Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Kartsa - 26.09.13 - klo:18:05

Otsikko: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: Kartsa - 26.09.13 - klo:18:05
Terve!
Mikähän on seuraava vikakoodi, 006004-07-004
Valtra Advance
Kiitokset
Otsikko: Vs: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: Olli Harja - 26.09.13 - klo:18:51
006004-07-004 Nelivedon levykytkin saattaa luistaa. Neliveto kytkeytyy pois päältä. Ajoa voi jatkaa.

http://www.valtra.fi/extras/documents/FI_NLS_D-F.pdf (http://www.valtra.fi/extras/documents/FI_NLS_D-F.pdf)
Otsikko: Vs: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: +250 - 26.09.13 - klo:19:01
006004-07-004 Nelivedon levykytkin saattaa luistaa. Neliveto kytkeytyy pois päältä. Ajoa voi jatkaa.

http://www.valtra.fi/extras/documents/FI_NLS_D-F.pdf (http://www.valtra.fi/extras/documents/FI_NLS_D-F.pdf)
Halli orja ;D ;D
Otsikko: Vs: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: Kaiku - 26.09.13 - klo:21:02
Etuvedon akselista nopeusanturin johto irti.Löytyy luukun alta,vetokoukun etupuolelta.
Otsikko: Vs: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: Halliorja - 27.09.13 - klo:20:33
Etuvedon akselista nopeusanturin johto irti.Löytyy luukun alta,vetokoukun etupuolelta.
Tai jos ei ole johto irti niin seuraavaksi kokeilla irrottaako neliveto, jos ei irrota niin öljyt pois ja katsoen onko anturista pää irti, jos on niin sitten hopihopi remonttiin ennenko maksaa paljon.
Otsikko: Vs: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: Hervast - 28.09.13 - klo:17:55
Meinaakko että nelivedon pakka olis lähtenyt "liikehtimään"

Yhtä 8450:iä purettiin kerran tuommoisen vian takia. (tai siis viisaampi kaveri purki ja minä lähinnä soitin suutani vieressä)

Epäiltiin että oisko ollut liikaa akselien nopeuksissa heittoa.
Otsikko: Vs: Valtra Advance Vikakoodi???
Kirjoitti: Halliorja - 02.10.13 - klo:23:12
Meinaakko että nelivedon pakka olis lähtenyt "liikehtimään"

Yhtä 8450:iä purettiin kerran tuommoisen vian takia. (tai siis viisaampi kaveri purki ja minä lähinnä soitin suutani vieressä)

Epäiltiin että oisko ollut liikaa akselien nopeuksissa heittoa.
Akselien nopeuksissa jos liikaa heittoa niin syö nelivedon akselin ja pakkahärhellin laakeroinnin laatikon etuseinästä ja silloin välys narskuttaa anturin pään pois. Ja samalla laatikon kuoriin miehekkään välyksen.