Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Veeti - 05.05.13 - klo:02:41
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
-
Afganistanin presidentti Hamid Karzai kävi juuri kuittaamassa Veetinkin pihatien päällysterahat hovilleen.
Vuosittaisella 30 miljoonalla olisi tehnyt Veetille vaikka nimeänsä kantavan sillan joka maakuntaan, nyt rahat ovat afgaanien huolena.
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kyllä sielläkin tietä tarvitaan . Olet kyllä oikeasa et Pirkanmaalla on tiet hyvässä kunnossa .
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
C-alueella on hyvä jos moottoritielle nykyään saa asfalttia, kun taas ab alueella viljelystietkin asfaltoidaan meidän rehellisten veronmaksajien piikkiin!
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
olitko kuntasi valtuustossa tienkunnostuksen jarruna tuolloin etteivät renkisi
pääsisi töihin tampereelle,,,,,,,,,,,,noihin aikoihin veeslahden kunnan teiden kunto
oli tosiaan maakunnan huonoin ::) ::) ::)
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
Noin voi kirjoittaa vain täysin maanrakennuksesta tietämätön kokoomusyksilö. Kalusto, tientekotekniikka ja asfaltointi on edennyt aimo harppauksen noista ajoista. Eikä se edelleenkään ole kallista, muiden kuin mitättömien poliitikkojen mielestä tuo tienpito.
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
Ja Veeti on sitä mieltä, että Kepu on ikuisessa oppositiossa riippumatta vaalien tuloksesta.
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
uusilla iskareilla, jousilla ja puslilla scorppiostakin saa ajo-ominaisuuksiltaan välttävän-tyydyttävän ajopelin, suuntavakauteen näistä ei ole kyllä apua :-\ :-\ :-\ :-\
-
ja sitten joka kesä saamma kuulla kuin hesanperkeleet huutaa koko ajan että ei oo kunnon teitä ajella mökeille, joutuu ajamaan jotain vain kaksikaistaista mutkaista öljysoratietä, ei sitä kestä kaskait 140 vauhdissa!
-
kattelin tuossa kartasta että mitä siellä vesilahen alueella tehdään? onko siellä jotain tuotannollista toimintaa joka tarvitsee tietä nykyaikana? ja eikös siitä ole vasta muutama vuosi kun niinkin pohoseen kuin heinolaan tuli jopa moottoriliikennetie? kekkonen on tainnu syödä multaa jo muutaman vuoden pitempään. missä ne suuret tierahat täälläkin korkeuksilla näkyy? mikä tie on ollut rakentumassa? ite liikun vähän mutta moni sanoo että lahden pohos puolella alkaa teitten huono kunto näkyä selvästi ja taas lahti on aika etelässä. missä lie maisemaa raiskattu ja helevetinmoisia väyliä rakennettu viime vuosikymmeninä?
-
Tiet ovatten nyt siinä kunnossa (urautuneet, päällysteet rapautuu) tulee nopeus rajoituksia syystä
siitä. Täällä etelän tuottavan kansantalouden reservaateissa.
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
Noin voi kirjoittaa vain täysin maanrakennuksesta tietämätön kokoomusyksilö. Kalusto, tientekotekniikka ja asfaltointi on edennyt aimo harppauksen noista ajoista. Eikä se edelleenkään ole kallista, muiden kuin mitättömien poliitikkojen mielestä tuo tienpito.
Noissa savi-soratien päälle vedetyissä soppi päällysteissä oli alunperin ideana ettei niitten pitänytkään kestää kuin 5 vuotta, sitten tie piti päällystää uudelleen.
Tuon oli siihen aikaan laskettu tulevan edullisemmaksi kuin soratien ylläpito.
No, sen nyt tietää minkälainen tuollainen tie on kun päällysteen uusimisväli venyy 15 vuoteen..
-
Taitaa olla pian legendaa Pirkanmaankin uljaat tiet. Päällysteiden "urakehitys" on huolestuttavan hyvää läpi maan.
http://yle.fi/uutiset/sekavat_tienpaikkausurakat_kuriin_ja_jarjestykseen/6639484
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
Noin voi kirjoittaa vain täysin maanrakennuksesta tietämätön kokoomusyksilö. Kalusto, tientekotekniikka ja asfaltointi on edennyt aimo harppauksen noista ajoista. Eikä se edelleenkään ole kallista, muiden kuin mitättömien poliitikkojen mielestä tuo tienpito.
