Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: keskomies - 02.09.08 - klo:23:34
-
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o
-
Osta valtra kun sitä saa vielä tämänvuoden toimitukseen ;D
Parempia saa odottaa vähän pidempään. ;)
-
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o
Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
-
Juu nyt on aukastava koeajokokemukset: Kyllä ojala oikees on 3 tonnin ylmääräsellä lastilla painotettu T 190 meni mäkeen samalla kärrylla ja painolla 11 km/h ja vaario 17. Variossa oli rihveli keulalla painossa ettei orsinu pystyyn. ;) Mutta ei voi muutakun ihmetellä tota konetta ja sen ominaisuuksia. Ja niihin muuten kuuluu polttoaineensyönti ;D. Joten vetää kyllä muuten aika hiljaseks minkä muunkin merkin fanaattiset kannattajat. Ite en nimittäin tunnusta Agon uskontoa missään muodossa, mutta tämä kokemus saattaa olla ehkä 1/3 arvonen.
-
Juu nyt on aukastava koeajokokemukset: Kyllä ojala oikees on 3 tonnin ylmääräsellä lastilla painotettu T 190 meni mäkeen samalla kärrylla ja painolla 11 km/h ja vaario 17. Variossa oli rihveli keulalla painossa ettei orsinu pystyyn. ;) Mutta ei voi muutakun ihmetellä tota konetta ja sen ominaisuuksia. Ja niihin muuten kuuluu polttoaineensyönti ;D. Joten vetää kyllä muuten aika hiljaseks minkä muunkin merkin fanaattiset kannattajat. Ite en nimittäin tunnusta Agon uskontoa missään muodossa, mutta tämä kokemus saattaa olla ehkä 1/3 arvonen.
Ähää, mun 311 olis vetäny samat mitä Lampetti ja kauheella rähinällä ;D
-
Nyt täytyy sanoa että ei! Tässä tämä ero perustuu juuri Vario voimansiirtoon, jota ei muussa ole kuin Fendissä, ei siis tehoon ja rähinään.
-
Nyt täytyy sanoa että ei! Tässä tämä ero perustuu juuri Vario voimansiirtoon, jota ei muussa ole kuin Fendissä, ei siis tehoon ja rähinään.
vt,ssä vielä pikkusen paremmassa muodossa
-
Eipä ole ollunna moittimista Deutzin-moottorissa vaikkei se olekkaan Fentin rovissa kiinni.
Onko tullut koeajettua uutta TTV-Deutzia? Siinähän on nyt saman sukupolven moottori kuin Fentissä. Uskaltivat ottaa omaankin merkkiin sen kun Fentissä koeajattivat jonkun vuoden. 8)
Deutzin saat kuutoskoneella halvemmalla kuin Fentin nelosena. Ja väittäisin että perushintaan kuuluu parempi varustelu. Mutta jos ratkaiseva tekijä on Vario, eikä toisenlainen portaaton kelpaa.... :-\
-
Tota tota.. Siis toi alustavaa ajelua vasta. Ja itellä ainaki näillänäkymin terästyy vain cooleri entisen keulalle ja konekanta paranee. Se luontaisempi suunta mun mielestä ensin isontaa koneet isoiks ja sitten ettiä se 1500 tuntii ajettu kone X joka omaa halutut ominaisuudet lähes puolella uuden hinnasta. Mutta tämä ei voi olla muutakuin apulannalla kasvatettu aggolainen, cnh:n tai argon punakylki tai hopiavanne vihree. Mutta nyt ei ole koneenvaihto ajankohtanen mutta mielenkiinnosta ajoin tämän kyseisen koneen, joka näytti kyllä paikkansa aggon kiistämättömänä johtajana. Ei siis voida puhua samana päivänä valtran ominaisuuksista tahi verkun kaikukammiosta.
-
Tota tota.. Siis toi alustavaa ajelua vasta. Ja itellä ainaki näillänäkymin terästyy vain cooleri entisen keulalle ja konekanta paranee. Se luontaisempi suunta mun mielestä ensin isontaa koneet isoiks ja sitten ettiä se 1500 tuntii ajettu kone X joka omaa halutut ominaisuudet lähes puolella uuden hinnasta. Mutta tämä ei voi olla muutakuin apulannalla kasvatettu aggolainen, cnh:n tai argon punakylki tai hopiavanne vihree. Mutta nyt ei ole koneenvaihto ajankohtanen mutta mielenkiinnosta ajoin tämän kyseisen koneen, joka näytti kyllä paikkansa aggon kiistämättömänä johtajana. Ei siis voida puhua samana päivänä valtran ominaisuuksista tahi verkun kaikukammiosta.
en tiiä mikä kaiutin kännykkä sullon ollu verkussa mutta siinä on markkinoitten hiljaisin hytti ja paras jousitus alle 220 hv,n luokassa
-
Kai se jousitus on paras kun se joustaa koko traktorin pituudelta.
