Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: ekia99 - 17.04.13 - klo:14:06
-
Lehdessä luki, että HS-Tarvike rupeaa tuomaan 150hv Ursusta Suomeen. Tästä taisi olla kyse: http://en.ursus.com.pl/Agricultural-tractors/URSUS#URSUS-15014
ZF vaihteisto, Sisu moottori, Carraro etuakseli, 1000eco ulosotto.
-
Vaihtoeht siis "vanhoille" sötkö/urski ukoille 8) 8)
-
Tuo 1000 eco on tarpeellinen.. Niittomurskain ja tarkkuussilippuri kulukee palio tallouvvellisemmin, ku ei tarte huuattaa kaasupohojasa.. Valitettavasti monesa merkisä tuota ei oo saatavila :-\
-
Power [ISO 14396] kW/HP at rev/min. 111 / 148 - 2200
Max. torque, Nm at rev./min. 518 / 1500
vääntävä sisudiisseli ::)
-
Ursus????? :o :o Ei vit........ :o
(http://us.123rf.com/400wm/400/400/mbichevina/mbichevina0812/mbichevina081200048/3989904-young-man-going-to-shoot-himself-isolated.jpg)
-
Realshitkin pääsee juurilleen.
-
On siihen yksi muutos tuohon vanhaan urkkiin verrattuna. Sisudiesel ei varmaan lähde yhtä herkästi takaperin käyntiin kuin edeltänsä. ;D
-
On siihen yksi muutos tuohon vanhaan urkkiin verrattuna. Sisudiesel ei varmaan lähde yhtä herkästi takaperin käyntiin kuin edeltänsä. ;D
Kyllä vanhemmat sisutiisselit ainakin tuntuu lähtevän takaperin lupsuttaan.
-
Tai oikeastaan:
(http://static5.businessinsider.com/image/4f2c0de5ecad04c006000051-400-300/refresher-heres-the-question-about-bayes-theorem.jpg)
-
Tai oikeastaan:
(http://static5.businessinsider.com/image/4f2c0de5ecad04c006000051-400-300/refresher-heres-the-question-about-bayes-theorem.jpg)
Meinaakko että pitää varmistaa jos ei yks riitä. ;D
-
Tai oikeastaan:
(http://static5.businessinsider.com/image/4f2c0de5ecad04c006000051-400-300/refresher-heres-the-question-about-bayes-theorem.jpg)
Meinaakko että pitää varmistaa jos ei yks riitä. ;D
Notta aattelin jotta olisi varmempi lähtö! ;D
-
Tai oikeastaan:
(http://static5.businessinsider.com/image/4f2c0de5ecad04c006000051-400-300/refresher-heres-the-question-about-bayes-theorem.jpg)
Meinaakko että pitää varmistaa jos ei yks riitä. ;D
Notta aattelin jotta olisi varmempi lähtö! ;D
;D ;D
-
On siihen yksi muutos tuohon vanhaan urkkiin verrattuna. Sisudiesel ei varmaan lähde yhtä herkästi takaperin käyntiin kuin edeltänsä. ;D
Kyllä vanhemmat sisutiisselit ainakin tuntuu lähtevän takaperin lupsuttaan.
Rivipumpulliset koneet saattavat lähteä käymään myös takaperin.
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ampiaispesä oot ite ;D Ja kyllä joo, tykkään aina kympillä fanittaa altavastaajaa, oli kyse sitten nyrkkeilymatsista tai traktoreista. Mistäs aatteesta Urkilla ajaminen sitten kertoo? Ko. valtion kokkaripuolue -vastineen Platforma Obywatelskan kannattamisesta varmaan ;D
Mut asiasta... mitään entisen itä-blokin trkatorimerkeistä ei tällä hetkellä ehkä Zetkaa lukuunottamatta voi pitää hyvänä ostoksena, just ton hinta/laatu -suhteen takia. Zetkassakin ominaisuudet/hinta ehkä niillä kieppeillä, et onko kannattavaa. En tosin viimeisistä listahinnoista tiedä, esim Forterra 140 HSX? Vähän tarvis vielä kehittyä, eikä toi tuleva Maxterrakaan näytä mitenkään pakkaa räjäyttävän, etenkin kun siinäkin on ZF:n loota (ja perä?). Monet tietysti voi antaa arvoa mekaanisesti ohjatulle ei-urea -motille.
