Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: mike - 15.11.07 - klo:22:32
-
valmet kuuluu samaan kategoriaan kun kuormaauto puolella sisu.yksinkertaisen miehen yksinkertainen työkalu.ei sisua voi verrata kahteen ruotsalaismerkkiin ovat seuraavalta vuosituhannelta.
-
No helpottiko ? ;D
-
kyllä.
-
sisuhan esitteli Hannoverissa uuden urea moottorin, joka tulee kuulemma kaikkiin tr pakollisiksi 2011 päästöjen takia. Päästöt pienenee ja polttoaineenkulutus laskee 15%. Että edellä käviä tässä ainakin myyntimiehen mukaan. Yllätti, että sisudiesel toimittaa moottoreita noin kymmenelle trattori firmalle.
-
hyviä kaikki nyky päivän koneet on. tämä MF 5445 tuli -05 uutena.kauppaa tehtiin isommasta 120 hevosvoimasesta,myyjä halus myydä tän.oli tullessaan kuulkaa laiska 90hv.takuu meni umpeen pumppu irti kova homma pumppu mynädieseliin on kuulkaa ihan eri peli.600 milliset renkaat otti tehosta omansa pois.uutena ei tullu putkesta kun kukkia.ny pölähtää oikeen kunnolla.vääräuskoisten on turha alkaa ulvoon on joka merkin ongelma sanos mynädieselin herra tämä voimattomuus tehtaan säädöillä.
-
.......tämä voimattomuus tehtaan säädöillä....
..... on ihan ostajan köyhyydestä kiinni ;D
-
sisuhan esitteli Hannoverissa uuden urea moottorin, joka tulee kuulemma kaikkiin tr pakollisiksi 2011 päästöjen takia. Päästöt pienenee ja polttoaineenkulutus laskee 15%. Että edellä käviä tässä ainakin myyntimiehen mukaan. Yllätti, että sisudiesel toimittaa moottoreita noin kymmenelle trattori firmalle.
Vai on Velmuteissa kusimoottorit. Ilmankos karjafarmarit niitä ostaakin, kun lehmillä ainetta riittää.
-
sisuhan esitteli Hannoverissa uuden urea moottorin, joka tulee kuulemma kaikkiin tr pakollisiksi 2011 päästöjen takia. Päästöt pienenee ja polttoaineenkulutus laskee 15%. Että edellä käviä tässä ainakin myyntimiehen mukaan. Yllätti, että sisudiesel toimittaa moottoreita noin kymmenelle trattori firmalle.
Täytyyhän kulutuksen laskea että viljatilojen isännät olisivat polttoaineen suhteen omavaraisia keväisillä kevytmuokatuilla kynnöspelloilla. Kymmenen litraa kahvia mukaan aamulla niin ei lopu polttoaine kesken. Täytyy vain olla varovainen ettei vahingossa kuse hunajaa. Tai ainakin tarpeeksi juoksevaa.
Sitä se Valtramiehen onni on.
-
juuri näin rahalla kaupasta voimaa eikä jälkikäteen mynämäeltä
-
juuri näin rahalla kaupasta voimaa eikä jälkikäteen mynämäeltä
koskee vain niitä kellä on sitä rahaa. ;D ;D
-
no onneksi ei tartte mynämäellä käydä kun soittaa porintehotuonnin paikan päälle ;D
-
sisuhan esitteli Hannoverissa uuden urea moottorin, joka tulee kuulemma kaikkiin tr pakollisiksi 2011 päästöjen takia. Päästöt pienenee ja polttoaineenkulutus laskee 15%. Että edellä käviä tässä ainakin myyntimiehen mukaan. Yllätti, että sisudiesel toimittaa moottoreita noin kymmenelle trattori firmalle.
Täytyyhän kulutuksen laskea että viljatilojen isännät olisivat polttoaineen suhteen omavaraisia keväisillä kevytmuokatuilla kynnöspelloilla. Kymmenen litraa kahvia mukaan aamulla niin ei lopu polttoaine kesken. Täytyy vain olla varovainen ettei vahingossa kuse hunajaa. Tai ainakin tarpeeksi juoksevaa.
Sitä se Valtramiehen onni on.
:D :D :D
-
http://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pos=-38778 ;D
-
http://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pos=-38778 ;D
kierroskone :( :( :( :(
-
no onneksi ei tartte mynämäellä käydä kun soittaa porintehotuonnin paikan päälle ;D
Onneksi on avaimia millä voi itte säätää tarpeen mukaan, onnistuu vaikka kahvitauolla.
Tuossa masserin tehokäyrässähän on mitattu näköjään vain huipputeho eli työkierroksilla on huomattavasti enemmän tehoa mitä tuo käyrä näyttää, hv saattaa olla vähän vähemmän mutta nm enemmän.
-
no onneksi ei tartte mynämäellä käydä kun soittaa porintehotuonnin paikan päälle ;D
Onneksi on avaimia millä voi itte säätää tarpeen mukaan, onnistuu vaikka kahvitauolla.
Tuossa masserin tehokäyrässähän on mitattu näköjään vain huipputeho eli työkierroksilla on huomattavasti enemmän tehoa mitä tuo käyrä näyttää, hv saattaa olla vähän vähemmän mutta nm enemmän.
eipä tartte enää kerran jälkeen säätää jos vaan uskaltaa ottaa sopivasti että riittää muttei liikaa että kestää :D
-
valmet kuuluu samaan kategoriaan kun kuormaauto puolella sisu.yksinkertaisen miehen yksinkertainen työkalu.ei sisua voi verrata kahteen ruotsalaismerkkiin ovat seuraavalta vuosituhannelta.
::)
::)
-
eipä tartte enää kerran jälkeen säätää jos vaan uskaltaa ottaa sopivasti että riittää muttei liikaa että kestää :D
Liika on liikaa ja kohtuus liian vähän.. ;D
-
eipä tartte enää kerran jälkeen säätää jos vaan uskaltaa ottaa sopivasti että riittää muttei liikaa että kestää :D
Liika on liikaa ja kohtuus liian vähän.. ;D
justiinsa näin ;D koskaan ei oo hyvä...
-
http://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pos=-38778 ;D
kierroskone :( :( :( :(
Et taida oikein tietää mistään mitään.
-
http://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pos=-38778 ;D
kierroskone :( :( :( :(
Et taida oikein tietää mistään mitään.
sittehän meitä on kaks, ite väität että ruotsissa valmistettas useampaa kun yhtä kuorma-automerkkiä
-
Et taida oikein tietää mistään mitään.
[/quote]sittehän meitä on kaks, ite väität että ruotsissa valmistettas useampaa kun yhtä kuorma-automerkkiä
[/quote]
juu siellä tehdään vain yhden merkkisiä raskaita autoja. ;D
ei liity aiheeseen mut mielenkiintoinen silti:
http://www.autokanta.com/koneporssi/yritysuutisia/kuljettaminen/?x133244=1413732