Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Cornfarmer - 20.04.12 - klo:23:22
-
Onkahan Deutzilla jo tuotannossa nämä uudet ttv:t? Ei ainakaan tehtaan ja yrman sivuilta löydy mitään :o
http://www.deutz-fahr.com/GERMANY/de-DE/anteprima_deutz_fahrde.html?idBlock=4295
http://www.deutz-fahr.com/GERMANY/de-DE/anteprima_deutz_fahrde.html?idBlock=6473
-
Onkahan Deutzilla jo tuotannossa nämä uudet ttv:t? Ei ainakaan tehtaan ja yrman sivuilta löydy mitään :o
http://www.deutz-fahr.com/GERMANY/de-DE/anteprima_deutz_fahrde.html?idBlock=4295
http://www.deutz-fahr.com/GERMANY/de-DE/anteprima_deutz_fahrde.html?idBlock=6473
Näyttäähän tuo uuden 7-sarjan pienin (7210) jo olevan yrmankin listoilla. Toi 7-sarjan uus italialaisten suunnittelema hytti on kyllä hyvän näköinen sisustukseltaan ja näkyvyyskin varmaan parantunut entisestään. Nyt SDF:llä vaan lusikka kauniiseen käteen ja istuttamaan tuo uudistunut hytti myös pienempiin. Ja tuo uus 12-portainen powershift kolmanneksi vaihtoehdoksi 150-200 hp-luokan kutosiin.
-
Tuosta latautaa DEUTZ-FAHR PRODUCT RANGE 2012 8) http://www.deutz-fahr.com/12513.pdf?ccode=en-EN
-
Onkahan Deutzilla jo tuotannossa nämä uudet ttv:t? Ei ainakaan tehtaan ja yrman sivuilta löydy mitään :o
http://www.deutz-fahr.com/GERMANY/de-DE/anteprima_deutz_fahrde.html?idBlock=4295
http://www.deutz-fahr.com/GERMANY/de-DE/anteprima_deutz_fahrde.html?idBlock=6473
Näyttäähän tuo uuden 7-sarjan pienin (7210) jo olevan yrmankin listoilla. Toi 7-sarjan uus italialaisten suunnittelema hytti on kyllä hyvän näköinen sisustukseltaan ja näkyvyyskin varmaan parantunut entisestään. Nyt SDF:llä vaan lusikka kauniiseen käteen ja istuttamaan tuo uudistunut hytti myös pienempiin. Ja tuo uus 12-portainen powershift kolmanneksi vaihtoehdoksi 150-200 hp-luokan kutosiin.
Oon kans samaa mieltä, et tuo uusi ohjaamo on aika hyvän näköinen, ja eikähän se tule pikkuhiljaa noihin pienempiikin malleihin ;D
Todella hitaasti vain päivittyy Deutzin omat sivut, kun uusia malleja tulee niin saa ainakin puolivuotta odottaa ennen ku kotisivut on päivitetty uusista malleista :(
-
onneksi äkkiä päivitivät sen 630:n. uskomattoman monimutkanen vehe käyttää. radion säädöt ja hydrauliikansäädöt terminaalinäytöstä tosi monimutkasesti!,ym,ym.
vanhempi ttv1160 on paljon parempi kuin 630. ja eiköhän nää pienemmät ttv 610 ja ttv 620 oo ihan yhtähyvä/parempia kun ttv 1160...
----------
mihin se x730 hävis? pari vuotta sitte ne esitteli semmosen +300hv koneen zf 7300 keppilaatikolla. missään en oo semmosta nähny, en edes käytettynä. eikö loota kestänytkään??
----------
se uus l730 vois olla ihan mielenkiintonen juu lamportsiinin powersifti ja 50km/h 1600r/min.
-
onneksi äkkiä päivitivät sen 630:n. uskomattoman monimutkanen vehe käyttää. radion säädöt ja hydrauliikansäädöt terminaalinäytöstä tosi monimutkasesti!,ym,ym.
vanhempi ttv1160 on paljon parempi kuin 630. ja eiköhän nää pienemmät ttv 610 ja ttv 620 oo ihan yhtähyvä/parempia kun ttv 1160...
