Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 30.04.13 - klo:11:55

Otsikko: Fendt why ?
Kirjoitti: Ojala - 30.04.13 - klo:11:55
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151584771364288&set=a.10151508412604288.1073741825.510244287&type=1&theater

Vieläkö pitää selittää  ;)
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: kolapoika - 30.04.13 - klo:11:59
run...arit etu nenäs.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: kotivalo - 30.04.13 - klo:13:34
Ai, Ojala on laittanu Zetorin.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Ojala - 30.04.13 - klo:15:59
Ai, Ojala on laittanu Zetorin.

Ojalan tilalla kehitys on lähteny a-mallin Zetorista natikkaan - deereen ja
jatkunu Fendtiin  8)
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Taavettimies - 30.04.13 - klo:16:05
Vuan tähän vois sanova jotta hyvinniihän se on ennennii pärjätty :D Ja enpä miä tiijä onko tuo elämä sen pareet nytkää ku on ollunna keissinkään kohlal. :D
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Herranketku - 30.04.13 - klo:16:10
Ei tuo Fendt eroa enää nykyään edukseen muussa kuin hinnassa. Paljon tulee alvia takaisin Fendttimiehille ja poistoja. Onhan se vihreä, johon on tulossa Valametin moottori ja siten jollakin tapaa Direct-/DynaVT-miehen maallisen vaelluksen huipentuma. Kai se on traktori siinä misä Setorikin? Jos tuolla facebook sivulla voi Fendt-käyttäjä egoaa korjata, niin Fendt-sädekehä päällään loistava kaveri on suoraan kuin ruotsalaisesta homobaarista.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: ktm87 - 30.04.13 - klo:16:14
monessako tunnissa ojalan fentti maksaa itsensä takaisin? ;D
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Herranketku - 30.04.13 - klo:16:29
monessako tunnissa ojalan fentti maksaa itsensä takaisin? ;D

Riippuu siitäkin joko 7500 h on ohitettu..
Kun on aina totuudessa pitänyt pysyä niin tässä sitä muistin virkistämiseksi ja Fendt-miehille maankamaralle palattavaksi muisteloita http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=9518.0 (http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=9518.0)
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Taapertaja - 30.04.13 - klo:20:19
Nuoruusvuosina omistin mielestäni tehokkaan auton, jolla ylpeilin muille. Isäukko sanoi minulle että mitä tehokkaampi ja parempi auto, niin sitä vähemmän sitä pitää näyttää ja kehua koska kaikki tietävät asian joka tapauksessa. Sen jälkeen huomasin että ne joilla oli oikeasti "superauto" eivät sitä revitelleet kylillä. En ole koskaan nähnyt Ferrarin kiihdyttelevän liikennevaloissa, mutta teini escorttien kyllä useasti.

Tässä vähän mietittävää näin vapun alla.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Lurppa - 30.04.13 - klo:21:51
As an aside we had a MF with the fendt gearbox in it and that died at 2100 hours needing a new vario unit, so they all break down regardless of colour or reputation.

tuli katottua kanssa ja silmään iski toi ^:)
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Eerop - 30.04.13 - klo:21:51
Erikoista sinänsä että 600-800hv Nissan Skylinen omistajat yleensä käyttää sitä voimaa paljon, ei ne sitä näyttämisen halusta taida tehdä. Ei ainakaan itse tullut sen takia kiihdyteltyä, mutta se Voiman tunne

Use the force Skyline, use the force
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Varjo79 - 30.04.13 - klo:22:04
Erikoista sinänsä että 600-800hv Nissan Skylinen omistajat yleensä käyttää sitä voimaa paljon, ei ne sitä näyttämisen halusta taida tehdä. Ei ainakaan itse tullut sen takia kiihdyteltyä, mutta se Voiman tunne

Use the force Skyline, use the force
No joo sepä se ;D Tuommoinen kunnon repäsy jaksaa miellyttää vielä vähän varttuneempanakin 8) Mutta EI kohelleta siellä liikenteessä! >:(
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: nänninnyplääjä - 30.04.13 - klo:22:20
misäs maasika? ???
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: ktm87 - 30.04.13 - klo:22:27
Erikoista sinänsä että 600-800hv Nissan Skylinen omistajat yleensä käyttää sitä voimaa paljon, ei ne sitä näyttämisen halusta taida tehdä. Ei ainakaan itse tullut sen takia kiihdyteltyä, mutta se Voiman tunne

Use the force Skyline, use the force
No joo sepä se ;D Tuommoinen kunnon repäsy jaksaa miellyttää vielä vähän varttuneempanakin 8) Mutta EI kohelleta siellä liikenteessä! >:(
exvitermini googleen.. Aika kipeä laitos <3
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Eemeli - 01.05.13 - klo:05:27
Taitaa tuo ventti kuulua siihen samaan sarjaan ekon pönkittämisessä kuin antaa ymmärtää olevansa parempi kuin muut.