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
No just ja kiina on perseessä jne jne...
Mutta, arvokkuus pitää säilyttää, itä-koneet pysykööt poissa. ;D
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
No just ja kiina on perseessä jne jne...
Mutta, arvokkuus pitää säilyttää, itä-koneet pysykööt poissa. ;D
No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
-
Harjoittelutilalla ja renkinä on tullut muutama satatuntia ajettua 825 turbo Belaruksilla. Niissä oli hyvin voimaa painoonsa nähden. Myös vaihteet toimivat hienosti. Ei sellaisella kylläkään tälläiällä enää kauhean pitkää päivää jaksaisi tehdä.
Crystal Zetorilla on myös tullut hieman ajettua. Hytti on aikoinaan ollut edellä suurintaosaa länsikoneitakin. Urkki on sitten ihan vastaava.
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
No just ja kiina on perseessä jne jne...
Mutta, arvokkuus pitää säilyttää, itä-koneet pysykööt poissa. ;D
No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
Maasika, jörnis, valumötti ja nyykkäri, luulisin ???.
Caset on paskoja, siitä ei päästä mihinkään.
Sitten nää ilmajäähdytteisistä polveutuvat saavat olla rauhassa.
-
[/quote] No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
[/quote]
Maasika, jörnis, valumötti ja nyykkäri, luulisin ???.
Caset on paskoja, siitä ei päästä mihinkään.
Sitten nää ilmajäähdytteisistä polveutuvat saavat olla rauhassa.
[/quote]
No eikö skännällä olekaan kunnon koneita kun noin mesoaa?
Urkilla ja setkoilla minunkin elintaso on hankittu, näillä nykyvehkeillä vaan säilytetään silloin saavutettuja etuja. Mielenkiintoinen Urkki, hinta vaan saattaa mielenkiinnon tappaa.
-
No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
[/quote]
Maasika, jörnis, valumötti ja nyykkäri, luulisin ???.
Caset on paskoja, siitä ei päästä mihinkään.
Sitten nää ilmajäähdytteisistä polveutuvat saavat olla rauhassa.
[/quote]
No eikö skännällä olekaan kunnon koneita kun noin mesoaa?
Urkilla ja setkoilla minunkin elintaso on hankittu, näillä nykyvehkeillä vaan säilytetään silloin saavutettuja etuja. Mielenkiintoinen Urkki, hinta vaan saattaa mielenkiinnon tappaa.
[/quote]
Mesoaa juu. Komukoita on ne jotka istuu itäkoneen hytissä nikita päässä. ;D
-
No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
[/quote]
Maasika, jörnis, valumötti ja nyykkäri, luulisin ???.
Caset on paskoja, siitä ei päästä mihinkään.
Sitten nää ilmajäähdytteisistä polveutuvat saavat olla rauhassa.
[/quote]
No eikö skännällä olekaan kunnon koneita kun noin mesoaa?
Urkilla ja setkoilla minunkin elintaso on hankittu, näillä nykyvehkeillä vaan säilytetään silloin saavutettuja etuja. Mielenkiintoinen Urkki, hinta vaan saattaa mielenkiinnon tappaa.
[/quote]
Niin, AgcoPower moottori, ZF-hydrauliikka, Carraro-etuakseli, Bosch-hydrauliikka suurimmassa mallissa. Jos ei vain hinta karkaa pienten sarjojen ja todella nykyaikaisessa tehtaan kulujen kuoletukseen. Puola on muuten sattumoisin EU:n täysjäsen joten jos ideologia vaivaa ketä, niin kannattaa tehdä omat työt Hitlerin aikaisella Lanz Bulldogilla, ettei kommunistiksi lueta.