----------
mihin se x730 hävis? pari vuotta sitte ne esitteli semmosen +300hv koneen zf 7300 keppilaatikolla. missään en oo semmosta nähny, en edes käytettynä. eikö loota kestänytkään??
----------
se uus l730 vois olla ihan mielenkiintonen juu lamportsiinin powersifti ja 50km/h 1600r/min.
Jaa se "vanha" 630 ttv oli hankala käyttää, toivottavasti tää uusi 7-sarja on yksinkertaisempi! Onkahan takapyörien kiinnitys 8 vai 10 pulttinen näissä 7-sarjalaisissa?
Mikähän ZF vaihteisto näissä 7-sarjalaisissa on? S-matic joka kestää 140-220hv vai ZF eccom 3.5 joka kestää 240-380hv? Ainakin 7230 ja 7250 tehot on n. 240-263hv
http://www.zf.com/corporate/de/press/media_service/press_kits/zf_passau/passau_landmaschinen_erfahren.html
Se voi olla, et zf 7300 laatikko ei kestä tuota tehoa, muuten olis ihan soppeli omiin hommiin tuollainen X-sarjan Deutzi, mut menee vain niin pirun hiljaa... Ku tuota 7300-sarjan vaihteistoa ei saa ilmeisesti nopeemmaksi millään? Et kait se portaaton pitää seuraava kone olla joka menee vakiona jo sen 60km/h ;D
-
Hiukan deutzipornoa venäjäksi ;D http://www.youtube.com/watch?v=BoSlLqOr0n0 Aika häijynnäköistä muotoilua syntynyt Giugiaron kynästä 8) http://7series.deutz-fahr.com/ http://6series.deutz-fahr.com/
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Ja jos keltavanteesen ostaa niin huoltomies ainakin tulee tutuksi, joten eikähän tuo punavanteinen vie 100-0 voiton ;)
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Ja jos keltavanteesen ostaa niin huoltomies ainakin tulee tutuksi, joten eikähän tuo punavanteinen vie 100-0 voiton ;)
Valehtelet minkä kerkiät, eiks se oo remonttimies ;D ;D ;D ;D
-
[
Ja jos keltavanteesen ostaa niin huoltomies ainakin tulee tutuksi, joten eikähän tuo punavanteinen vie 100-0 voiton ;)
[/quote]Valehtelet minkä kerkiät, eiks se oo remonttimies ;D ;D ;D ;D
[/quote]
>>>>Näitähän riittäää..Vai mitä jääfarmari :P :P :P :P :P :P :P :P
http://www.huutokaupat.com/uploads/files/25660/10535.pdf
Ei ihan ensimmäinen mihin tappaiset vaihdettu alle 6000 tunnin ;) ;)
[/quote]en nyt kuitenkaan sortuis tuommoiseen liiotteluun ja yleistämiseen, samanlainen yksittäistapaus kuin rampaantunut AP jontikka tai tinoonsa sulattanut konsernikumpppani;D ;D ;D ;D
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
No sehän on hyvä kun tummanvihreä on ainoa oikea... 724 tummanvihreä tais olla käytössä kaks viikkoa kun loota vaihdettiin ja eikä mitään sen jälkeen on viissiin toiminut... ::) Listahinnat ei aina kerro kaikkea lopullisesta kaupasta :P
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
No sehän on hyvä kun tummanvihreä on ainoa oikea... 724 tummanvihreä tais olla käytössä kaks viikkoa kun loota vaihdettiin ja eikä mitään sen jälkeen on viissiin toiminut... ::) Listahinnat ei aina kerro kaikkea lopullisesta kaupasta :P
Ei toki se tummemman vihreä ainoa oikea ole. Näistä vihreistä se vaalein on mun mielestä hinta-laatu suhteeltaan huonoin vaihtoehto. Nykyinen traktorini ei ole ollenkaan vihreä.
