Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Latz - 18.02.13 - klo:19:45
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
-
6850 valtra olis tohon todella passeli
-
6850 valtra olis tohon todella passeli
Mulla on jo sellanen :)
-
6850 valtra olis tohon todella passeli
Mulla on jo sellanen :)
Sitten N-sarjalaista Valtraa ostelemaan!
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
Ei tulis ittelle ihan ekana mieleen tarjota etukuormaajan taakse 6850 Valtraa.. ;D
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
Ei tulis ittelle ihan ekana mieleen tarjota etukuormaajan taakse 6850 Valtraa.. ;D
Jaa, mikäs se hauska kohta oli? Meni ohi. Hyvin on toiminut kun pistää painoa perään.
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
Ei tulis ittelle ihan ekana mieleen tarjota etukuormaajan taakse 6850 Valtraa.. ;D
Jaa, mikäs se hauska kohta oli? Meni ohi. Hyvin on toiminut kun pistää painoa perään.
Tuossahan tuo tuli, se on todella hauska paketti kun vertaa vaikka em. 6410 jontikkaan :) Mulla on jontikka kuormaajalla, ja on todella tasapainoinen paketti kuormailla, hydrauliikassakin mäntäpumpulla potkua. Ja myös em. Valtra löytyy, siinä tosin vain etunostolaite :) Kaverilla naapurissa samanmoinen Valtra kuormaajalla, eikä hän uskonut ostaessa kuin kiikkerä se on, verrattuna toisen merkkiseen traktoriin kuormaajalla.
Eli ei tartte sarvia päässä, kun toteaa että ei ainakaan ko. mallisarjan Valtraa :P Ja se keula, voi jessus kuormaajan kanssa. Ännäläinen jo kuormaajakone :)
Tuo 6850 oikeen malliesimerkki huonosta kompromissista, on edessä tai takana painoa, aina kiikkuu :) Vetotehtävissä hyvä painojakauma ilman painotustakin, mutta tarttee olla hinattava härveli perässä.
-
Mf 4355-4365 tai 6255-6265
Jd 6310-6410 ehkä budjettiin mahtuu myös 6320-6420.
Tuon hintaluokan valtra ja etukuormain... Tulikin jo edellisissä.
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
Ei tulis ittelle ihan ekana mieleen tarjota etukuormaajan taakse 6850 Valtraa.. ;D
Jaa, mikäs se hauska kohta oli? Meni ohi. Hyvin on toiminut kun pistää painoa perään.
Tuossahan tuo tuli, se on todella hauska paketti kun vertaa vaikka em. 6410 jontikkaan :) Mulla on jontikka kuormaajalla, ja on todella tasapainoinen paketti kuormailla, hydrauliikassakin mäntäpumpulla potkua. Ja myös em. Valtra löytyy, siinä tosin vain etunostolaite :) Kaverilla naapurissa samanmoinen Valtra kuormaajalla, eikä hän uskonut ostaessa kuin kiikkerä se on, verrattuna toisen merkkiseen traktoriin kuormaajalla.
Eli ei tartte sarvia päässä, kun toteaa että ei ainakaan ko. mallisarjan Valtraa :P Ja se keula, voi jessus kuormaajan kanssa. Ännäläinen jo kuormaajakone :)
Tuo 6850 oikeen malliesimerkki huonosta kompromissista, on edessä tai takana painoa, aina kiikkuu :) Vetotehtävissä hyvä painojakauma ilman painotustakin, mutta tarttee olla hinattava härveli perässä.
Eihän tuo meillä kiiku :o
Kyllä nyykkariin kun vertaa niin valtra on vakaa kuin peruskallio
-
New Holland m100!! Niin varmaa rattoria ei löydä !! 8)
Sopii myös ek-käyttöön
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
-
New Holland m100!! Niin varmaa rattoria ei löydä !! 8)
Sopii myös ek-käyttöön
Eikä löydy huoltoakaan alle sadan kilometrin päästä. Tosin jos huoltoa ei tarvi.
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
Ei omia.
