Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: varaosa - 25.02.13 - klo:22:35
-
Nyt se on autopower korjattu itse. Osat 300€. Siinä ZF:lle ja Agrille.
-
paljonko meni tunteja?
-
paljonko meni tunteja?
24h vuorokaudessa ;D
-
Vain päivä. Laatikkohan irroitettva Agrillakin.
-
Nyt se on autopower korjattu itse. Osat 300€. Siinä ZF:lle ja Agrille.
Mikä kohta petti??
-
Hieno homma!
Agrin huoltohinnat on sen verran järkyttävät, että eikö me voitais jelpata toisiamme näissä Jontikkaremonteissa?
Ite olen suunnitellut John Deere Service Advisor:in hankkimista ebay:sta. Kyseessä on John Deeren huolto- ja korjausopas: https://www.youtube.com/watch?v=b3uRb19dRIA
Vikadiagnostiikan lukulaittepaketti kustantaa halvimillaan 800e: http://www.resettools.com/john_deere_diagnostic_kit_with_service_advisor_4.0
Mistään ei saa niin hyvää tuntipalkkaa kuin oman Jontikan korjaamisesta!
-
Kuulostaa hyvältä jos on totta. Joku siis on vetänyt tässäkin asiassa hiukan välistä!
-
Kuulostaa hyvältä jos on totta. Joku siis on vetänyt tässäkin asiassa hiukan välistä!
Mun mielestä aika paljon mutta onhan se ollut selvää kokoajan ;D
-
Hitaalla ajolla hävisi tehot, hitaan puolen pakka palanut, mänänrengas tyyppinen tiiviste pettänyt akselilla.
-
Hitaalla ajolla hävisi tehot, hitaan puolen pakka palanut, mänänrengas tyyppinen tiiviste pettänyt akselilla.
Juu eihän se minunkaan laatikon vika ollut ton kummosempi. Voitelupaine rajat vaan heitti,sinänsä ei vileä oikkuilut muuta kuin koodeilla. Varmaan kustannus arvio itse sepättynä olisi ollut tota satkun luokkaa. Vaan ei ole kesällä aikaa harrastella.
-
Hitaalla ajolla hävisi tehot, hitaan puolen pakka palanut, mänänrengas tyyppinen tiiviste pettänyt akselilla.
Juu eihän se minunkaan laatikon vika ollut ton kummosempi. Voitelupaine rajat vaan heitti,sinänsä ei vileä oikkuilut muuta kuin koodeilla. Varmaan kustannus arvio itse sepättynä olisi ollut tota satkun luokkaa. Vaan ei ole kesällä aikaa harrastella.
Laittoipa naapurin poika siitä vauhtipyörään pultteja kiinni, kevensimpä tunnelmaa tuumaamalla, että käynnistyskampi on yleensä moottorin etupäässä... ei oikein ähellyksen sekaan huumori uponnut...
-
Mahtava juttu.
Varmaan Hankkijan päässä ollaan iloisia, tuskin toi vaihteisto souvi on ollut mikään bisnes.
Nyt vaan tolppamainoksia pystyyn ja korjaamaan AutoPowereita, juttujen mukaan savottaa riittää.
Vielä kun tohon rakentais erillisen hydrauli- ja vaihteistoöljyn. Alkais olemaan hyvä.
Olis mukava kuulla jonkinlainen selostus remontista.