Juu, niin mä epäilinkin tuosta reutsin "tarjoushinnasta", pelkkää silmään suihkimista se olikin. No, vajaa 10 pettynyttä ostajaa vain, se ei ole paljon se. ;)
Selvä se ;D Ei oo kyllä vielä pettymyksiä tullut deutsin kanssa ajaessa ;)
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Koskahan jontikka saa päivitettyä 7 ja 8 sarjat kulkemaan 60km/h? Voipi mennä kauan ku ne amerikas suunnitellaan... Eli Euroopassa on ainakin etulyöntiasema deutzilla ja venteillä 800 ja 900 sarjat, ku ne kulkee huomattavasti kovempaa 60km/h ;)
Kyllä tämän jo kehtaa viedä hyvinkin 800 ventin ja 7R jontikan vierelle ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MG0JpsaFW1I
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Koskahan jontikka saa päivitettyä 7 ja 8 sarjat kulkemaan 60km/h? Voipi mennä kauan ku ne amerikas suunnitellaan... Eli Euroopassa on ainakin etulyöntiasema deutzilla ja venteillä 800 ja 900 sarjat, ku ne kulkee huomattavasti kovempaa 60km/h ;)
Kyllä tämän jo kehtaa viedä hyvinkin 800 ventin ja 7R jontikan vierelle ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MG0JpsaFW1I
Taitaa olla vieläkin sama paska hytti, jossa on kylmä ja ikkunat huurtuu? Jokohan tossa pysyy integroidussa radiossa kanavat muistissa?
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Koskahan jontikka saa päivitettyä 7 ja 8 sarjat kulkemaan 60km/h? Voipi mennä kauan ku ne amerikas suunnitellaan... Eli Euroopassa on ainakin etulyöntiasema deutzilla ja venteillä 800 ja 900 sarjat, ku ne kulkee huomattavasti kovempaa 60km/h ;)
Kyllä tämän jo kehtaa viedä hyvinkin 800 ventin ja 7R jontikan vierelle ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MG0JpsaFW1I
Taitaa olla vieläkin sama paska hytti, jossa on kylmä ja ikkunat huurtuu? Jokohan tossa pysyy integroidussa radiossa kanavat muistissa?
Joo mullakin oli tänään kylmä deutsin hytissä kun pellolle päin ajelin mutta ikkunat ei kyllä huurtunut ;D No pistin hiukan lämpöä niin oli sopivampi ;D Ihan viimeiseksi ehtoolla tuli sampon hytissäkin kylmä mutta pikkusen lämpöä niin jo tarkeni taas ;D
-
Onkahan 7-sarjassa 2 toiminen nostolaite? Näyttäis olevan, se on kyllä hyvä toiminto ;D Ku on sellaiseen tottunut!!
Videon kohdassa 9:15 alkaa perä nousemaan hienosti!
http://www.youtube.com/watch?v=PhmDQlK9-r8
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Koskahan jontikka saa päivitettyä 7 ja 8 sarjat kulkemaan 60km/h? Voipi mennä kauan ku ne amerikas suunnitellaan... Eli Euroopassa on ainakin etulyöntiasema deutzilla ja venteillä 800 ja 900 sarjat, ku ne kulkee huomattavasti kovempaa 60km/h ;)
Kyllä tämän jo kehtaa viedä hyvinkin 800 ventin ja 7R jontikan vierelle ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MG0JpsaFW1I
Mä en oikeasti ymmärrä täältä Suomen näkökulmasta tuota hemmetin moista kohkaamista kovaa kulkevista traktoreista. Ei sillä etteikö olisi kiva ajaa sitä kuuttakymppiä, sen verran paljon on MB-Tracista kokemusta, mutta kun se nyt vaan yksinkertaisesti on toistaiseksi laitonta.
-
Joko noita reutsia on kohta jo kymmenen myyty tälle vuuelle?
Niistäkin enin osa niitä "tarjouskoneita" joitten hinta on laskettu edes jotenkin ihmisjärjellä käsitettävälle tasolle.