Noissa savi-soratien päälle vedetyissä soppi päällysteissä oli alunperin ideana ettei niitten pitänytkään kestää kuin 5 vuotta, sitten tie piti päällystää uudelleen.
Tuon oli siihen aikaan laskettu tulevan edullisemmaksi kuin soratien ylläpito.
No, sen nyt tietää minkälainen tuollainen tie on kun päällysteen uusimisväli venyy 15 vuoteen..
Näiltä urakoitsijoilta pitäisi vaatia samanlainen takuu teille, kun on rakennuksillakin, eivät huijaisi niin paljoa kun joutuisivat omaan piikkiin jotain korjaamaan 8)
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
Noin voi kirjoittaa vain täysin maanrakennuksesta tietämätön kokoomusyksilö. Kalusto, tientekotekniikka ja asfaltointi on edennyt aimo harppauksen noista ajoista. Eikä se edelleenkään ole kallista, muiden kuin mitättömien poliitikkojen mielestä tuo tienpito.
Noissa savi-soratien päälle vedetyissä soppi päällysteissä oli alunperin ideana ettei niitten pitänytkään kestää kuin 5 vuotta, sitten tie piti päällystää uudelleen.
Tuon oli siihen aikaan laskettu tulevan edullisemmaksi kuin soratien ylläpito.
No, sen nyt tietää minkälainen tuollainen tie on kun päällysteen uusimisväli venyy 15 vuoteen..
Näiltä urakoitsijoilta pitäisi vaatia samanlainen takuu teille, kun on rakennuksillakin, eivät huijaisi niin paljoa kun joutuisivat omaan piikkiin jotain korjaamaan 8)
johan olet vitsikkäällä päällä vaikka joskus esiinnyt talousasiantuntijana,,,,,, montakoos
metriä luulet takuuteitä valmistuvan määrärahoilla ???
-
Kekkosen aikana tiemääträrahat jaettiin tasaisesti ympäri maata. Liikennemäärillä ei ollut väliä.
Kepun jouduttua sivuraiteille tuli tähänkin vääryyteen muutos: mm. meilläpäin on saatu huomattavia parannuksia teihin ja talouselämä on ollut tyytyväinen.
Nyt on pidetävä huoli siitä, että kepu ei pääse taas sorkkimaan tierahoja, onhan esim. Lapissa jo pienet polutkin päällystetty.
Kekkonen rakennutti hyvät tiet mm. Kainuuseen seurauksella, että niitä pitkin ihmiset muuttivat Ruåtsiin.
Kekkonen olis viisas mies! Teki tiet mitä pitkin ihmiset voi muuttaa Ruotsiin polittisiksi pakolaisiksi kun suomessa on sinipuna! ;D
Tuolloin 1970-luvulla oli vallassa kepu+vasemmisto...riippumatta vaalien tuloksesta.
Aiheellisesti voikin kysyä, että kuinka hyvin yritystoiminta olisikaan täällä etelässä kehittynyt, jos tierahat olisi käytetty Kekkosen aikana järkeväsi.
kekkosen aikan ei etelässä huonoja teitä ollut,,,,,,,nyt on ,,,,,miksi kokoomus ei tee mitään ???
hölö hölö, meillepäin tulivat ensimmäiset päällysteet v. 1973, vedettiin huonon soratien päälle. Kunnon teitä alkoi tulla, kun kepu oli saatettu oppositioon.
Noin voi kirjoittaa vain täysin maanrakennuksesta tietämätön kokoomusyksilö. Kalusto, tientekotekniikka ja asfaltointi on edennyt aimo harppauksen noista ajoista. Eikä se edelleenkään ole kallista, muiden kuin mitättömien poliitikkojen mielestä tuo tienpito.
Noissa savi-soratien päälle vedetyissä soppi päällysteissä oli alunperin ideana ettei niitten pitänytkään kestää kuin 5 vuotta, sitten tie piti päällystää uudelleen.
Tuon oli siihen aikaan laskettu tulevan edullisemmaksi kuin soratien ylläpito.
No, sen nyt tietää minkälainen tuollainen tie on kun päällysteen uusimisväli venyy 15 vuoteen..
Näiltä urakoitsijoilta pitäisi vaatia samanlainen takuu teille, kun on rakennuksillakin, eivät huijaisi niin paljoa kun joutuisivat omaan piikkiin jotain korjaamaan 8)
Kyllä ne on Destian jätkät jotka lappaa samat savet tiehen toiseen kohtaan! urakoitsia kun tekee, niin on vaihdettava maamassat peruskalliota myöten!