Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Latz - 12.05.13 - klo:10:32
-
Mikä virka on sillä sinisellä keinukatkaisijalla mikä on hydrauliikkavipujen alapuolella. Symboli katkaisijassa näyttäisi venttiililtä ja sen vieressä on +. Lisääkö se ulkopuolisen hydrauliikan tuottoa vai mitä? Käyttöohjekirjassa siitä ei ole mitään mainintaa.
-
Yhdistää pumppujen tuotot, nostolaite ei toimi kun tuplaus on päällä. Kyllä siitä ohjekirjassa puhutaan, siellä on myös kerrottu missä tilanteissa sitä ei saa käyttää.
-
Yhdistää pumppujen tuotot, nostolaite ei toimi kun tuplaus on päällä. Kyllä siitä ohjekirjassa puhutaan, siellä on myös kerrottu missä tilanteissa sitä ei saa käyttää.
Ai että Ferguissa on nykyään ihan nappula sitä varten että nostolaitteet saa toimimattomiksi ??? Ennen saman vaikutuksen sai kun väänteli sitä ulommaista vipua millinkin väärään asentoon
-
Yhdistää pumppujen tuotot, nostolaite ei toimi kun tuplaus on päällä. Kyllä siitä ohjekirjassa puhutaan, siellä on myös kerrottu missä tilanteissa sitä ei saa käyttää.
Talvella ei saa käyttää,lentää pumppujen koplingit kiertoradalle ;D
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täytyyhän elämässä jotain jännitystä olla. ;D
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täytyyhän elämässä jotain jännitystä olla. ;D
zetorista varastivat röyhkeästi tuonki hienouden ku tsekkoslovakkialaiset hyvää hyvyyttään konsultoi deere comppanya >:( :o :-X :-\
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Verkus on kyllä vähän sama homma :-\ No mutta harmikseni siinä yleensä auttaa se, että ottaa sähköjohdon pätkän kätöseen ja menee sillä hiplailemaan starttia ;D
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täytyyhän elämässä jotain jännitystä olla. ;D
zetorista varastivat röyhkeästi tuonki hienouden ku tsekkoslovakkialaiset hyvää hyvyyttään konsultoi deere comppanya >:( :o :-X :-\
Kyllä zetka käymään lähtee nappulaa painamalla jos vaan akut on kunnossa 8) Yhtään ei tarvii jännätä... Jonnikassa on kylläkin ihan avaimesta starttaus niin ei juuri nappuloita tarvita käynnistykseen... Perkinssikin käynnistyy mutta syöttöpumppu irtoo kesken ajon ;)
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
-
Yhdistää pumppujen tuotot, nostolaite ei toimi kun tuplaus on päällä. Kyllä siitä ohjekirjassa puhutaan, siellä on myös kerrottu missä tilanteissa sitä ei saa käyttää.
Talvella ei saa käyttää,lentää pumppujen koplingit kiertoradalle ;D
Jos kuskilla ei ole järkeä päässä, niin uudemmat ohjelmistopäivitykset estävät pumppujen yhdistymisen liian kylmillä öljyillä ja taisi olla liian suurilla kierroksillakin. Helpompi tehdä se korjaus ohjelmaan kuin koplinkiin ;D
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
Jaa se täytyy erikseen kytkeä ja on vielä hankala kytkeä... :P Eli vaimennin ei riko vaan se ettei ne ole päällä tai ei ole...
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
Jaa se täytyy erikseen kytkeä ja on vielä hankala kytkeä... :P Eli vaimennin ei riko vaan se ettei ne ole päällä tai ei ole...
Masserissahan ihan oma nappi sille vaimennuksen kytkennälle.
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
Jaa se täytyy erikseen kytkeä ja on vielä hankala kytkeä... :P Eli vaimennin ei riko vaan se ettei ne ole päällä tai ei ole...
Masserissahan ihan oma nappi sille vaimennuksen kytkennälle.