Todella pahasti ylihinnoiteltu laite. Tuon hintaluokan traktoria jos tarvitsee niin eipä viittä sekuntia kauempaa tarvi miettiä ottaako vaaleamman vaiko tummemman vihreän.
Koskahan jontikka saa päivitettyä 7 ja 8 sarjat kulkemaan 60km/h? Voipi mennä kauan ku ne amerikas suunnitellaan... Eli Euroopassa on ainakin etulyöntiasema deutzilla ja venteillä 800 ja 900 sarjat, ku ne kulkee huomattavasti kovempaa 60km/h ;)
Kyllä tämän jo kehtaa viedä hyvinkin 800 ventin ja 7R jontikan vierelle ;D
http://www.youtube.com/watch?v=MG0JpsaFW1I
Mä en oikeasti ymmärrä täältä Suomen näkökulmasta tuota hemmetin moista kohkaamista kovaa kulkevista traktoreista. Ei sillä etteikö olisi kiva ajaa sitä kuuttakymppiä, sen verran paljon on MB-Tracista kokemusta, mutta kun se nyt vaan yksinkertaisesti on toistaiseksi laitonta.
Lain rikkominen on aina kivaa 8)
-
Vähän doitsi pornoo ;D http://6ttvseries.deutz-fahr.com/en/index.aspx
-
uuuh,ihhanaa!
tuommonen pitää saada kesäksi 2014. toi 6190 on "uusi" kokoluokka. taitaa olla eccomi+42 renkaat? toisaalta 6180 on myös pitemmällä akselivälillä.
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
Niin no se on värikoodisto jota on helppo lukea... Ei oo n.5000h aikana jotka deutsissa on tullut oltua häirinnyt eikä oikeastaan kiinnitä huomioo... Mutta Retkun sanoin uudet N-sarjan valmetit on nyt "jo" ketterämpiä kuin 200hv kutosdeutsit ;D Kuinka kauan valtraan tuo 160l/min pumppu on ollut saatavilla kun deutsiin on saanut 120l/min pumpun jotain 2001 vuodesta asti tai siis se on ollut vakiona siitä asti portaattomissa TTV malleissa ;) Koskas valtra muuten lanseerasi portaattomat?? ::)
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
On on mut lohkot ahdistaa et balalaikka soi kopissa.
-
mä en ymmärrä että pitää valittaa tuosta deutzin "tikkurilan värikattasta" , ikään kun vaikuttas mihinkään. väri siinä missä muutkin o_O
-
mä en ymmärrä että pitää valittaa tuosta deutzin "tikkurilan värikattasta" , ikään kun vaikuttas mihinkään. väri siinä missä muutkin o_O
Eihän sillä varsinaisesti työn tekemisen kannalta ole yhtään mitään merkitystä minkä väriset ne nupit on.
Mutta sille vaan ei voi mitään että ensivaikutelma hytistä on tuon värimaailman vuoksi hyvinkin "hintahtava".
-
mä en ymmärrä että pitää valittaa tuosta deutzin "tikkurilan värikattasta" , ikään kun vaikuttas mihinkään. väri siinä missä muutkin o_O
Eihän sillä varsinaisesti työn tekemisen kannalta ole yhtään mitään merkitystä minkä väriset ne nupit on.
Mutta sille vaan ei voi mitään että ensivaikutelma hytistä on tuon värimaailman vuoksi hyvinkin "hintahtava".
Öö hinahtava?? :o En oo kyllä tuohon kenenkään ennen kuullut noita erivärisiä nappuloita yhdistävän :D Mutta aikas helppoa neuvoa jottain vaikka ihan puhelimessa että minkä väristä nappulaa pitää painaa...
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
Ja valumötin keinukytkin viidakko on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. Saatikka sitten versun ja directin näyttöterminaali, ei terve aurinko kun paistaa niin ei toivoakaan nähdä mitään kyseiseltä ruudulta. ;D ;D ;D
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
Ja valumötin keinukytkin viidakko on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. Saatikka sitten versun ja directin näyttöterminaali, ei terve aurinko kun paistaa niin ei toivoakaan nähdä mitään kyseiseltä ruudulta. ;D ;D ;D
Noh noh. paljon niissä on hyvääkin. Muunmuassa tällähetkellä markkinoiden hiljaisimpia ohjaamoja. Mut valitettavasti taas monessa kohti on menty taaksepäin hitekki ajoista.
