Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SKN - 26.06.13 - klo:18:11
-
Jokos Ojala tai muu eturiviläinen vois kertoa mikä se on? ??? ???
-
Takarivi vastaa. Moottoripyörä. Honda Varadero. Tulihan siitä eilen kuviakin läjäpäin ja muuta vinkkiä.
-
Varadero on Hondan valmistama ns. "lehmäenduro". Joka ei siis sovellu enduroon, mutta menettelee hyvillä sorateillä sekä matka-ajossa varmasti ihan kiva peli, jos ei halua ajaa pää edellä kuten kyykyissä.
-
Jaa moottoripyörä.......... :o :o
Asia selvä. ;D
(http://mythirtiesgivingbirthtomyforties.typepad.com/.a/6a01348745e23f970c01538f7aa2d1970b-320wi)
-
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin. :D
-
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin. :D
Kylmis on asian ytimessä, taas. Monelle tulee Sarkkujen Orja kun saa ajaa Variolla ja Varaderolla............ ;D
Moottoripyörät on perseestä, moottorikelkat vielä perseemmästä, kaikkein perseimmistä on mönkijä.
-
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin. :D
Kylmis on asian ytimessä, taas. Monelle tulee Sarkkujen Orja kun saa ajaa Variolla ja Varaderolla............ ;D
Moottoripyörät on perseestä, moottorikelkat vielä perseemmästä, kaikkein perseimmistä on mönkijä.
Kyykkypyörä on perseesta, pätkäkelkka on vielä perseemmästä, kaikkein persein on lavaton mönkijä.
Muuten pyörät, kelkat ja mönkkärit on jees.
-
Hieno juttu, että tämä saatiin selvitettyä. Olen muutaman vuoden tätä mietiskellyt, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä aiheeseen sen enempää. Turhaa se olisi ollutkin. :D
Kylmis on asian ytimessä, taas. Monelle tulee Sarkkujen Orja kun saa ajaa Variolla ja Varaderolla............ ;D
Moottoripyörät on perseestä, moottorikelkat vielä perseemmästä, kaikkein perseimmistä on mönkijä.
no onhan tämä nyt taas yhtä perkelettä. minä se vasta taidan olla keskeltä arsetta.
minulla kun on:
moottoripyörä. iso. mutta ei kyykky.
mönkijä. mutta ei lava.
kelkka. mutta ei pätkä
venekin on. ja hänsriit. ja navikaatori ;D
mönkijä
-
Tää on vastine
(http://www.freewebs.com/markkusivula/Erkkola%2021.2-06%20008.jpg)
Varadero on suomeksi "Erkkola"
-
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
-
"Ojala" on muten tosi cool tyyppi ja mm. puhelimessa asiallinen ja nerokas kaveri. Nyt vielä kadehdittaa vidusti että sillä on tuollainen pyöräkin ;D Itse ajelin tänään Keewayn mopolla n. 15 km. tunteakseni olevani "Born to be wild" ;D
-
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla? ???
-
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla? ???
Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.
Menipä vaikeesti, sori.
-
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla? ???
Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.
Menipä vaikeesti, sori.
kyyyllä minä luulen, jotta jätkät ymmärsivät jo tuosta ekaosiosta, mitä ajoit takaa. ne kerpeleet vaan vedättää ;D
mutta tiätkö. on suomessa sellaisiakin asfalttipätkiä, missä ei ole nopeusrajoituksia. tai no, kuorma-autoilla on, mutta ei pienemmillä autoilla. eikä moottoripyörillä.
saa päästää sen, minkä kulkineesta lähtee. ja niistähän lähtee 8)
tuossa vetelissä on kemora, virtasalmelta löytyy motopark, jurvassa on ja alastarossa on, ahvenisto...
lisenssi vaan kuntoon ja tervetuloa hienon harrastuksen pariin :)
http://www.termiitti.com/autopuoli/moottoriradat.php
-
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla? ???
Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.
Menipä vaikeesti, sori.
kyyyllä minä luulen, jotta jätkät ymmärsivät jo tuosta ekaosiosta, mitä ajoit takaa. ne kerpeleet vaan vedättää ;D
mutta tiätkö. on suomessa sellaisiakin asfalttipätkiä, missä ei ole nopeusrajoituksia. tai no, kuorma-autoilla on, mutta ei pienemmillä autoilla. eikä moottoripyörillä.
saa päästää sen, minkä kulkineesta lähtee. ja niistähän lähtee 8)
tuossa vetelissä on kemora, virtasalmelta löytyy motopark, jurvassa on ja alastarossa on, ahvenisto...
lisenssi vaan kuntoon ja tervetuloa hienon harrastuksen pariin :)
http://www.termiitti.com/autopuoli/moottoriradat.php
Eikä tuo välttämättä tarvitse edes lisenssiä jos haluaa ilman mutkia kokeilla seisovaa mailia. Aika monella loppuu pokka ennenkun mittari näyttää 300. Niin jos mopo vaan jaksaa mennä.