Deutsissa kytkeytyy automaattisesti yli 8km/h nopeudesta...
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
Jaa se täytyy erikseen kytkeä ja on vielä hankala kytkeä... :P Eli vaimennin ei riko vaan se ettei ne ole päällä tai ei ole...
Masserissahan ihan oma nappi sille vaimennuksen kytkennälle.
Deutsissa kytkeytyy automaattisesti yli 8km/h nopeudesta...
Liian helppoo, jontikassa pitää siirtää nostolaitteen vipu taka-asentoon. Avustavan jousituksen saa, kun vääntelee vetovastus säädön herkimmilleen, asennon säätimellä nostaa ylös, "kellumaan" ja nostorajalla asettaa ylärajan sopivalle korkeudelle, 3060:lla joskus kikkailin...
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
Jaa se täytyy erikseen kytkeä ja on vielä hankala kytkeä... :P Eli vaimennin ei riko vaan se ettei ne ole päällä tai ei ole...
Masserissahan ihan oma nappi sille vaimennuksen kytkennälle.
Deutsissa kytkeytyy automaattisesti yli 8km/h nopeudesta...
Liian helppoo, jontikassa pitää siirtää nostolaitteen vipu taka-asentoon. Avustavan jousituksen saa, kun vääntelee vetovastus säädön herkimmilleen, asennon säätimellä nostaa ylös, "kellumaan" ja nostorajalla asettaa ylärajan sopivalle korkeudelle, 3060:lla joskus kikkailin...
Juu tuon jonnikan tiesinkin ;)
-
Sontareen mysteerinappula on käynnistysnappula.
Joka kerta on jännää lähteekö jonnu käyntiin.
;D
Täälläpäin kuulemma hajoillu verkujen nostolaitteita nelisiipisten paluuaurojen kans useampikin tänäkeväänä.Oliskohan hiukan pehmeetä rautaa :o
Iso aura perässä ajetaan maantiellä montuun että heilahduksen vaimennin on päällä! Rupeaa siinä kestävämpikin rauta rupeaa periksi antamaan kun 50 huokaistaan monttuun toista tonnia painava aura perässä! No pääasia että etuakselissa, kopissa ja penkissä on jousitus ja kuskilla mukavaa musiikkia kopissa. Traktorista niinkään väliksi!
Rikkooko massikan nostolaitteen heilahduksen vaimennin ne nostolaitteet?? Ei massikkaan voi kytkeä siis edes heseä perään talveksi jos täytyy joka monttuun hidastaa niinkuin jousittamattomilla koneilla...
Periaatteesa KYLLÄ! Jost TALIPÄÄT osaisivat laittaa sen heilahduksen vaimentimen PÄÄLLE niin nostolaiteetkin pysyisi ehjänä. Itse olen Valteemilla ajanut muutaman kerran montuun tuntuu että ukko lähtee maata kiertävälle radalle kun 660 kuikka hyppää keulalla ilman hydraulipalloja!
Jaa se täytyy erikseen kytkeä ja on vielä hankala kytkeä... :P Eli vaimennin ei riko vaan se ettei ne ole päällä tai ei ole...
Masserissahan ihan oma nappi sille vaimennuksen kytkennälle.
Niin no joo! On sille oma nappi, mutta kun jättää sen päälle ja ei säätöruuvilla nosta nostolaitetta ylä asentoon vaan sillä 3 asentoisella keinukatkaisimella niin se on AINA kuljetusasennossa PÄÄLLÄ! Sama Näissä valteemissa missä on nostolaiteessa heilahduksen vaimennin. Että ei siinä mitään erilistä ATK(AKKATALIKKOKAIKENTEKEE) ohjelmistoa tarvita, vaan kuskilta viitseliäisyyttä.
-
Deutsissa kytkeytyy automaattisesti yli 8km/h nopeudesta...
Teutsissa on kyllä kätevä se nostolaitteen automaattinen lukituskin.