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
Ja valumötin keinukytkin viidakko on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. Saatikka sitten versun ja directin näyttöterminaali, ei terve aurinko kun paistaa niin ei toivoakaan nähdä mitään kyseiseltä ruudulta. ;D ;D ;D
Noh noh. paljon niissä on hyvääkin. Muunmuassa tällähetkellä markkinoiden hiljaisimpia ohjaamoja. Mut valitettavasti taas monessa kohti on menty taaksepäin hitekki ajoista.
No ylläoleva on allekirjoittaneen henk. koht. mielipide. Pari vuotta vuotta tuli n sarjan hitekillä ja t sarjan versulla ajeltua ja en todellakaan kaipaa niitä aikoja.
-
Hitec vaihteisto on jo aika jälkeen jäänyt ,vaikkakin todella toiminta varma.. Kankeat vaihteet.. Valtran portaattomat ovat täyttä paskaa.. Jontikalla ja verkulla parraimpia portaattomia. ;) myös jontikan vaihdekeppi vehkeet toimivat ihan toisella lailla kun valtran.. ::)
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
***ok, kiva kun kerroit en tiennytkään noita.... en kyllä tiedä miten asia deutsiin liittyi?
-
uuuh,ihhanaa!
hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.
Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.
Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa ;D
Ja valumötin keinukytkin viidakko on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. Saatikka sitten versun ja directin näyttöterminaali, ei terve aurinko kun paistaa niin ei toivoakaan nähdä mitään kyseiseltä ruudulta. ;D ;D ;D
Noh noh. paljon niissä on hyvääkin. Muunmuassa tällähetkellä markkinoiden hiljaisimpia ohjaamoja. Mut valitettavasti taas monessa kohti on menty taaksepäin hitekki ajoista.
***joo, koppi on hiljanen ja uudesta värinäytöstä näkee kyllä hyvin. tuos uudes 3 sarjan versussa on käsinojassa myös neliveto ja voimanotto. eli ihan hyvää kehitystä edelliseen t151een verrattuna.
-
mä en ymmärrä että pitää valittaa tuosta deutzin "tikkurilan värikattasta" , ikään kun vaikuttas mihinkään. väri siinä missä muutkin o_O
Eihän sillä varsinaisesti työn tekemisen kannalta ole yhtään mitään merkitystä minkä väriset ne nupit on.
Mutta sille vaan ei voi mitään että ensivaikutelma hytistä on tuon värimaailman vuoksi hyvinkin "hintahtava".
Öö hinahtava?? :o En oo kyllä tuohon kenenkään ennen kuullut noita erivärisiä nappuloita yhdistävän :D
Jaa et. :o
Kyllähän se tulee hyvin äkkiä mieleen kun niitä hanikoita ihmettelee että mikä ihmeen sisustushomo on tehtaan suunnitteluryhmässä päässyt valkkaamaan noin ihqusti toisiinsa sointuvat värit.. ::)
-
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNtkTDCMKaGb6528-oWKS75eZx4ZvAIOrkBo5_6_WgISQAovc En mä kyllä oransseissa, sinisissä ja keltaisissa napuloissa näe mitään homoa :o No mielipiteensä jokaisella mutta mun mielestä tuo vaan helpottaa uusia kuskeja tai vanhempaakin etsimään nappulan että mikä toimii mihinkin...
-
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNtkTDCMKaGb6528-oWKS75eZx4ZvAIOrkBo5_6_WgISQAovc En mä kyllä oransseissa, sinisissä ja keltaisissa napuloissa näe mitään homoa :o No mielipiteensä jokaisella mutta mun mielestä tuo vaan helpottaa uusia kuskeja tai vanhempaakin etsimään nappulan että mikä toimii mihinkin...
En mä yritäkään väittää etteikö ne värit olisi hyvät olemassa.