-
Olenko tosiaan ainua joka tietää kyselemättäkin mikä on hyvä :P
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
Ei omia.
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
Ei omia.
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Tasan ei taas kaikki käy. Kyllä se on meillä Massikka ja Case joiden alle joutuu purua tai ainakin pahvia laittaa jos ne meinaa betonille jättää >:( Eikä vuoda kumpikaan vaan yhdestä paikkaa vaan lätäköitä on useita. :'( Eikä ole yhdenkään kotimaisen alla lammikkoa. ;D
-
http://www.agencykoppinen.net/index2.htm (http://www.agencykoppinen.net/index2.htm)
tosta tuttu kone trimalla, muutamassa päivässä ajossa.
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
Ei omia.
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Tasan ei taas kaikki käy. Kyllä se on meillä Massikka ja Case joiden alle joutuu purua tai ainakin pahvia laittaa jos ne meinaa betonille jättää >:( Eikä vuoda kumpikaan vaan yhdestä paikkaa vaan lätäköitä on useita. :'( Eikä ole yhdenkään kotimaisen alla lammikkoa. ;D
Tuohan juuri valmetissa merkki siitä, että öögelit ovat jo roiskutettu loppuun. Käyppä kiiruusti tarkistamassa onko leikannut kiinni vai pyöriikö suolahden sorvailut vielä väljyyttään. ;)
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
olis jonkinlainen vaihto ehto:http://www.sa-koneoy.fi/index.php?section=info&pid=25
-
Joko kaikki merkit on lueteltu ???
-
Mä ehdotan vielä samea skännän kiusaksi ;D hyvä vaihdekaavio ja todella liukasliikkuinen, ja hintakin jää paljon halvemmaksi.
-
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Mää joku aika sitten tutkin ton hintaluokan koneita ek käyttöön ihan lontoon kielisiltäkin sivuilta ja 6410 kehuttiin pääsääntöisesti eniten.
Jos kylätietä tiirailee, niin melkeen pitää mennä ensimmäisenä oman pihan traktoreita tiirailemaan, sen verran vähän muuta traktoriliikennettä tuolla tiellä nykyään :(
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
Ei omia.
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Tasan ei taas kaikki käy. Kyllä se on meillä Massikka ja Case joiden alle joutuu purua tai ainakin pahvia laittaa jos ne meinaa betonille jättää >:( Eikä vuoda kumpikaan vaan yhdestä paikkaa vaan lätäköitä on useita. :'( Eikä ole yhdenkään kotimaisen alla lammikkoa. ;D
Tuohan juuri valmetissa merkki siitä, että öögelit ovat jo roiskutettu loppuun. Käyppä kiiruusti tarkistamassa onko leikannut kiinni vai pyöriikö suolahden sorvailut vielä väljyyttään. ;)
plonk!
-
6410 jontikka jos satut löytämään kunnollisen yksilön tuohon hintaluokkaan kohtuu tunneilla.
Onks kokemusta? ;)
Ei omia.
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Tasan ei taas kaikki käy. Kyllä se on meillä Massikka ja Case joiden alle joutuu purua tai ainakin pahvia laittaa jos ne meinaa betonille jättää >:( Eikä vuoda kumpikaan vaan yhdestä paikkaa vaan lätäköitä on useita. :'( Eikä ole yhdenkään kotimaisen alla lammikkoa. ;D
Tuohan juuri valmetissa merkki siitä, että öögelit ovat jo roiskutettu loppuun. Käyppä kiiruusti tarkistamassa onko leikannut kiinni vai pyöriikö suolahden sorvailut vielä väljyyttään. ;)
Kyllä niistä kotimaisista joutuu öljyä ihan kanistereihin laskemaan aina huoltojen yhteydessä. Ja tästä seuraa aina jäteöljy ongelma kun ne kannut joutuu ongelmajäte autolle kantamaan. Toista se on Massikalla ei ole niin pahaa jäteöljy ongelmaa kun öljyt harvoin päätyy kanistereihin asti. Riittää kunhan vaan muistaa sillon tällön öljyä ihan niinkuin muitakin nesteitä lisiä ja potkia puruja alle jos sen betonille jättää.