-
Onhan se skeidakin kuten volkkari. Mut se on kuitenkin skeida. Muisto silkkivallankumouksen ajoista. Octavia alempi on skeida.... ;D
-
Onhan se skeidakin kuten volkkari. Mut se on kuitenkin skeida. Muisto silkkivallankumouksen ajoista. Octavia alempi on skeida.... ;D
Skoda oli arvostettu merkki World War I:n aikoihin, monella alalla, ja nykyään VW-konsernin luotettavimpia autoja
Kommunismin torjuntakalustoa siis
http://en.wikipedia.org/wiki/Skoda_305_mm_Model_1911 (http://en.wikipedia.org/wiki/Skoda_305_mm_Model_1911)
-
Ei jumalauta. Ootteko te kaikki nimimerkki maanviljelijän veriveljiä? :o :o
Siinä teille pikku kotiryssille....
(http://data.whicdn.com/images/33995163/funny-gifs-the-anger-of-the-queen_large.gif)
-
Ei jumalauta. Ootteko te kaikki nimimerkki maanviljelijän veriveljiä? :o :o
Siinä teille pikku kotiryssille....
(http://data.whicdn.com/images/33995163/funny-gifs-the-anger-of-the-queen_large.gif)
Eikös tuo nainen ajattanut sen tyttärensä siihen tolppaan ja hengiltä?
-
Ei jumalauta. Ootteko te kaikki nimimerkki maanviljelijän veriveljiä? :o :o
Ei olla. Tähän torppaan ei itäkalustoa tule. Traktoreita ovat Jörnikkä, Maasika, Valumötti ja Nyykkäri. Niistä sitten kukin valitsee sen käteen sopivimman merkin.
Mä ymmärrän, että joskus 80-luvulla jos halusi köyhäillä, niin esim. Zetoreita sai ostettua halvalla. Mutta noi uudet itävehkeet on aivan järjettömissä hinnoissa.
-
Eikös tuo nainen ajattanut sen tyttärensä siihen tolppaan ja hengiltä?
Se oli miniä
-
Meil ei oo ikinä ollut muuta ku länsitraktoreita, eikä tule muita olemaan 8)
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
No just ja kiina on perseessä jne jne...
Mutta, arvokkuus pitää säilyttää, itä-koneet pysykööt poissa. ;D
Että on ristus notta komiaa sitten niin ;D ;D Ei jumalauta ::)
-
Mä oon niin lännestä, että voin ajaa vain itä-koneilla 8)
-
Oliko jörnikällä ja zetkalla joskus jotain yhteistyötä? Jd:n avaimenperä ainakin Zetorissa? Kumpi on parempi turkkilaisen siirtotyöläisen kokoama VW vai tsekkiläisen kokoama Skoda? Ikinä ei ole Skodaa ollu, mutta Suberb olis komia laite ja miksei Octavia. Skodan koneistus vehkeet ja tossin sorvit löytyy monelta länsi firmalta. Autot tosin on laadullisesti ja verustelultaan "länsivehjettä" jopa parempia, toisin kun traktorit.
-
Ei jumalauta. Ootteko te kaikki nimimerkki maanviljelijän veriveljiä? :o :o
Ei olla. Tähän torppaan ei itäkalustoa tule. Traktoreita ovat Jörnikkä, Maasika, Valumötti ja Nyykkäri. Niistä sitten kukin valitsee sen käteen sopivimman merkin.
Mä ymmärrän, että joskus 80-luvulla jos halusi köyhäillä, niin esim. Zetoreita sai ostettua halvalla. Mutta noi uudet itävehkeet on aivan järjettömissä hinnoissa.
Juur näin. Halvan itä*****n ymmärtää kun kestää yhden illan, mutta vuosia kestävä suhde komukkakoppiseen karvalakkimalliin jossa koko kone haisee kommunismille, EI IKINÄ!!! 8)
(http://www.datgif.com/wp-content/uploads/2013/01/beard-man-approves.gif)
-
Oliko jörnikällä ja zetkalla joskus jotain yhteistyötä? Jd:n avaimenperä ainakin Zetorissa? Kumpi on parempi turkkilaisen siirtotyöläisen kokoama VW vai tsekkiläisen kokoama Skoda? Ikinä ei ole Skodaa ollu, mutta Suberb olis komia laite ja miksei Octavia. Skodan koneistus vehkeet ja tossin sorvit löytyy monelta länsi firmalta. Autot tosin on laadullisesti ja verustelultaan "länsivehjettä" jopa parempia, toisin kun traktorit.
