Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: 131252 - 29.07.13 - klo:21:25
-
Saatiin maahantuojata lely strom testiajoon ja kun meillä on JF 1050 itsellä niin kyllä niis eroja on .Lelyn suurin etu on kun se puhaltaa keskeltä kärryä niin perä nurkakkin on täynä, noukin pitäis olla leveempi noukkimen alle kolmas pyörä voimaa tarvii enemmän puhaltaa hyvin rakenne on vahva . Kahta 3,2 m karhoa yhteen ajonopeus 7,5-8 kilometriä
-
Kuinkas noukin pelitti. Mulla kokemusta vähän vanhemmasta yksilöstä ja JFstä kans. Mengelen heikkous on märkä karho. Tuossa se mälli jää helposti syöttöruuvin ja -telojen väliin ja ne rullat imuttaa sitä siinä eikä saa otetta... JFssä taas ne rullat ei aukee vissiin edes viittä senttiä ja mälli jää sinne rullien väliin. Mengelellä kyllä lentää ja ei torvi kyllä tukkeudu ellei sammuta kesken karhon.
-
on ollut kuivat olot ei murheita ,mutta kun oli raiteita ja kun ajoi saman suuntaisesti noukin raapi maata kun kanatinpyörät on noukkimen päis kolmas pyörä keskelle
-
Mites silpun pituus ? Onko terät helppo vaihtaa ja terottaa ?
Onko torvi tehty miten paksusta pellistä,pakkaa JF oleen se heikoin lenkki ,kuluu nopsaan puhki.
-
torves on vaihdettava kulutus levy ulkomutkas terotus on helppo teränvaihtoo ei oo tarvinnu tehdä mutta näyttäis että vaatii totuttelua, kahdella ruuvilla terä on kiinni ja lisäksi säätöruuvit millä se tämmätään , silppu on lyhyttä piituutta voi säätää rattaita vaihtamalla lisäämällä syöttötelojen pyörimistä nopiammaksi