-
Kaikista joustavin ja monipuolisin pyörä on kuulemma Hayabusa, sillä voi ajaa samalla
vaihteella joustavasti 60-300km/h 8)
-
Hajapusa on helvetin ruma.
Rc8 on hienompi.
-
Kaikista joustavin ja monipuolisin pyörä on kuulemma Hayabusa, sillä voi ajaa samalla
vaihteella joustavasti 60-300km/h 8)
Kyllähän ne noissa seisovan mailin mittauksissa on järjestään Hayabusia mitkä sen 300 rikkoo (moottoripyöristä). Autoista ne taitaa olla Toyotaa, Volvoa ja Vetteä. Tosin ei järjestään.
-
Vario on joutava, mutta Varadero karvalakkimalli (kytkin ja viisi-kuusi vaihdetta) ja siksi mukava mennä mutkaista soratietä ei mihinkään. Soratiellä kortin lähtö on harvinaista vaikka vauhti on sama.
Sama kuin millä? Variolla? ???
Sori, ajattelin jotain mitä en kertonut.
Suomessa ei voi ajaa moottoripyörällä eikä edes Varaderolla, nimittäin asfaltilla. Miksikö, no lähtee kortti. Mutta kun ajaa soratiellä samaa vauhtia kuin asfaltilla, niin kokee hieman vauhdin hurmaa ja kortin lähtökin on epätodennäköistä.
Tämähän onnistuu Varaderolla, ei Variolla.
Menipä vaikeesti, sori.
kyyyllä minä luulen, jotta jätkät ymmärsivät jo tuosta ekaosiosta, mitä ajoit takaa. ne kerpeleet vaan vedättää ;D
mutta tiätkö. on suomessa sellaisiakin asfalttipätkiä, missä ei ole nopeusrajoituksia. tai no, kuorma-autoilla on, mutta ei pienemmillä autoilla. eikä moottoripyörillä.
saa päästää sen, minkä kulkineesta lähtee. ja niistähän lähtee 8)
tuossa vetelissä on kemora, virtasalmelta löytyy motopark, jurvassa on ja alastarossa on, ahvenisto...
lisenssi vaan kuntoon ja tervetuloa hienon harrastuksen pariin :)
http://www.termiitti.com/autopuoli/moottoriradat.php
Kiitos kutsusta, mutta Varadero ei ole ratapyörä muuten kuin ajon ja vastaohjauksen opetteluun. Kaatumista haluaisin harjoitella myös asfaltilla, mutta ei omalla pyörällä. Omat radat ovat olleet soraa, lunta ja jäätä. Voishan olla veikeä kokeilla supermotorenkailla deeroa radalla. Joutuis vaan jotenkin nostamaan jalkatappeja, kun kipinä jo lentäisi.
Ja mikä pahinta, ikä ja kropan joustavuus ei ole enää entisellään.
-
Kaikista joustavin ja monipuolisin pyörä on kuulemma Hayabusa, sillä voi ajaa samalla
vaihteella joustavasti 60-300km/h 8)
Kyllähän ne noissa seisovan mailin mittauksissa on järjestään Hayabusia mitkä sen 300 rikkoo (moottoripyöristä). Autoista ne taitaa olla Toyotaa, Volvoa ja Vetteä. Tosin ei järjestään.
Eilen Jämsän hallissa 2,6 km:n kiitotiellä Hajabusa 353 km/h ja Corvette 351 km/h. Corvetella tavoite ajaa 360, mutta rengas ei alkanut pitää vasta kun vitosvaihteella.
-
Kaikista joustavin ja monipuolisin pyörä on kuulemma Hayabusa, sillä voi ajaa samalla
vaihteella joustavasti 60-300km/h 8)
Kyllähän ne noissa seisovan mailin mittauksissa on järjestään Hayabusia mitkä sen 300 rikkoo (moottoripyöristä). Autoista ne taitaa olla Toyotaa, Volvoa ja Vetteä. Tosin ei järjestään.
Eilen Jämsän hallissa 2,6 km:n kiitotiellä Hajabusa 353 km/h ja Corvette 351 km/h. Corvetella tavoite ajaa 360, mutta rengas ei alkanut pitää vasta kun vitosvaihteella.
Matkahan oli maili. Se viimeinen kilometri oli jarrutusmatkaa. Oliko toi 351 ajanut Vette se musta Oululainen? Jäi tänä vuonna väliin noi kinkerit.
-
Mailin kisathan nuo oli. En vain tiennyt tuliko nuo huiput juuri maililla kun en ollut paikalla. Kuvassa oli musta vette isä poikansa kanssa.
-
Mailin kisathan nuo oli. En vain tiennyt tuliko nuo huiput juuri maililla kun en ollut paikalla. Kuvassa oli musta vette isä poikansa kanssa.
Ei sielä ole ainakaan aiemmin ollut kun yksi mittauspiste. On se huima vauhti kun maili on lyhyt matka. Joskus on tullut kokeiltua, ei kerinnyt meidän kinnerissä kaikkia vaihteita käyttämään.