JD avain, teippaus ja vihreä väri. Ei kestänyt se liitto. VW Skodat päihittäneet testeissä laadullisesti Audin versiot, joten ei kai suosiota tarvinne ihmetellä. Olisin edellisen Octavian jo ostanut, mutta hanke kariutui kovasta kysynnästä johtuneeseen jonotusaikaan. Saakutin hyviä autoja.
-
Ei jumalauta. Ootteko te kaikki nimimerkki maanviljelijän veriveljiä? :o :o
Tää olis kyllä aika kauhee tilanne.... :-[
-
Ei jumalauta. Ootteko te kaikki nimimerkki maanviljelijän veriveljiä? :o :o
Tää olis kyllä aika kauhee tilanne.... :-[
Mutta olisi omat koulut, hiihtokeskukset, päiväkodit (eikä edes Lenin-setä vilkuttaisi iloisesti lapsille enää), huippuravintolat, terveydenhuolto apteekkeineen ja suuret konferenssitilat jne. Olisiko SKN:ssä vaihto-oppilasainesta? http://www.belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1351 (http://www.belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1351)
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
Niin ja Norjalaisen mielestä jo tosi kaukana idässä ;D Joten poliittisen suuntautumisen norski olettaa myös olevan itäinen ;D ;D ;D
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
No just ja kiina on perseessä jne jne...
Mutta, arvokkuus pitää säilyttää, itä-koneet pysykööt poissa. ;D
No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
Maasika, jörnis, valumötti ja nyykkäri, luulisin ???.
Caset on paskoja, siitä ei päästä mihinkään.
Sitten nää ilmajäähdytteisistä polveutuvat saavat olla rauhassa.
(http://img7.hostingpics.net/pics/22799MAJOR_JD.jpg)
SKNnälle
-
;D ;D ;D
-
Asiallista keskustelua koneista ja laitteista...
-
Asiallista keskustelua koneista ja laitteista...
Ei muuta kun ladan nokka kohti melbournea ja istumaan ylivoimasten kanssa saunaan. ;D
-
(http://img7.hostingpics.net/pics/22799MAJOR_JD.jpg)
SKNnälle
Kivan näköiset aurat tuossa on perässä. ;D
-
Eikös tuo nainen ajattanut sen tyttärensä siihen tolppaan ja hengiltä?
Se oli miniä
Ja eikös tolppaan ajanu miniän poikaystävän autokuski?Vähän spiidiä tms.nenään vetäisseenä?
-
Ostaako oikeasti joku karvalakkikomukka nykyaikana tursuksen? Miksi? Hinta vai aateko sihen on syynä???
Mitä sä aina mesoat "itä-traktoreista" ja aatteista? Helvettikö se puolalaisten saatikka Urkin vika ole, että sattuivat jäämään väärälle puolelle viimeisen ison kahinan päättyessä? ??? ???
Oikea ongelma näissä perustason länsikomponenteista kootuissa traktoreissa on se, että hinta nousee ergonomiaan, huoltopalveluihin yms. nähden aivan liian korkealle tasolle ostokomponenttien myötä. Eikä noita myöskään vanhat setka/urkki -huoltajat kauheasti ropaa.
Se on vaan totuus että aate tai joku muu velvoittaa ajamaan itä-koneilla. Ei niillä sivistynyt ihminen muuten aja. Niissä hyteissä jo haisee se "aate", merkistä puhumattakaan.
Ampiaispesäefektistä päätellen kuulut karvalakkikomukka-sarjaan, mikäli oikein tulkitsen tekstisi syövereitä??
Samaan kastiin menee itä-autoilijat....
Ruotsista katsellen sinäkin SKN olet idässä...
No just ja kiina on perseessä jne jne...
Mutta, arvokkuus pitää säilyttää, itä-koneet pysykööt poissa. ;D
No mikäs on sellainen oikeen kone millä sinäkin ajaisit sitten??
