Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 22.05.12 - klo:22:24
-
Laukkaa komeesti, tänäänkin laukkasi kaukana Eteläpohojanmaalla 8)
Kohta 100 000km klasis ja aina vaan voima ja vääntöö vain lisii ;)
-
Niin vaan joutaa nuo navetan rakentajat kesät mopolla ajelemaan joutoaikoja poes :P
-
Oon kuullu että oikia motoristi ajaa 1200 GS 8)
Sama homma Gessus ku Fendtis, rumia ku perkele mutta toimii yllättävän hyvin
-
Joko taas Valtra Team kirjottaa Huhtiksen pojan reisusta kun mäkistä järviseutua näki.... :P
-
Oon kuullu että oikia motoristi ajaa 1200 GS 8)
Sama homma Gessus ku Fendtis, rumia ku perkele mutta toimii yllättävän hyvin
Rumista tiiä, mut molemmat pelaa kuin unelma ja arvonsa pitää pirun hyvin.
Aikoinaan oli tommonen GS kokeilla... Tykkäsin kuin hullu puurosta.
Jos Eurooppaa täytys mennä kiertelemään varsinkin pikkuteitä pitkin, niin valinta olisi Gessu.
Mut olis se vanha kunnon Electra Glide kans jotain... :-*
-
Laukkaa komeesti, tänäänkin laukkasi kaukana Eteläpohojanmaalla 8)
Kohta 100 000km klasis ja aina vaan voima ja vääntöö vain lisii ;)
Olet sitten ehtinyt ajaa minua enemmän, viat jänitteen säädin, bensapumpun käret, takaiskari. Muut kulutusosia. Lepposa peli. Kaikille teille ja isommille miehille sopiva (hartiat tuulensuojassa).
-
Olet sitten ehtinyt ajaa minua enemmän, viat jänitteen säädin, bensapumpun käret, takaiskari. Muut kulutusosia. Lepposa peli. Kaikille teille ja isommille miehille sopiva (hartiat tuulensuojassa).
Benspumpun vaihoin 86 000 km kohalla kokonaan, 255 eur :P
Nyt on Dynojetit paikallaan ja VÄÄNTÄÄ kivasti, huipputeho ei noussu.
Orkkis exhaust hiukan avarrettuna jytisee :D
-
Olet sitten ehtinyt ajaa minua enemmän, viat jänitteen säädin, bensapumpun käret, takaiskari. Muut kulutusosia. Lepposa peli. Kaikille teille ja isommille miehille sopiva (hartiat tuulensuojassa).
Benspumpun vaihoin 86 000 km kohalla kokonaan, 255 eur :P
Nyt on Dynojetit paikallaan ja VÄÄNTÄÄ kivasti, huipputeho ei noussu.
Orkkis exhaust hiukan avarrettuna jytisee :D
Laitoin parinkympin käret tosiaan pumppuun, kun ko malli kipinöi kärissä hieman ja aikaa myöden nastat kuluu liian matalaksi. Uskon toimivan taas yli 50 tkm. Tuli tutustuttua sen verran että pääsee tien päältä pois jos käret sekoilee. Voi auttaa kärkiä sormella kuoren irroittamalla ristipäällä.
Dynojettejä meinasin viime talvena, kun nykyiset bensat kartuttaa hieman valkoista suuttimiin ja tuppaa menemään vähän laihalla. Mutta jäi sitten tilaamatta ja hyvinhän tuo toimii. Pelkäsin myös ettei osu kerralla kohdalleen ja homma on riittävä, että kokoja pluraisi.
Jos muistat suutinkokoja tai sarjan myyntinummeroita, niin olisin kiitollinen. Vai laittoiko liike ja sääti kohdalleen. Kulutukseen vaikutus kanssa kiinnostaa, vaikka mukavuus tuulenhalkomisessa yli 6 litraa viekin.
-
Eikös se Varadero ole semmonen sekasikiö eli vähän jokaista muttei silti tarpeeksi hyvä maastossa eikä kadulla...
-
Olisit poikennu, jos täälläpäin ajelit. ;)
-
Eikös se Varadero ole semmonen sekasikiö eli vähän jokaista muttei silti tarpeeksi hyvä maastossa eikä kadulla...
Ratapyörä se ei ole, mutta kevyt ajella kadulla ja parhaimmillaan 1000 km:n päivämatkoilla millä tahansa alustalla. Suomessa kun ei jaksa missään junnata kyykyllä 80-100 km/h. Jotta ajossa olisi mielekkyyttä etsin monesti sorapätkiä ja pieniä asfaltteja. Ei osu jepsutkaan aina vastaan. Silti dero kulkee tasaiseen helposti vaikka 180 matkanopeutta. Siis euroopassa.
-
Eikös se Varadero ole semmonen sekasikiö eli vähän jokaista muttei silti tarpeeksi hyvä maastossa eikä kadulla...
...mä mitään noista ymmärrä, mutta sevverta nähnyt, jotta aikaspaljo muilla vehkeillä, kuin kyykyillä, ajetaan matka-ajoa. Itse ajan kustomilla.
-
Itselläni ollut kaiken näköistä mutta tykkään et jos mennään hiekalle niin alle rehellinen enduro esim KTM radalle R1 ja tienpäälle taas eri vehkeet. Viimeksi oli KTM ja electra glide niin sai valita...
-
Mullaon sellainen prätkäsimulaattori. Istun hajareisin jerrykannun päällä kärpäsiä silmissä ja heittelen seteleitä olanyli ;D
-
Itselläni ollut kaiken näköistä mutta tykkään et jos mennään hiekalle niin alle rehellinen enduro esim KTM radalle R1 ja tienpäälle taas eri vehkeet. Viimeksi oli KTM ja electra glide niin sai valita...
Onhan tuossa noita KTMiä ollut 425-600 enskana ja motona ja nuorempana kilvettöminä. Mutta kun on pienenä kouhottanut, niin ei niillä malta tarpeeks hiljaa mennä ja kun luut sanoo jo herkemmin poks, niin varon lähtemästä noilla satakilosilla ennää. Vanha en ole, mutta tahattomia voltteja rossivehkeillä ei enää kestä. Ja oishan se noloa istua kipsissä näillä vastuilla. J-M Latvalan vaivaa kyllä on välillä ollut.
-
Tuttuni on keksinyt aika lyömättömän mopoinvestoinnin:
Viikoksi Sardiniaan, Kanarian saarille ym. , alle vuokraamon pyörä varusteineen. Aika kallis pv-vuokra, mutta kun vertaa oman pitämisen, tuo on lyömätön juttu.