Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: ponydiesel - 02.10.13 - klo:23:23
-
Elikkä ei kytkeydy pois päältä. Etupää vetää koko ajan vaikka kuinka katkaisijaa ränkkää. Mangeettiventtiili kardaanin juuressa ok. muuta en sitte siitä osannu tutkia. Olisko vinkkejä?
-
Sulake kärähtänyt.
-
Jarru-/takavaloissa häikkää. Lainattu naapurin kärryä, jossa valot epäkunnossa?
-
Mangeettiventtiili kardaanin juuressa ok.
Tarkoittaako tuo, että vettiilille tulee sähköä niin kuin pitääkin vai jotain muuta? Jos ei tule, niin johtoliitosten ja johtojen kunnon lisäksi pitää tarkistaa nelivedon katkaisija ja kaikki jarruihin liittyvät katkaisijat sekä johdot. Myös käsijarru, koska jarrutettaessa neliveto kytkeytyy yleensä automaattisesti päälle.
-
Mangeettiventtiili kardaanin juuressa ok.
Tarkoittaako tuo, että vettiilille tulee sähköä niin kuin pitääkin vai jotain muuta? Jos ei tule, niin johtoliitosten ja johtojen kunnon lisäksi pitää tarkistaa nelivedon katkaisija ja kaikki jarruihin liittyvät katkaisijat sekä johdot. Myös käsijarru, koska jarrutettaessa neliveto kytkeytyy yleensä automaattisesti päälle.
Neliveto on päällä kun EI tule sähköä venttiilille – lautasjousi painaa levyt kiinni toisiinsa.
Nelivedon saa POIS päältä kun kun sähköllä toimiva venttiili kytkee pakat erilleen hydraulisesti.
-
Venttiilille tulee sähkö ja takavalot pelaa normaalisti, sulake ok. Onko jarrupolkimissa joku katkaisija mikä kytkee nelivedon vai mistä käsky tulee?
-
Venttiilille tulee sähkö ja takavalot pelaa normaalisti, sulake ok. Onko jarrupolkimissa joku katkaisija mikä kytkee nelivedon vai mistä käsky tulee?
Polkimissa on katkaisijat. Pelaako jarruvalot? Voihan tietenkin tuo pakkaa painava holkki olla kulunut, ei irroita eikä kytke kunnolla avustavaa etuakselia.
-
Jarruvalot pelaa...
-
Eihän se neliveto haittaa, kun talvikin on tulossa.
-
Oletko mitannut virran johto paikoillaan,ettei vaan olisi sitä haamusähköä joka näkyy mittarissa mutta häipyy kun koittaa kuormaa laittaa? ns.Foortin tauti ;D
Pakkasydeemissä on tiivisteitä ja tuo edellä mainittu rengas,vanhempaan mallisarjaan tehtiin korkeampi kun lisälevyparin laiton jälkeen talvella suti etupää vaikka vetoveto oli kytketty pois.
-
Sähköt pitäis olla ok, Käämi tulee mangneettiseksi kun katkaisijaa ränkkää.
-
Pakan avauspaineet saattaa karata.. saisko niitä mitattua? Joskus olin hommassa mukana kun vaihdettiin 6910:in samaisen vian takia tiiviste renkaat sinne jonnnekin pakan sisään tms.. ei muista enää rakennetta. Kardaanin ulostulo murikka piti puottaa lattialle..