Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Peurajussi - 04.09.12 - klo:08:03
-
Alkaa vanhan Masterin ropaaminen syödä miestä ja kukkaroa. Ykkösautoon ei viiti hypätä paskaisilla haalareilla, joten jonkinlainen työkalu tulee laitettavaksi.
Olen katsellut 2,5 Pornstarteria, Haisua ja Transvestiitteja. Noissa ei vaan tahdo löytyä järkevillä kilometreillä sopuhintaista. Millaisia nuo vanhat Mersut on, kannattaako pysyä kaukana?
-
Alkaa vanhan Masterin ropaaminen syödä miestä ja kukkaroa. Ykkösautoon ei viiti hypätä paskaisilla haalareilla, joten jonkinlainen työkalu tulee laitettavaksi.
Olen katsellut 2,5 Pornstarteria, Haisua ja Transvestiitteja. Noissa ei vaan tahdo löytyä järkevillä kilometreillä sopuhintaista. Millaisia nuo vanhat Mersut on, kannattaako pysyä kaukana?
Vanhat mersut on kovia, uudemmat ei. Pikkulaitolla ajaa vanhalla mersulla. Vaihdat vesipumpun, hihnan kiristäjän ja sen iskarin ja ohjaustehostimen pumpun ja tiivistät suuttimet uudelleen ja halpoja (5€/kpl) kumeja vaihdat alustaan ym. pientä.
Uudemmissa sitten vaihdat vaihdelaatikon, moottorinohjauksen ja perän niin taas mennään.
-
Alkaa vanhan Masterin ropaaminen syödä miestä ja kukkaroa. Ykkösautoon ei viiti hypätä paskaisilla haalareilla, joten jonkinlainen työkalu tulee laitettavaksi.
Olen katsellut 2,5 Pornstarteria, Haisua ja Transvestiitteja. Noissa ei vaan tahdo löytyä järkevillä kilometreillä sopuhintaista. Millaisia nuo vanhat Mersut on, kannattaako pysyä kaukana?
Vanhat mersut on kovia, uudemmat ei. Pikkulaitolla ajaa vanhalla mersulla. Vaihdat vesipumpun, hihnan kiristäjän ja sen iskarin ja ohjaustehostimen pumpun ja tiivistät suuttimet uudelleen ja halpoja (5€/kpl) kumeja vaihdat alustaan ym. pientä.
Uudemmissa sitten vaihdat vaihdelaatikon, moottorinohjauksen ja perän niin taas mennään.
Onko se sun Master se helvetin ruma malli mitä ei toista tule tiellä vastaan edes joka vuosi?
Aikoinaan on ollut sellasia pari. Nyt se toinen palautui remontoitavaksi leimalle. Vikalistaa oli pari sivua. Lämppärin moottoria, tuulilasin pyyhkijän moottoria yms. pientä voisi olla tarvis ;).
Miksei vaihtoehtona ole Ducatoa tossa pakulistalla. Halpa käytettynä. Ongelmia ei ole hirveästi kun ostaa alle 150000 km ajetun. Sillä päästelee sen 100000 kilometriä ja laittaa kiertoon takaisin. Arvo laskee muutaman tonnin siinä ajassa.
-
Hmm.. helvetin ruma. ;D Ehkä se on. Vieläpä koppipaketti takalaitanostimella, eli noita ei edes joka vuosi tule vastaan riippumatta siitä paljonko ajaa. Mun käyttötarkoitukseen hyvä mutta ropaaminen maksaa aivan hitosti.
Boxer 1,9 olis tiedossa, alle 200t ajettu. Tiedä sitten joutusko ojasta allikkoon.. ???
-
Minä en menisi paskasilla haalareilla mihinkään autoon. Paskanhaju ei ole mukavaa haistella autossakaan,eikä varsinkaan,jos menee paskaset vaatteet päällä ihmisten ilmoille.
-
Minä en menisi paskasilla haalareilla mihinkään autoon. Paskanhaju ei ole mukavaa haistella autossakaan,eikä varsinkaan,jos menee paskaset vaatteet päällä ihmisten ilmoille.
Ei niin. En nyt meinannut "sitä itseään" vaan tarkoitin ettei aina satu olemaan pyhävaatteet päällä. Esimerkiksi puhtaissakaan työhaalareissa en yleensä astu ykkösautoon, mutta 20 vuotta vanhalla pakulla vois hyvinkin sen tehdä.
-
Minä en menisi paskasilla haalareilla mihinkään autoon. Paskanhaju ei ole mukavaa haistella autossakaan,eikä varsinkaan,jos menee paskaset vaatteet päällä ihmisten ilmoille.
Paskaa on niin monenlaista. Toiset paskat haisee ja toiset paskat ei haisee. Toiset taas haisee paskalle puhtaissakin vaatteissa.
-
Voin kertoa että yli 100tkm ajettu pornstartteria (t5) ei kannata laittaa.Ainakaan varmaksi pakuksi,hyvä on kyllä kun pelaa.
200tkm alkoi itsellä murheet. Turbo,vesipumppu,hehkut,svetarit,nokka-akseli,startti,takapyöränlaakerit,takajarrusatulat pitäs vaihtaa(kilisee) ja muuta pientä (puhallin) :P
-
Itse olen 312 sprintterin kannalla :) Halpa ostaa ja luotettava, korjauksetkaan ei pitäisi olla kalliita ja suuttimetkin kestää. Silti nykyaikaiset ominaisuudet, boksi ja sähköpumppu. Niin ja se ajonesto... ajonesto on nimensä mukainen se kun *****ilee niin korjaamollakaan ei saada käymään mutta varas vie vartissa >:( >:(
-
Olen hirmu tyytyväinen Citroen Jumperiin. Vm 98 ja ajettu reilu 200tkm. Ei ole pompannut katsastuksessa kertaakaan. Samaa autoa saa Peugeottina ja Fiatina. Ja noita saa käytettynä HALVALLA. Normihuollot on tehty ja jarrupalat eteen, siinä on huollot. Korikin taitaa olla sinkitty kun ei näy ruostetta edes kivenhakkaamissa.
-
Olen hirmu tyytyväinen Citroen Jumperiin. Vm 98 ja ajettu reilu 200tkm. Ei ole pompannut katsastuksessa kertaakaan. Samaa autoa saa Peugeottina ja Fiatina. Ja noita saa käytettynä HALVALLA. Normihuollot on tehty ja jarrupalat eteen, siinä on huollot. Korikin taitaa olla sinkitty kun ei näy ruostetta edes kivenhakkaamissa.
Osa on varmaan unohtunut käyttää siellä sinkitysaltaassa. Aivan mätiä kauttaaltaan jotkut.
Sininen väri on jotenkin ihmeellinen, se lohkeilee laattoina irti jostain syystä :o. Muissa väreissä ei ole näkynyt ongelmaa. Pherssonin yläpään laakerit hajoaa usein, ne ei kyllä paljoa maksa vaihdattaa.
Hinta-laatu suhde on kyllä kohdillaan. Pari on tuollaista ollut ja samalla brändillä jatketaan.
-
Sevel yhtiön pakut melkoisessa suosiossa. Tällä hetkellä ajossa Fiat-malli, aivan kelpoinen on käyttöpakuna. Oli muuen aikoinaan Chevy 6.2D,vieläkin mieli huutaa tuollaista. Melkoisia täryjyriä nää nykyset pakut 8)