Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: miller - 07.01.13 - klo:20:08
-
Silloin kun 20-sarjan deeret ilmaantui markkinoille sai merkki melkoisen peräruiskeen myyntiin. Moni tosi massikan mies vaihtoi leiriä ja ajelee nykyäänkin vihreälläpeuralla ja on ilmeisesti melko tyytyväinen. Myyntiä edes auttoi jonkinlaiset avut tehtaalta/maahantuojalta . Jälleenmyyjä hyvitti vanhoista koneista melkein mitä sattui.. ja varmaan niitä 10 vuoden takaisia ylihintaisia vaihtokoneita roikkuu vieläkin arkimarketin myyntilistoilla.. (ei kai ny sentään) . Sitä ei voi kieltää etteikö kyseinen 20-sarja olisi kohtuu laadukas kampe. ainakin nämä keppilaatikolliset vaikuttaisivat olevan. . kertokaa nyt deere tietoiset , mikä niissä ensimmäisissä autopowereissa näärästää. ???.
-
Pitää aina olla puulaatikko tallella se on pahin riesa.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Eikös yksi perusongelma ollut vaihteiston jäähdytysveden sähkötoiminen kiertovesipumppu ? Kun se lopetti toimintansa, niin vaihteistokin lopetti toimintansa tietyllä viiveellä. Jossain vaiheessa myös jokin painetiiviste rikkoutui/pullahti paikaltaan ? Tai ehkä tämä liittyi em. jäähdytysongelmaan. Myös moottorijarrutus tuntui tekevän hallaa tuolle vaihteistolle, kestänekkö nykyiset jo paremmin ?
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan samaa ZF eccomia on käytetty myös Deutzeissa ja niistä ei juuri ole pahaa sanaa kuulunut. Epäilys on että mm. tuo vaihteiston jäähdytys olisi niissä hoidettu fiksummin.
-
Eikös yksi perusongelma ollut vaihteiston jäähdytysveden sähkötoiminen kiertovesipumppu ? Kun se lopetti toimintansa, niin vaihteistokin lopetti toimintansa tietyllä viiveellä. Jossain vaiheessa myös jokin painetiiviste rikkoutui/pullahti paikaltaan ? Tai ehkä tämä liittyi em. jäähdytysongelmaan. Myös moottorijarrutus tuntui tekevän hallaa tuolle vaihteistolle, kestänekkö nykyiset jo paremmin ?
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan samaa ZF eccomia on käytetty myös Deutzeissa ja niistä ei juuri ole pahaa sanaa kuulunut. Epäilys on että mm. tuo vaihteiston jäähdytys olisi niissä hoidettu fiksummin.
Plus et niitä kuskeja on huomatavasti vähemmän kertomassa tarinaa laatikosta....
-
Pitää aina olla puulaatikko tallella se on pahin riesa.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kyllä se kuriiri tuo lootan, ei tarvii puuseppää niissä karkeloissa...
-
Ei se moottorijarrutus sitä riko vaan, että jarruttaa vaihteistolla eli kepistä välitystä pienemmälle. Seurauksena jonkin alueen pakat alkaa luistaan.
-
Ei se moottorijarrutus sitä riko vaan, että jarruttaa vaihteistolla eli kepistä välitystä pienemmälle. Seurauksena jonkin alueen pakat alkaa luistaan.
Tuosta ovat joskus agrihuolloos on maininnehet. Ja on tainnu muukin sanua? Ittellä ku ei oo muuta kuin noita keppilootaasia pari kappaletta nytkin, joten enpä edes tierä tuosta portaattomasta juur mitään. Liikkeessä mitä olen ajellu usiammalla.
-
Ei mulla 6520 muuta onkelmaa ole ollu kun juuri se kiertovesipumppu, vaihdettiin jossain 3000h kieppeillä. Naapurilla 6920 eikä sillä ole ollu sitäkään onkelmaa. Tiedä sitte, mun mielestä ainaki ihan hyvä rakkori.
-
Ei mulla 6520 muuta onkelmaa ole ollu kun juuri se kiertovesipumppu, vaihdettiin jossain 3000h kieppeillä. Naapurilla 6920 eikä sillä ole ollu sitäkään onkelmaa. Tiedä sitte, mun mielestä ainaki ihan hyvä rakkori.
Kyllä se pumppu rupeaa pukkaamaan vikakoodia ja pudottaa tehoa, kun perse rupeaa kuumenemaan. Kun ei poljinajosta mitään tiedä ei sitä osaa kaivata. On se vaan hyvä esim. lumitöihin. Sanoisin että, ollaan varmaan lähellä turbiinin ominaisuuksia. Polttoaineen kangaskudosletkut ja polttoiainepumppu vaihtoon, hydraulikkaan ehkä lisäsäiliö.