Olikohan että 20 km/h niin lukkoon napsahtaa.
On muuten kätevä varsinkin peltohommissa. ;D
Huoltomies kylläkin halutessaan (osatessaan) voi muuttaa tuotakin asetusta mutta tehtaan insinöörit ovat pähkäilleet asian olevan hyvä noin.
[/quote]Neljästäkympistä menee lukkoon nykyään joka on ihan riittävä... 20 oli hankala kun ehtis lukkoon lumitöissä ennenkuin pääsi toiseen päähän pihaa ;D
-
Ainakin 2004 mallisesta massikasta lähtien on ollut oletuksena nostolaitteen jousitus päällä
kun käynnistää.
-
Ainakin 2004 mallisesta massikasta lähtien on ollut oletuksena nostolaitteen jousitus päällä
kun käynnistää.
Oletuksena että se on LAITETTU joskus päälle kun traktori on lähtenyt tehtaalta ja kukaan ei ole sitä ottanut pois päältä, liikelle lähdettäessä nostolaite kuitataan normaaliin toimintatilaan ja keinukatkaisin laitetaan asentoon "YLÖS"!
-
Ainakin 2004 mallisesta massikasta lähtien on ollut oletuksena nostolaitteen jousitus päällä
kun käynnistää.
Oletuksena että se on LAITETTU joskus päälle kun traktori on lähtenyt tehtaalta ja kukaan ei ole sitä ottanut pois päältä, liikelle lähdettäessä nostolaite kuitataan normaaliin toimintatilaan ja keinukatkaisin laitetaan asentoon "YLÖS"!
Eikun se oletusasetus laitetaan wintestillä. Että onko jousitus päällä valmiiksi kun käynnistetään ja kuitataan nostolaite toimintaan ja keinukatkaisin ylös asentoon.
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
Paitti jontikassa? Sen jälkeen kun on ulkopuolisilla hallintalaitteilla käyttänyt, ei suoraan liiku vipua vääntämällä mutta ei tuo mitään kuitteja muuten tarvii..
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
Paitti jontikassa? Sen jälkeen kun on ulkopuolisilla hallintalaitteilla käyttänyt, ei suoraan liiku vipua vääntämällä mutta ei tuo mitään kuitteja muuten tarvii..
Eikös jontikassa nostolaitteen korkeudensäätö nuppi pidä käyttää ylä asennossa ennen kuin toimii!
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
Paitti jontikassa? Sen jälkeen kun on ulkopuolisilla hallintalaitteilla käyttänyt, ei suoraan liiku vipua vääntämällä mutta ei tuo mitään kuitteja muuten tarvii..
Eikös jontikassa nostolaitteen korkeudensäätö nuppi pidä käyttää ylä asennossa ennen kuin toimii!
Ei ainakaan tuossa uudessa. Mutta täytyy varsin kokeilla 6200, sen nostolaitetta käytän varsin harvoin niin en nyt muista tarkalleen.
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
Paitti jontikassa? Sen jälkeen kun on ulkopuolisilla hallintalaitteilla käyttänyt, ei suoraan liiku vipua vääntämällä mutta ei tuo mitään kuitteja muuten tarvii..
Eikös jontikassa nostolaitteen korkeudensäätö nuppi pidä käyttää ylä asennossa ennen kuin toimii!
Ei ainakaan tuossa uudessa. Mutta täytyy varsin kokeilla 6200, sen nostolaitetta käytän varsin harvoin niin en nyt muista tarkalleen.
Ei tartte jonnikka mitää kuittailuja ;)
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
Paitti jontikassa? Sen jälkeen kun on ulkopuolisilla hallintalaitteilla käyttänyt, ei suoraan liiku vipua vääntämällä mutta ei tuo mitään kuitteja muuten tarvii..
Eikös jontikassa nostolaitteen korkeudensäätö nuppi pidä käyttää ylä asennossa ennen kuin toimii!
