vai se että 100 ruuvia pohjasta irti, turbiinin roppu pois, öljyt pois, roppu kiinni, tiivisteliima pohjaan, 100 ruuvia kiinni."?
mersuissa oli kumitiiviste pohjassa, suodatin oli siellä laatikossa ja pulttipyssyllä ruuvit kiertyy nopsaan, eikös jenkkipeleissäki suodatin oo laatikossa vai joko se on erillinen vai onko ollenkaan... miten esimerkiksi köyhällä paperimehellä on varaa maksaa monet öljyt vai käykö tuohon välikierrätykseen motonetin öljy, amerikkalaaset monesti tarkkoja öljystä :o :o :o :o
Mulla on pihassa sysleri moprin automaatilla 300t mittarissa! Käy ja kukkuu, vaatii vain bensaa ja lenkkaria. Löytyy myös mb alle 200t mittarissa ja huomenna mennään mb-liikeelle kyselemään mikä olla vikana 7 vaihteesessa tomatissa kun jumii joko 2 tai 5-6 vaihteelle. Onneksi on takuun alanen vehje kun ollut vasta kuukauden.
Että en oikein ymmärä näitä väitteitä jenkkien vikaisuudesta! :o
-
joo
-
Että en oikein ymmärä näitä väitteitä jenkkien vikaisuudesta! :o
Mä ymmärrän. Tai siis en ymmärrä muttaa viereisellä mittarilla nissaniaan tankkaava tuulipukumies ymmärsi ja koitti saada minutkin tajuamaan. Se tietää myöskin että kaikki jenkit vie vähintään 75litraa pensaa satasella ja että niillä ei voi ajaa talvella kun teeveessäkään ei näy kauniissa ja rohkeissa koskaan talvea ameriikassa.
-
höh, ja rekkamiähet jäälläkin vaan helekutin sohloilla ajelevat! täälläpäin on tukkirekkoinakin moterninpaa tekniikkaa!
-
Olipa alla Audi tai VW niin homma toimii kuten jutussa sanottiin.
"Maahantuojan "vastaantulo" on vain epätoivoinen yritys nyhtää asiakkaalta edes jotain rahaa viasta, jonka korjaus pitäisi olla itsestään selvästi jonkinlaisen tuotevastuun piirissä, vaikka oltaisiinkin jo takuuajan ulkopuolella."
VAG konsernin automaatteihin ei kannattais kenenkään kuolevaisen sekaantua, ovat olleet aina hieman heikon maineessa. 80/90 luvulla oli yleisesti käytössä mm. sellaisia automaattilootia, joihin ei saanut vaihdettua kuin 1/3 öljyä kerrallaan kun enempää ei tullut lootasta pihalle...
Taksikäyttö on kyllä aika kovaa leikkiä automaatille, jopa Fordin vanhanliiton raudalle ;)
Se pitäisi 3 kertaa vaihtaa ne öljyt että suurin osa tulisi sieltä lootasta pois.
Mulla "sysleriin" vaihtoi eräs jenkki korjaaja ja kirjoitti laskuun että ÖLJYT VAIHDETTU KADESTI. SILLOIN SUURIN OSA VANHASTA ÖLJYSTÄ POISTUU!"
mikä nuissa mättää, esim mersussahan puotetaan laatikon pohja pois ja sitte on vielä muistaakseni turbiinissa oma roppu joka pitää avata jotta kaikki öljy tulee pois :-\ :-\ :-\ :-\
pitäskö sysleri panna käyntiin hetkeks ku veret ensin laskettu ;D ;D ;D ;D
Ei ole proppua 2002 vuoden jälkeen turbiinissa,samaa mersun huonoa laatua on surullisen kuuluisasti käyttänyt chrysler.
-
höh, ja rekkamiähet jäälläkin vaan helekutin sohloilla ajelevat! täälläpäin on tukkirekkoinakin moterninpaa tekniikkaa!
Varmaan osasyynä on se että sen rekkakuskin on pakko saada se rekkansa jäältä vaikka jeesusteipillä ja nippusiteillä kokoon kursittuna, kun taas suomalaisella tukkirekkurilla on tod näk huoltoukko vikakoodiskannerin kanssa saatavilla alle 400km säteellä. Ei silti etteikö ne suomalaiset tukkirekkaukotkin kovaa duunia painais, mutta että kalusto tilanteen ja elinympäristön mukaan
-
invaliidit tarvitsee automaatin
Minkäpälaenen autto teillä aevoinvaliiteillä on?!?
-
invaliidit tarvitsee automaatin
Minkäpälaenen autto teillä aevoinvaliiteillä on?!?
Semmoinen mikä on eniten levinnyt teillemme! ::)
-
tarvitte laajakaistatiet! levikkeitä tarpeeseen.
-
invaliidit tarvitsee automaatin
Minkäpälaenen autto teillä aevoinvaliiteillä on?!?
Semmoinen mikä on eniten levinnyt teillemme! ::)
Laada!!