Tällä vuodella nähnyt kolme veeteetä öljyvuotoisena, yksi Sisu-diesel, yksi Perkinssi lohko poikki ja kolmas katkennut voimansiirron kohdalta ja öljyt mahan alle.
-
Kai se jousitus on paras kun se joustaa koko traktorin pituudelta.
Tällä vuodella nähnyt kolme veeteetä öljyvuotoisena, yksi Sisu-diesel, yksi Perkinssi lohko poikki ja kolmas katkennut voimansiirron kohdalta ja öljyt mahan alle.
kaikkihan saa poikki
-
Pistäkääs ny joku hintojakin esille, tuollainen 312 on varsin ylivoimasen oloinen kapistus. :P
Lähteepähän enimmät fendt kuumeet, ku kuulee hinnan. ;D
-
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o
Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
Kökkerlingin jäppinen puhu jotta viimme vuonna oli kultivaattorin
eessä T 171 oli ollu liian heppoonen, nyt on 415 ja kulukee ;D
-
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o
Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
kuulu 415 moottorista poks jos yrittää t171 hävittää
Kökkerlingin jäppinen puhu jotta viimme vuonna oli kultivaattorin
eessä T 171 oli ollu liian heppoonen, nyt on 415 ja kulukee ;D
-
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o
Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
kuulu 415 moottorista poks jos yrittää t171 hävittää
Kökkerlingin jäppinen puhu jotta viimme vuonna oli kultivaattorin
eessä T 171 oli ollu liian heppoonen, nyt on 415 ja kulukee ;D
pitäiskö laskee köckerlinki työsyvyyteen? :D
-
Pistäkääs ny joku hintojakin esille, tuollainen 312 on varsin ylivoimasen oloinen kapistus. :P
Lähteepähän enimmät fendt kuumeet, ku kuulee hinnan. ;D
No, 312 lähtee vielä reilusti alle sadan tonnin.. ;D
-
Tossa testailtiin moista härpäkettä, niin tuntui aika pirteältä peliltä. Onko kellään kokemuksia vastaavasta koneesta verrattuna johonkin T sarjalaiseen, Jonnuun tahi muuhun merkkiin? Ite ei oikeen meinaa vieläkään uskoa mitä mittari näytti 16 tonnin kuorman kans mäkeen vedettäessä. Mutta kuulostellaan ensin muitten koeajoja. :o
Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
Kökkerlingin jäppinen puhu jotta viimme vuonna oli kultivaattorin
eessä T 171 oli ollu liian heppoonen, nyt on 415 ja kulukee ;D
No mikä siihen oulun lähellä olleeseen fendt:in moottoriin oli tullut? 300 hp oli kuulema motti porsinut, että ei se sisuriisseli ole ainoa joka porsii.
Mutta nämähän on niitä hys hys juttuja, kun kaksi kertaa kalliimasta ei yksinkertaisesti voi hajota mikään.
-
Pistäkääs ny joku hintojakin esille, tuollainen 312 on varsin ylivoimasen oloinen kapistus. :P
Lähteepähän enimmät fendt kuumeet, ku kuulee hinnan. ;D
No, 312 lähtee vielä reilusti alle sadan tonnin.. ;D
Halvempi ku osasin odottaa. ;D
-
Vastaa reilusti T171 ja melekeen 191... :P
***Äläs nyt Ojala liiottele... Noista Valtroista...
415 ollu puintirenkinä kohta viikon, ei millään raaskis antaa pois, käsittämätön päkä.
Fendttiä ei muuten sais viedä mihinkään "pällistelynäyttelyyn", sen ainoat huonot puolet on ahdas kulku ohjaamoon ja askeettinen ohjaamo, ne ainoat asiat jotka konenäyttelyssä tulee esille... :(
Nyt kun on tehny koneella ihan oikeita töitä, niin alkaa ymmärtää tota Ojalaakin.
-
412 vetää kuulemma huonommin kun NH TLA 100. ???
-
412 vetää kuulemma huonommin kun NH TLA 100. ???
no kyllä nyt meni fendtin kehumiselta puhti... :P
-
412 vetää kuulemma huonommin kun NH TLA 100. ???
*** Onpa hyvä että saatiin absoluuttista faktaa, musta se mittariston näyttö on aika epäluotettava. Mikään ei rämise, möyryä, heilu, vain sievä suhina ja mittarissa jumalattomia lukemia.