Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Veeti - 28.05.13 - klo:17:20
-
http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/10/16/kohukirja-paljastaa-nain-ruokateollisuus-vedattaa/201014362/135
-
http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/10/16/kohukirja-paljastaa-nain-ruokateollisuus-vedattaa/201014362/135
Kun jättää nuo nahkamakkarat ostamatta, niin eiköhän nämä isoimmat ala tajuta. Siellä on käytetty jopa sanaa "Perinteinen" eräiden tuotteiden kohdalla, mutta jotenkin tuntuu vähän siltä että kanannahka oli aika tuntematon vielä 1970-luvulla kyseisessäkin tuotteessa. Mutta vaivihkaa pienellä printattuna kanannahkankin saa mahtumaa jopa paketin sisällä. Ketkulla on tapana jäädä lueskelemaan noita tekstejä jo kaupassa, pienoisromaanin verran kun jossain Hiillos-paketissa proosaa jo on, taitaa jo pakkauksen suuremmat painatuskulut viedä samaan hintaan kuin mitä olisi jos sisällä olisi jopa lihaa.
-
niinpä! joskus tuntuu että ei taida tekniikka sallia pienempää tekstiä enää noihin pakkauksiin. eivät vielä ole kokeilleet sitä samaa systeemiä kuin joissain juomapulloissa, etiketin liima puolella tekstiä ja lukea voi vasta kun on tyhjentänyt osan pullosta.... on se vaan ihme että mihin helkuttiin se hyvä liha oikein menee kun sitä ei kaupoissa näy missään, vain kalvollisia retkuja ja huonosti silvottuja osia näkyy paketeissa ja tisekillä!