Ja myönnetään, parempaan suuntaahan ne värit on menossa, niitä ihan järkkyjä ei taida enään olla kuin agrofarmissa ja plussassa.
-
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNtkTDCMKaGb6528-oWKS75eZx4ZvAIOrkBo5_6_WgISQAovc En mä kyllä oransseissa, sinisissä ja keltaisissa napuloissa näe mitään homoa :o No mielipiteensä jokaisella mutta mun mielestä tuo vaan helpottaa uusia kuskeja tai vanhempaakin etsimään nappulan että mikä toimii mihinkin...
En mä yritäkään väittää etteikö ne värit olisi hyvät olemassa.
Ja myönnetään, parempaan suuntaahan ne värit on menossa, niitä ihan järkkyjä ei taida enään olla kuin agrofarmissa ja plussassa.
Mä en enää ees huomaa niitä kun on niin tottunut :P
-
Hitec vaihteisto on jo aika jälkeen jäänyt ,vaikkakin todella toiminta varma.. Kankeat vaihteet.. Valtran portaattomat ovat täyttä paskaa.. Jontikalla ja verkulla parraimpia portaattomia. ;) myös jontikan vaihdekeppi vehkeet toimivat ihan toisella lailla kun valtran.. ::)
niin pitkään,ku ne sattuu pelaamaan... :'(
-
Hienoa edistystä Deutzilta! Tä hytti sais kyllä siirtyä portaallisiinkin... sitä ja 12-portaisita powershiftiä odotellessa.
-
Ei tämä Deutzin 5-sarjakaan pahalta näytä ollenkaan :)
http://5series.deutz-fahr.com/
-
Tuosta tutustumaan doitsin hyttiin virtuaalisesti ;D http://www.dalet.it/Same/index.html
-
Tuosta tutustumaan doitsin hyttiin virtuaalisesti ;D http://www.dalet.it/Same/index.html
Olikohan tuossa vinkkiä nuorille (ja miksei varttuneemmillekin) miehille kuinka "sormeilla" tiettyä herkkunappulaa? ;)
Milloinkahan nuo nostolaitteen napit löytää kapulasta sen lopullisen sijoituspaikan kun jokaisessa uudistuksessa niitä siirretään eri kohtaan? Eikö käyttöergonomia natsaa vai mikä juju tuossa nappuloitten siirtely pelissä oikein on?
No nyttenhän koko kapula on uusi... Nyt olis jo meinaan nappulat kohdallaan ja propolohkot tuossa joita kaipaisi useasti kun lämpötolppia väistelee hesen kanssa... Luulen että noi edelliset muutokset on olleet hytissä niin pieniä että tuo nappuloiden paikan vaihto on ollut insinöörien mielestä tarpeellista kun ei muuten oo muuttunut...
-
noita nappuloite ne tosiaan arpoo niinku valtran insinöörit, joka vuosmallissa nappulat eripaikoissa...
keinukatkaisin nostolaitteenkäyttöön eikä tommosia erillisiä nappuloita, surkee käyttää toi deutsin nostolaite....
-
noita nappuloite ne tosiaan arpoo niinku valtran insinöörit, joka vuosmallissa nappulat eripaikoissa...
keinukatkaisin nostolaitteenkäyttöön eikä tommosia erillisiä nappuloita, surkee käyttää toi deutsin nostolaite....
Miksi Ännä lähti vaihtoon? tuleeko minkälainen tilalle?
-
noita nappuloite ne tosiaan arpoo niinku valtran insinöörit, joka vuosmallissa nappulat eripaikoissa...
keinukatkaisin nostolaitteenkäyttöön eikä tommosia erillisiä nappuloita, surkee käyttää toi deutsin nostolaite....