Maasika, jörnis, valumötti ja nyykkäri, luulisin ???.
Caset on paskoja, siitä ei päästä mihinkään.
Sitten nää ilmajäähdytteisistä polveutuvat saavat olla rauhassa.
(http://img7.hostingpics.net/pics/22799MAJOR_JD.jpg)
SKNnälle
on täytyny saada zetorinmiehet miljarditolkulla käteistä rahaa että tuommoseen häväistykseen ovat sortuneet :o :o :o :o
-
Hoi hoi. Kylläpä on tälläkin voorumilla ronkelia porukkata. Kyllä minä voisin zetkaakin harkita jos oisin uutta rakkoria hankkimassa. Ja kyllä sitä belaruksellakin ajaa kunhan eii oo turhan ronkeli. Oli yhlessä kirjassa hyvä belkku-mainos jostain lehlestä:
JOS TEIILÄ ON LIIKAA RAHAA, KÄÄNTÄKÄÄ SIVUA.
Aika osuvasti sanottu. Meitillä ei ole itärakooreita ollu mutta kaks uazzia on. Vaikkei mitää herkku tielläajamiseen, niin maastossa ei parempia ookkan.
Ja vielä nuista skoodista niin hyvähön se tuntu olevan ajaa, vaikkei pösöä voittannukkaan. Komeen näköin ainannii toi oktaavia ja pitää hyvin hintansa.
-
on täytyny saada zetorinmiehet miljarditolkulla käteistä rahaa että tuommoseen häväistykseen ovat sortuneet :o :o :o :o
Voip olla, muilla merkeillähän ei edes olisi miljardikaupalla käteistä annettavaksi :P
-
on täytyny saada zetorinmiehet miljarditolkulla käteistä rahaa että tuommoseen häväistykseen ovat sortuneet :o :o :o :o
Voip olla, muilla merkeillähän ei edes olisi miljardikaupalla käteistä annettavaksi :P
Tässä vähän osviittaa, tunnuslukulinkkejä
http://tools.morningstar.fi/fi/stockreport/default.aspx?Site=fi&isin=US2441991054&LanguageId=fi-FI&SecurityToken=0P000001NV%5D3%5D0%5DE0WWE$$ALL (http://tools.morningstar.fi/fi/stockreport/default.aspx?Site=fi&isin=US2441991054&LanguageId=fi-FI&SecurityToken=0P000001NV%5D3%5D0%5DE0WWE$$ALL)
http://tools.morningstar.fi/fi/stockreport/default.aspx?Site=fi&isin=US0010841023&LanguageId=fi-FI&SecurityToken=0P0000001V%5D3%5D0%5DE0WWE$$ALL (http://tools.morningstar.fi/fi/stockreport/default.aspx?Site=fi&isin=US0010841023&LanguageId=fi-FI&SecurityToken=0P0000001V%5D3%5D0%5DE0WWE$$ALL)
-
on täytyny saada zetorinmiehet miljarditolkulla käteistä rahaa että tuommoseen häväistykseen ovat sortuneet :o :o :o :o
Voip olla, muilla merkeillähän ei edes olisi miljardikaupalla käteistä annettavaksi :P
ihmekkös tuo, isännät lähettää säännöllisesti parin tuhannen tunnin välein autopowerillisen euroja...sijoittajat voi katsoa deere comppanyn onnistuneen ::) ::) ::) ::)
-
on täytyny saada zetorinmiehet miljarditolkulla käteistä rahaa että tuommoseen häväistykseen ovat sortuneet :o :o :o :o
Voip olla, muilla merkeillähän ei edes olisi miljardikaupalla käteistä annettavaksi :P
ihmekkös tuo, isännät lähettää säännöllisesti parin tuhannen tunnin välein autopowerillisen euroja...sijoittajat voi katsoa deere comppanyn onnistuneen ::) ::) ::) ::)
No EI, kun deere on tekniikkaa, joka maksaa itsensä takaisin, sempätakia minun ei tarviikaan maksaa kuukausieriä ko laitteesta...häiriömerkintä...eikö se olekaan vikakoodi...