Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: 42 - 26.03.13 - klo:18:26
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
-
Timppa oli rauhaton.
Skänä oli rauhallinen, onhan hänellä ihan oma rauhanenkin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
+250 sanoi sulla olevan citikka?
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
+250 sanoi sulla olevan citikka?
Sitikka??? :D :D :D :D ;D ;D ;D ;D
Joku raja niissä ranskanrapeissakin on. Timpan tavoin Plösöllä on ajettu maailman sivun jotka nyt on vaihtunu sakemanneihin.
-
Tars varmaan vaihtaa takasi ranskalaiseen ettei käy näin......... :-[
http://www.iltalehti.fi/autot/2013032616833375_aa.shtml
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
Onko se ajettavuutta että kaasupoljin on niin jäykkä että jalka väsyy ja kaarteissa tuntuu että peili ottaa kiinni asfalttiin ;D
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
Onko se ajettavuutta että kaasupoljin on niin jäykkä että jalka väsyy ja kaarteissa tuntuu että peili ottaa kiinni asfalttiin ;D
Empäs kuule osaa yhtään sanoa..... ???
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
Onko se ajettavuutta että kaasupoljin on niin jäykkä että jalka väsyy ja kaarteissa tuntuu että peili ottaa kiinni asfalttiin ;D
Empäs kuule osaa yhtään sanoa..... ???
Aijaa mietin vaan kun kumpaakaan noista ominaisuuksista ei vinosilmän tekemässä autossa ollut... Nyttenkin tuo perkuleen pösö ei meinaa kylmänä pysyä käynnissä ja ei näytä mitään vikakoodeja ja vikamahdollisuuksia on usempia...
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
Onko se ajettavuutta että kaasupoljin on niin jäykkä että jalka väsyy ja kaarteissa tuntuu että peili ottaa kiinni asfalttiin ;D
Empäs kuule osaa yhtään sanoa..... ???
Aijaa mietin vaan kun kumpaakaan noista ominaisuuksista ei vinosilmän tekemässä autossa ollut... Nyttenkin tuo perkuleen pösö ei meinaa kylmänä pysyä käynnissä ja ei näytä mitään vikakoodeja ja vikamahdollisuuksia on usempia...
Empäs osaa kuule yhtään sanoa. Mun rapeet on ollu sitä vuosikertaa kun ei ollu vielä noita vikavaloja vaivoiksi asti, kolmessa viimisessä oli moottorinohjaus ja ABS-Valo.
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
Onko se ajettavuutta että kaasupoljin on niin jäykkä että jalka väsyy ja kaarteissa tuntuu että peili ottaa kiinni asfalttiin ;D
Kyllähän ranskalaiset on parhaita lautasella. ;D Mutta kyllähän ranskalaisella mukavat kyydit saa ;) Eh meinaan autolla ;D
-
Timppa ja Skänä ajelee vaan ranskan PSA autoillaan vailla huolen häivää kun taas muut saksan autokuskit on suurissa kaluston ylläpito vaikeuksissa.
Munatkin pysyy ehjinä pärekorissa takapenkillä, vaikka routaisella kynnöspellolla ajaakin.
On tää nyt ihan perkeleestä koko juttu. :(
Eipä ole tullu ajettua viimiseen 7 vuoteen PSA-autoilla. Saksalaisella matka taittuu mukavasti, yhtään PSA-konsernin kapistuksia vähättelemättä. Kyllä ranskalainen osaa autoja tehdä, sellasia ns. ajettavia, toisin kun vinosilmät.
Onko se ajettavuutta että kaasupoljin on niin jäykkä että jalka väsyy ja kaarteissa tuntuu että peili ottaa kiinni asfalttiin ;D
Empäs kuule osaa yhtään sanoa..... ???
Aijaa mietin vaan kun kumpaakaan noista ominaisuuksista ei vinosilmän tekemässä autossa ollut... Nyttenkin tuo perkuleen pösö ei meinaa kylmänä pysyä käynnissä ja ei näytä mitään vikakoodeja ja vikamahdollisuuksia on usempia...
Empäs osaa kuule yhtään sanoa. Mun rapeet on ollu sitä vuosikertaa kun ei ollu vielä noita vikavaloja vaivoiksi asti, kolmessa viimisessä oli moottorinohjaus ja ABS-Valo.
405SRi oli kyllä siisti peli kun isoveljellä oli mutta aika susi mutta näppärälle pikku remonteista tykkäävälle se olis ollut kyllä näppärä peli ;D Se menikin kyllä nätisti tiellä aikalaisekseen...
-
Pökötin 205 t16 Oli raakapeli :-[