-
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Mää joku aika sitten tutkin ton hintaluokan koneita ek käyttöön ihan lontoon kielisiltäkin sivuilta ja 6410 kehuttiin pääsääntöisesti eniten.
Jos kylätietä tiirailee, niin melkeen pitää mennä ensimmäisenä oman pihan traktoreita tiirailemaan, sen verran vähän muuta traktoriliikennettä tuolla tiellä nykyään :(
Lontoolaiset luulevat, että brittiautotkin ovat maailman parhaita.
Nyky-Roovereita ja -Vauxhallejakin ne luulevat omasuunnittelemikseen. ;D
Juu..meikä ei nyt ihan perällä asu, jotta toisinaan valmetti saa täälläkin hoitoa.
-
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Mää joku aika sitten tutkin ton hintaluokan koneita ek käyttöön ihan lontoon kielisiltäkin sivuilta ja 6410 kehuttiin pääsääntöisesti eniten.
Jos kylätietä tiirailee, niin melkeen pitää mennä ensimmäisenä oman pihan traktoreita tiirailemaan, sen verran vähän muuta traktoriliikennettä tuolla tiellä nykyään :(
Lontoolaiset luulevat, että brittiautotkin ovat maailman parhaita.
Saatikka sitten traktorit. :o
-
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Mää joku aika sitten tutkin ton hintaluokan koneita ek käyttöön ihan lontoon kielisiltäkin sivuilta ja 6410 kehuttiin pääsääntöisesti eniten.
Jos kylätietä tiirailee, niin melkeen pitää mennä ensimmäisenä oman pihan traktoreita tiirailemaan, sen verran vähän muuta traktoriliikennettä tuolla tiellä nykyään :(
Lontoolaiset luulevat, että brittiautotkin ovat maailman parhaita.
Saatikka sitten traktorit. :o
Poikkeus vahvistaa säännön! MOT ;)
-
Lontoolaiset luulevat, että brittiautotkin ovat maailman parhaita.
Onneksi landepöö tietää massikan parhaaksi ::)
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
Entä jos pidät tuon ferkus – kun tiedät mitä saat, loota nyt ainakin kestää jos kunnolla korjataan – syöttöä lisää niin kone piristyy – vaihdekaaviolle ei tosin voi mitään
-
Eli tuo laatikkovaivainen 4255 lähti tänään katkaisuhoitoon. Ko. kone on ns kakkostraktorina palvellut hyvin mutta on saisi olla vähän enemmän tehoa ja parempi vaihdekaavio. Tehot saisi olla 100-120 heppaa. Perusvehje ilman hienouksia riittää. Hintaluokka jotain 30-35000. Massikan, JD:n ja Valtran huollot on vieressä eli mielummin näistä merkeistä haetaan ratkaisua. Niin ja tuo hinta olisi kuormaajan kanssa.
Entä jos pidät tuon ferkus – kun tiedät mitä saat, loota nyt ainakin kestää jos kunnolla korjataan – syöttöä lisää niin kone piristyy – vaihdekaaviolle ei tosin voi mitään
Voisihan tuohon lootaan nyt koneistaa paru uutta vaihdetta kun on jo muutenkin auki ???
-
Sama juttu täällä kun kuvaan kollegan valmetin öljyvanoja kylätiellä! ;)
Mää joku aika sitten tutkin ton hintaluokan koneita ek käyttöön ihan lontoon kielisiltäkin sivuilta ja 6410 kehuttiin pääsääntöisesti eniten.
Jos kylätietä tiirailee, niin melkeen pitää mennä ensimmäisenä oman pihan traktoreita tiirailemaan, sen verran vähän muuta traktoriliikennettä tuolla tiellä nykyään :(
Lontoolaiset luulevat, että brittiautotkin ovat maailman parhaita.
Saatikka sitten traktorit. :o
Poikkeus vahvistaa säännön! MOT ;)
No kieltämättä. Ei tuota Doncasterin tehtaasta tullutta 414 natikkaa kovin voi moittia. ;D ;)