Voiko nostolaite nousta liian ylös?
Juuri näin se on.Voiko nostolaite nousta liian ylös?
Taisi verkut olla sellaisia, että väärinpäin toimivan vivun voi laittaa liian eteen, jolloin jatkuva pumppaus menee päälle. Hämäriä muistiikuvia kaukaisesta menneisyydestä.
Oon kokeillu kyllä vivun eri asennoilla,siis tuo nakutus kuuluu kun TYÖKONE on ylhäällä vaikka ei olisikaan yläasennosa,missäs muuten se hydr pumppu on etten koko rattoria ala purkaan.Juuri näin se on.Voiko nostolaite nousta liian ylös?
Taisi verkut olla sellaisia, että väärinpäin toimivan vivun voi laittaa liian eteen, jolloin jatkuva pumppaus menee päälle. Hämäriä muistiikuvia kaukaisesta menneisyydestä.
Oon kokeillu kyllä vivun eri asennoilla,siis tuo nakutus kuuluu kun TYÖKONE on ylhäällä vaikka ei olisikaan yläasennosa,missäs muuten se hydr pumppu on etten koko rattoria ala purkaan.Juuri näin se on.Voiko nostolaite nousta liian ylös?
Taisi verkut olla sellaisia, että väärinpäin toimivan vivun voi laittaa liian eteen, jolloin jatkuva pumppaus menee päälle. Hämäriä muistiikuvia kaukaisesta menneisyydestä.
Kiitokset Ala-Pertti asiallisesta vastauksesta,pitää perehtyä massikan takapäähän.Aivan harrastuskone tuo on mutta pitäs kait se kunnossa olla.
PS jotain onkelmaa lie sekin osoittaa että nostolaitteet laskee melkoisen nopeesti alas kun on pysäyttänyt.
Eikös satasarja ollut sellainen jossa vetovarret laski alas itsekseen kun muutaman tunnin oli moottori sammuksissa.
Kertokaas kun vauhtiin pääsitte, että onko tuossa satasarjan hydesysteemissä imusihtiä tai vastaavaa ? 50:n verkun nostolaite vaikuttaa nostotehoiltaan hieman hengettömältä. Kone sammutettuna nostolaite kestää ylhäällä kyllä luokkaa tunnin pari, ennenkuin taakka (tässä tapauksessa painopuntti) on maassa, eli nostosylkyn tiiviste lienee kunnossa.
Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Se silti pelittää jotenkaan järkevällä logiikalla...
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Eikös satasarja ollut sellainen jossa vetovarret laski alas itsekseen kun muutaman tunnin oli moottori sammuksissa.Höpö höpö, 590 verku, peräs varsta-silppurin vetolaite ja pitkä-esa perävaunu, sammutuksen jälkeen ei ehtiny pölkkyä juoksuttaa aisan alle ku oli jo maassa... ;D Sitten just ehti ku otti pölkyn kainaloon ja sammutti verkun oven raosta.
Taitaa tarkoittaa vanhoja englantilaisia.Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Tarkoitatko nyt niitä Steyr-Caseja :D Niissä on kertoja vasemmalla, hytin reunassa. Muutkin vivut on siroteltu koppiin täysin satunnaiseen järjestykseen
Kertokaas kun vauhtiin pääsitte, että onko tuossa satasarjan hydesysteemissä imusihtiä tai vastaavaa ? 50:n verkun nostolaite vaikuttaa nostotehoiltaan hieman hengettömältä. Kone sammutettuna nostolaite kestää ylhäällä kyllä luokkaa tunnin pari, ennenkuin taakka (tässä tapauksessa painopuntti) on maassa, eli nostosylkyn tiiviste lienee kunnossa.
kyllä siellä on sellainen sihti. kuikkaat sinne peräkopan alle. siellä etuosassa on sellainen, no kolmion muotoinen luukku. kolmella pultilla kiinnitetty. sen takana on paljon öljyä ja se sihti.
Outoa logiikkaa on yleensäkkään ostaa maasikaa 8)Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Outoa logiikkaa on yleensäkkään ostaa maasikaa 8)Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Ainiin eihän sitä isäntä päätäkkään ostaa:Massey-Ferguson taloihin joissa emäntä on isäntä ;D ;D
Onko sellaisia :-\Outoa logiikkaa on yleensäkkään ostaa maasikaa 8)Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Ainiin eihän sitä isäntä päätäkkään ostaa:Massey-Ferguson taloihin joissa emäntä on isäntä ;D ;D
Entäs taloihin, jossa renki on isäntä?
Onko sellaisia :-\Outoa logiikkaa on yleensäkkään ostaa maasikaa 8)Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Ainiin eihän sitä isäntä päätäkkään ostaa:Massey-Ferguson taloihin joissa emäntä on isäntä ;D ;D
Entäs taloihin, jossa renki on isäntä?
Niinpä mut loimaan lakeuksilla on emäntä joka määrää,siellä ei oo munilla sanan sijaaOnko sellaisia :-\Outoa logiikkaa on yleensäkkään ostaa maasikaa 8)Niin hyvä on laskea öljyt pois ennen imusihdin aukasua.
Tuon 165 nostolaitevivun logiikka on kyllä tällaselle tottumattomalle perin outo.
Kyllä perälevy on monta kertaa lumihommissa tehnyt väärän liikkeen ;D.
Mut muutoin mielenkiintoinen kapistus,hiljakseen virittelen tuota koska pääosin tuntuu olevan varsin hyväkuntoinen,enpä sillä nyt mitään isompia töitä aio tehdä,ei ole sopivia koneitakaan perään enää.
Outoa logiikkaa on natikan vasemman käden vaihdevipu.