Aijaa mä olen ainakin tykästynyt oikeen paljon tuohon deutsin nostolaitteen käyttöön kun on stoppi jotenkin kätevästi siinä niin lumitöissä kun isolla perälevyllä lykkelee niin saa kevitettyä pikkusen tarvittaessa ja varsin johdonmukaisesti kun on erillinen nappula... ;D Niin ne mielipiteet vaihtelee ;)
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
-
Hienoa edistystä Deutzilta! Tä hytti sais kyllä siirtyä portaallisiinkin... sitä ja 12-portaisita powershiftiä odotellessa.
http://www.deutz-fahr.com/fr-FR/deutz-fahr-world/actualites-et-evenements/download/1071_f11755be836379a8c2378f8a7cdfed00
Toiveeni on kuultu, s. 8 8) Trevigliolaiseen on saatu taas vaihteeksi muiden Agrotronien tuntua. Ei kyllä vieläkään taida olla Suomen maahantuontiohjelmassa.
-
Hienoa edistystä Deutzilta! Tä hytti sais kyllä siirtyä portaallisiinkin... sitä ja 12-portaisita powershiftiä odotellessa.
http://www.deutz-fahr.com/fr-FR/deutz-fahr-world/actualites-et-evenements/download/1071_f11755be836379a8c2378f8a7cdfed00
Toiveeni on kuultu, s. 8 8) Trevigliolaiseen on saatu taas vaihteeksi muiden Agrotronien tuntua. Ei kyllä vieläkään taida olla Suomen maahantuontiohjelmassa.
Kattos vaan ja sama käsinoja kuin TTV:ssä ::) 60km/h vaihteisto näyttää olevan myös saatavilla.. Kyllä kait ne sulle tuommosen tuo jos vaadit ;D
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
Näillä suunnilla ei oo näkynyt esittelykoneita eikä uusia deutseja 2004 vuoden jälkeen, jolloin tuli useampi kone ::)
Ei oo myyntihaluja, kun ei uusia koneita tarjota edes paperiesitteissä vanhoille asiakkaille, saati että tarjottaisiin konetta kylille ajoon. Muilta merkeiltä koneita kokeilla, ja kauppojakin syntyy. Em. deutsin ostaneet tilat on vaihtaneet jotakin traktoria vähintään kerran ko. vuoden jälkeen, ja selvää on ettei ole tullut ainakaan deutsia ko. kauppatavasta johtuen. Jos deutsin haluaa, pitää olla todella aktiivinen. Lähialueen myyjille lienee pskanakki kun ei saa koneita esittelykäyttöön, ainoat koneet pyörii maahantuojan lähistöllä. Ei sillä että olisin uutta ostamassa, mutta muita merkkejä kaupataan aktiivisesti, silloin tällöin joku tarttuu syöttiin.
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
Näillä suunnilla ei oo näkynyt esittelykoneita eikä uusia deutseja 2004 vuoden jälkeen, jolloin tuli useampi kone ::)
Ei oo myyntihaluja, kun ei uusia koneita tarjota edes paperiesitteissä vanhoille asiakkaille, saati että tarjottaisiin konetta kylille ajoon. Muilta merkeiltä koneita kokeilla, ja kauppojakin syntyy. Em. deutsin ostaneet tilat on vaihtaneet jotakin traktoria vähintään kerran ko. vuoden jälkeen, ja selvää on ettei ole tullut ainakaan deutsia ko. kauppatavasta johtuen. Jos deutsin haluaa, pitää olla todella aktiivinen. Lähialueen myyjille lienee pskanakki kun ei saa koneita esittelykäyttöön, ainoat koneet pyörii maahantuojan lähistöllä. Ei sillä että olisin uutta ostamassa, mutta muita merkkejä kaupataan aktiivisesti, silloin tällöin joku tarttuu syöttiin.
