Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: kooma - 20.10.12 - klo:09:39

Otsikko: Deutz 140 Agrotron ja EMC
Kirjoitti: kooma - 20.10.12 - klo:09:39
Välillä juonii deutsi kummia, eli vaihtelevan satunnaisesti palaa tuo EMC merkkivalo jolloin oireena käsikaasun mykistyminen. Onko tuttua? mistä rappaillaan vai onko joku tietokone entinen....
Otsikko: Vs: Deutz 140 Agrotron ja EMC
Kirjoitti: justus - 20.10.12 - klo:10:25
meilä oli sama vika,se johtu käytön puutteesta.sen liuske pinnat hapettu.kotrjautu kun sitä vipua hinkkas ees taas jonkun aikaa,
Otsikko: Vs: Deutz 140 Agrotron ja EMC
Kirjoitti: Köyhä - 20.10.12 - klo:19:42
No mistäs kannatais kysellä nostolaitteen tietokonetta. 135 -98 mallinen 
Otsikko: Vs: Deutz 140 Agrotron ja EMC
Kirjoitti: zetor8045 - 20.10.12 - klo:21:46
No mistäs kannatais kysellä nostolaitteen tietokonetta. 135 -98 mallinen
Yrmasta... Voi niitä jostain ulkomailtakin tietenkin saada...
Otsikko: Vs: Deutz 140 Agrotron ja EMC
Kirjoitti: mää vai - 21.10.12 - klo:20:27
Tässä kun tuntuu olevan 140:sen agrotronin omistajia, niin kysynpä että: Onko jonkun koneessa pikavaihteiden kytkeytymistä jotenkin pehmennetty. Vähän on turhan äkänen tässä ZF7200 lootassa kun toisessa ag105 on se 3-pikavaihdetta sisältävä ZF7100 ja sen kytkeytyminen on pehmeätä. Kuulin että joskus olisi jotain venttiilikaroja vaihdeltu tämän takia näihin vanhempiin koneisiin. Pikavaihteiden vaihto on yleensä aika nykäsevä ja joskus sopivassa tilanteessa voi miettiä sekunnin ennen kun edes kytkee vaihdetta. Kone ollut meillä vasta hetken ja ajettu vasta 1100h, suodattimet vaihdettu ja öljyt valmistajan suosituksen mukaiset universaalit.
Otsikko: Vs: Deutz 140 Agrotron ja EMC
Kirjoitti: zetor8045 - 21.10.12 - klo:20:45
Tässä kun tuntuu olevan 140:sen agrotronin omistajia, niin kysynpä että: Onko jonkun koneessa pikavaihteiden kytkeytymistä jotenkin pehmennetty. Vähän on turhan äkänen tässä ZF7200 lootassa kun toisessa ag105 on se 3-pikavaihdetta sisältävä ZF7100 ja sen kytkeytyminen on pehmeätä. Kuulin että joskus olisi jotain venttiilikaroja vaihdeltu tämän takia näihin vanhempiin koneisiin. Pikavaihteiden vaihto on yleensä aika nykäsevä ja joskus sopivassa tilanteessa voi miettiä sekunnin ennen kun edes kytkee vaihdetta. Kone ollut meillä vasta hetken ja ajettu vasta 1100h, suodattimet vaihdettu ja öljyt valmistajan suosituksen mukaiset universaalit.
Ne on hiukan äkäiset mutta kun opit perstuntumalta ajamaan sillä niin sopivissa nopeuksissa ja sopivilla kierroksilla toimii mainiosti eikä viiveitä ole... Vasta uuteen 6-sarjaan on tullut muutoksia pikavaihteiden päälle kytkeytymiseen.. Ja niissä on myös suunnanvaihtimen 5-asentoinen säädin...