Ei ainakaan tuossa uudessa. Mutta täytyy varsin kokeilla 6200, sen nostolaitetta käytän varsin harvoin niin en nyt muista tarkalleen.
Ei tartte jonnikka mitää kuittailuja ;)
Tjaa! Onkohan jontikka sitten ce-hyväksytty!
-
On se rasittava laitos tuo Massikka. Miksi nostolaite täytyy kuitata erikseen toimintatilaan? Miksei se voi olla ok, niinkuin aina ennenkin. Ihan yhtä ääliö keksintö kuin ne takavuosien laskevat nostolaitteet. Tai kai ne vieläkin on mukana, eihän kukaan Masserimies pysty nukkumaan öitään, jos ei tiedä, että siellä ne nostovarret nyt laskee hissun kissun ja kohta apulannanlevitin painaa emännän ruohonleikkurin kasaan...
Taitaa joka merkissä nykyään olla tuo kuittaus pakko. Valtrassa on ollut jo varmaan siitä lähtien kun mezzo esiteltiin.
Paitti jontikassa? Sen jälkeen kun on ulkopuolisilla hallintalaitteilla käyttänyt, ei suoraan liiku vipua vääntämällä mutta ei tuo mitään kuitteja muuten tarvii..
Eikös jontikassa nostolaitteen korkeudensäätö nuppi pidä käyttää ylä asennossa ennen kuin toimii!
Ei ainakaan tuossa uudessa. Mutta täytyy varsin kokeilla 6200, sen nostolaitetta käytän varsin harvoin niin en nyt muista tarkalleen.
Ei tartte jonnikka mitää kuittailuja ;)
Tjaa! Onkohan jontikka sitten ce-hyväksytty!
Ei kait se siihen liity... Traktoreissa sais olla samanlainen systeemi kuin kaivureissa että yhden vivun kun kääntää niin kaikki toimii ja päinvastoin... Ihan puhdasta *****iluahan noi saatanan kuittailut on ;D
-
Ei kait se siihen liity... Traktoreissa sais olla samanlainen systeemi kuin kaivureissa että yhden vivun kun kääntää niin kaikki toimii ja päinvastoin... Ihan puhdasta *****iluahan noi saatanan kuittailut on ;D
Tästä samaa mieltä. Ja löytyy sellainen vipu, nimittäin päävirtakatkaisija. ;) ;D
-
Ei kait se siihen liity... Traktoreissa sais olla samanlainen systeemi kuin kaivureissa että yhden vivun kun kääntää niin kaikki toimii ja päinvastoin... Ihan puhdasta *****iluahan noi saatanan kuittailut on ;D
Tästä samaa mieltä. Ja löytyy sellainen vipu, nimittäin päävirtakatkaisija. ;) ;D
Eli koko traktori pitää kuitata ennen kuin lähtee ajamaan??????? Kyllä fergulla voi ajaa ilman kuittailuja!
-
Ei kait se siihen liity... Traktoreissa sais olla samanlainen systeemi kuin kaivureissa että yhden vivun kun kääntää niin kaikki toimii ja päinvastoin... Ihan puhdasta *****iluahan noi saatanan kuittailut on ;D
Tästä samaa mieltä. Ja löytyy sellainen vipu, nimittäin päävirtakatkaisija. ;) ;D
Eli koko traktori pitää kuitata ennen kuin lähtee ajamaan??????? Kyllä fergulla voi ajaa ilman kuittailuja!
Ainoo vaan että määssikässä hydrauliikka pitää kuitata toimintaan jopa kesken ajon... Kiva kun lakkaa hydrauliikka toimimasta sillon kun kärryn renkaat on vielä linkussa... Usean starttaamisen ja noin vartin jälkeen pääsi jatkamaan... ***** että otti hermoon se massikka ja onneksi se hajos silloin niin sai jatkaa deutsilla ja hermo lepäs vaikka siirtys portaattomasta keppilootalliseen...