Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Oksa - 22.05.13 - klo:20:05
-
kun kuljetusyritykset ei investoikaan leveämpiin ja suurempaan kuormakantaviin autoihin!
oiskohan mitä siinä että kun viimeeks tartte laittaa muutamia kymppitonneja siihen että rekat sai oikean levyiseks niin nyt ei varmasti ole paljon halua siihen että laittais taas rahaa kiini johonkin joka saattaa olla lainvoimainen jopa 5-6 vuotta! saati että kuormat on vain jotain 25-35 tonnia kun saabi ajella! ja taas oli tuossa että noin 5 vuoden päästä nousis taas kuorman koot, -kuka sanoo että ettei silloin joku muukin mitta tas heittäis!
on se vaan hyvä että on noin "viisaita" päättäjiä porukassa!
-
kun kuljetusyritykset ei investoikaan leveämpiin ja suurempaan kuormakantaviin autoihin!
oiskohan mitä siinä että kun viimeeks tartte laittaa muutamia kymppitonneja siihen että rekat sai oikean levyiseks niin nyt ei varmasti ole paljon halua siihen että laittais taas rahaa kiini johonkin joka saattaa olla lainvoimainen jopa 5-6 vuotta! saati että kuormat on vain jotain 25-35 tonnia kun saabi ajella! ja taas oli tuossa että noin 5 vuoden päästä nousis taas kuorman koot, -kuka sanoo että ettei silloin joku muukin mitta tas heittäis!
on se vaan hyvä että on noin "viisaita" päättäjiä porukassa!
Ajatteles sillan ylitystä raskaillarekoilla . Ajosilta repes kuljetusvaunusta . Perrrkele >:(. Laitoin raskaampaa telinettä kyytiin ja repes . Aamulla hitsaan :'( :'(
-
hitsi sulla ainakin on käytössä! se on hyvä sillä tulee jälkeä mitä suomi kaipaisi!