Kikkelin jatke, tai äidin tissin korvike.

Mitään lisäarvoa mihinkään, ei tuo.

Vai maksaako valio ventillä tuotetusta maidosta jotakin lisäarvoa. Eikä sitä taida saada edes hautaansa, että olisi kivampi sitten istuskella.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: kantola - 01.05.13 - klo:05:35
Ylen ruotsinkielinen toimituskin teki erikoisjakson, Fendtit eivät mahdu enää Kirkkonummen teille:

http://areena.yle.fi/tv/1872203


... kumpi antaa periksi ja lopettaa hiivan lisäämisen taikinaansa, tieinsinööri vai traktori-insinööri?
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Taapertaja - 01.05.13 - klo:16:24
Erikoista sinänsä että 600-800hv Nissan Skylinen omistajat yleensä käyttää sitä voimaa paljon, ei ne sitä näyttämisen halusta taida tehdä. Ei ainakaan itse tullut sen takia kiihdyteltyä, mutta se Voiman tunne

Use the force Skyline, use the force

Onhan sitä skyllenkin kyydissä istuttu, tosin vain vajaa 500heppaisen. Ei tämän auton omistaja sitä polkenut kaiken kansan nähtävillä vaan jossain katseilta/muulta liikenteeltä piilossa.

Ja tuskin sinäkään sitä liikennevaloissa poljet. Eikä myöskään ole sattunut silmiini että kirjoitat täällä jokapäivä siitä kuinka tehokas autosi on. Ei sinun tarvitse, tiedät sen muutenkin että voimaa on.
Mutta teini-Sierra kuskit leveilee mukamas tehokkaalla autollaan joka foorumilla. Sama näyttää pätevän traktoreihin.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: cosmic_cowboy - 01.05.13 - klo:19:31
Ylen ruotsinkielinen toimituskin teki erikoisjakson, Fendtit eivät mahdu enää Kirkkonummen teille:

http://areena.yle.fi/tv/1872203


... kumpi antaa periksi ja lopettaa hiivan lisäämisen taikinaansa, tieinsinööri vai traktori-insinööri?

No perhana, siellähän se tien tukkona, 4,5 vuotta sitten lähti hiiihtämään, eikä sen jälkeen nähty.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Timppa - 01.05.13 - klo:20:38
Ylen ruotsinkielinen toimituskin teki erikoisjakson, Fendtit eivät mahdu enää Kirkkonummen teille:

http://areena.yle.fi/tv/1872203


... kumpi antaa periksi ja lopettaa hiivan lisäämisen taikinaansa, tieinsinööri vai traktori-insinööri?

No perhana, siellähän se tien tukkona, 4,5 vuotta sitten lähti hiiihtämään, eikä sen jälkeen nähty.

Kyl totuus on että taajama alueilla on syytä jättää levikkeet pois ja vain 3 metrinen kylvinkone tai sit taittuva jos leviämpi.
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: nuffieldmaster - 01.05.13 - klo:21:02
Ei ole tuommoisia ongelmia kun on kunnon koneet, mahtuu (kantti)kivienkin välistä  8)
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: zetor8045 - 01.05.13 - klo:21:11
Ei ole tuommoisia ongelmia kun on kunnon koneet, mahtuu (kantti)kivienkin välistä  8)
Pidä suu kiinni sitten kun sillä nuhvilla päästelet... (http://bellsouthpwp.net/w/d/wd4mei/bugs_teeth.jpg)
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: Johannes Kostaja - 01.05.13 - klo:21:18
Ei ole tuommoisia ongelmia kun on kunnon koneet, mahtuu (kantti)kivienkin välistä  8)
Pidä suu kiinni sitten kun sillä nuhvilla päästelet... (http://bellsouthpwp.net/w/d/wd4mei/bugs_teeth.jpg)

 Buahahahahaaa!  ;D ;D
Otsikko: Vs: Fendt why ?
Kirjoitti: bouli - 01.05.13 - klo:21:20
Ylen ruotsinkielinen toimituskin teki erikoisjakson, Fendtit eivät mahdu enää Kirkkonummen teille:

http://areena.yle.fi/tv/1872203


... kumpi antaa periksi ja lopettaa hiivan lisäämisen taikinaansa, tieinsinööri vai traktori-insinööri?

No perhana, siellähän se tien tukkona, 4,5 vuotta sitten lähti hiiihtämään, eikä sen jälkeen nähty.

Kyl totuus on että taajama alueilla on syytä jättää levikkeet pois ja vain 3 metrinen kylvinkone tai sit taittuva jos leviämpi.
Ja se ilman pöytääkin nelisen metriä leveä puimuri kannattanee siirrättää armeijan helikopterilla pellolta toiselle..    ???  ::)