Ainiin eihän sitä isäntä päätäkkään ostaa:Massey-Ferguson taloihin joissa emäntä on isäntä ;D ;D
Entäs taloihin, jossa renki on isäntä?
Kuulemma johnakin aakeellalaakeella on tällasia...
ja vähin
täin taas kolmannel sivulla asia menee sivuraiteelle
kuten palstan valtrakuskeilla on tapa ollut,jonnun pyövelinpuppeleista mainitsemata mitään,se on jopa jokapäiväinen läpileipä heille jonka viimeistään eräät sana verbaalit ilman verbejä suoltaavat ulos ilman asinan tynkää riippumatta keinusat jossa he roikkuvat siis asiasta joka alun perin oli kysymys eli aiheetonko oli aloitukseni johon halusin hiukan vastaustaSAATANA SENTÄÄN MISTÄ SE NAKUTUS KUULUU SIELLÄ FERKUN NOSTOLAITTEESSA[/color][/size][/b]
No yks syy voi olla pumpun kiinnitystappien väljyys, pumpun alla on peräkotelossa taso (kuvassa keskellä pohjaa) jota vasten pumppu makaa, ja jos kiinnitys on väljä pumppu hakkaa tuota tasoa vasten.Kiitoksia pitää tutkiskella
(http://i3.aijaa.com/t/00538/12472776.t.jpg) (http://aijaa.com/DxJRkd)
No yks syy voi olla pumpun kiinnitystappien väljyys, pumpun alla on peräkotelossa taso (kuvassa keskellä pohjaa) jota vasten pumppu makaa, ja jos kiinnitys on väljä pumppu hakkaa tuota tasoa vasten.tuommoset leikkaushoidot on valmettiin tottuneelle hieman vieraita, onko noi hilut istuimen alla vai miten ne saa näkösälle :-\ :-\ :-\ :-\
(http://i3.aijaa.com/t/00538/12472776.t.jpg) (http://aijaa.com/DxJRkd)
Älä viitti valmetti miehille on ihan jokapäiväistä ;DNo yks syy voi olla pumpun kiinnitystappien väljyys, pumpun alla on peräkotelossa taso (kuvassa keskellä pohjaa) jota vasten pumppu makaa, ja jos kiinnitys on väljä pumppu hakkaa tuota tasoa vasten.tuommoset leikkaushoidot on valmettiin tottuneelle hieman vieraita, onko noi hilut istuimen alla vai miten ne saa näkösälle :-\ :-\ :-\ :-\
(http://i3.aijaa.com/t/00538/12472776.t.jpg) (http://aijaa.com/DxJRkd)
No yks syy voi olla pumpun kiinnitystappien väljyys, pumpun alla on peräkotelossa taso (kuvassa keskellä pohjaa) jota vasten pumppu makaa, ja jos kiinnitys on väljä pumppu hakkaa tuota tasoa vasten.tuommoset leikkaushoidot on valmettiin tottuneelle hieman vieraita, onko noi hilut istuimen alla vai miten ne saa näkösälle :-\ :-\ :-\ :-\
(http://i3.aijaa.com/t/00538/12472776.t.jpg) (http://aijaa.com/DxJRkd)
noh, kait se täytyy myöntää että valmetit ajetaan loppuun, verkut vaan vanhenee omia aikojaan käytön puutteeseen ;) :D ;D 8)No yks syy voi olla pumpun kiinnitystappien väljyys, pumpun alla on peräkotelossa taso (kuvassa keskellä pohjaa) jota vasten pumppu makaa, ja jos kiinnitys on väljä pumppu hakkaa tuota tasoa vasten.tuommoset leikkaushoidot on valmettiin tottuneelle hieman vieraita, onko noi hilut istuimen alla vai miten ne saa näkösälle :-\ :-\ :-\ :-\
(http://i3.aijaa.com/t/00538/12472776.t.jpg) (http://aijaa.com/DxJRkd)
Istuimen alta ne tulee käden käänteessä esille, toisin kuin monessa muussa merkissä ;) Eipä tuon ikäisiä Valmetteja tule mieleen ainuttakaan käytössä tässä lähialueella, Verkuja kymmeniä. Naapurin pihakoneeseen 900 Valtraan olis pitäny kerran tehdä peräremontti (laakeri pettäny) mutta totesin niin työlääksi purkaa että sai muut tehdä. Monta kertaa on mun lavettia lainattu kun viety mezzoja/megoja valtralle hoitoon.
Näitä ferguketjuja kun vilkuilee, tulee vaan mieleen, millä ne yleensä työt tekee ::)
ja vähintäin taas kolmannel sivulla asia menee sivuraiteelle
kuten palstan valtrakuskeilla on tapa ollut,jonnun pyövelinpuppeleista mainitsemata mitään,se on jopa joka päiväinen läpileipä heille jonka viimeistään eräät sana verbaalit ilman verbejä suoltaavat ulos ilman asian tynkää riippumatto keinusta jossa he roikkuvat huvituksekseenvain höpöttääkseen asian sivuraiteelle,(joka ei nyt satu puutavaranlastausraide )huvituksekseen(joka ei ole ny omenalajike) sekoitellen paskaisilla ajatuksenjuoksuillaan (ominaista alkukantaisuutta joka ilmenee eräissä sisäsiittoisissa suvuissa saviseuduilla)(alkuperäisen asian joka alun perin oli kysymys ;eli aiheetonko oli aloitukseni johon halusin hiukan vastausta
SAATANA SENTÄÄN MISTÄ SE NAKUTUS KUULUU SIELLÄ FERKUN NOSTOLAITTEESSA