Sepäs se... Suuri osa deutseista varmaan myydäänkin juurikin meitin paikallisen myyjän toimesta.. Myyntiverkko on kovin hajanainen ja mitä pohjosempaan mennään niin sitä puutteellisempi :P
-
Näillä suunnilla ei oo näkynyt esittelykoneita eikä uusia deutseja 2004 vuoden jälkeen, jolloin tuli useampi kone ::)
Ei oo myyntihaluja, kun ei uusia koneita tarjota edes paperiesitteissä vanhoille asiakkaille, saati että tarjottaisiin konetta kylille ajoon. Muilta merkeiltä koneita kokeilla, ja kauppojakin syntyy. Em. deutsin ostaneet tilat on vaihtaneet jotakin traktoria vähintään kerran ko. vuoden jälkeen, ja selvää on ettei ole tullut ainakaan deutsia ko. kauppatavasta johtuen. Jos deutsin haluaa, pitää olla todella aktiivinen. Lähialueen myyjille lienee pskanakki kun ei saa koneita esittelykäyttöön, ainoat koneet pyörii maahantuojan lähistöllä. Ei sillä että olisin uutta ostamassa, mutta muita merkkejä kaupataan aktiivisesti, silloin tällöin joku tarttuu syöttiin.
Taisi olla Ruhkala viimeinen kunnon "vanhankansan" traktorimyyjä k-pohjanmaan alueella.
Nykyisiä voisi luonnehtia lähinnä torikauppiaiksi.
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
No se on sitte vähä pitkäs liemes niin sanotusti...
Onkahan tuota i-monitoria yksinkertainen käyttää ku vertaa vaikka venttiin...
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
No se on sitte vähä pitkäs liemes niin sanotusti...
Onkahan tuota i-monitoria yksinkertainen käyttää ku vertaa vaikka venttiin...
Aikas helppokäyttöisen oloinen kun semmosta testailin.. Uudempaa fendtin monitoria en oo juurikaan kokeillut ikinä mutta ei kai sekään mikään hankala ole kun vaan oppii...
-
Myynti ja mainonta on kyllä Y-agrolla tosi olematonta. Keskon aikana Deutzia myytiin aikas reippaasti, vaikka sama se mitä zetoria ne myy niin kauppa käy. Uusia Deutzin ostajia ei juuri löydy juuri markkinoinnin olemattomuuden takia, tosiostajat jolla ko. merkkiä on etsii myyjän käsiinsä.
-
Myynti ja mainonta on kyllä Y-agrolla tosi olematonta. Keskon aikana Deutzia myytiin aikas reippaasti, vaikka sama se mitä zetoria ne myy niin kauppa käy. Uusia Deutzin ostajia ei juuri löydy juuri markkinoinnin olemattomuuden takia, tosiostajat jolla ko. merkkiä on etsii myyjän käsiinsä.
Hiukan eriluokan bisnestä muutenkin kuin A/K:lla niin eihän se ihan samanlaista mainosta tai myyntiä voi ollakkaan.. Nyt vasta on kunnon toimitilat ainakin Aurassa kun on kunnollinen näyttelyhalli traktoreille ja muille koneille ja siellä on niitä uusia traktoreita ;D
-
Myynti ja mainonta on kyllä Y-agrolla tosi olematonta. Keskon aikana Deutzia myytiin aikas reippaasti, vaikka sama se mitä zetoria ne myy niin kauppa käy. Uusia Deutzin ostajia ei juuri löydy juuri markkinoinnin olemattomuuden takia, tosiostajat jolla ko. merkkiä on etsii myyjän käsiinsä.
Hiukan eriluokan bisnestä muutenkin kuin A/K:lla niin eihän se ihan samanlaista mainosta tai myyntiä voi ollakkaan.. Nyt vasta on kunnon toimitilat ainakin Aurassa kun on kunnollinen näyttelyhalli traktoreille ja muille koneille ja siellä on niitä uusia traktoreita ;D
onko toi sun työantajan deutzhi myynnissä? Stolli näyttää nokalla aika hyvältä, onko kestänyt hyvin? Eroaako hinta muista paljoakin? Pitäs nh m-sarjalaiseen etukuormaajaa..
-
Myynti ja mainonta on kyllä Y-agrolla tosi olematonta. Keskon aikana Deutzia myytiin aikas reippaasti, vaikka sama se mitä zetoria ne myy niin kauppa käy. Uusia Deutzin ostajia ei juuri löydy juuri markkinoinnin olemattomuuden takia, tosiostajat jolla ko. merkkiä on etsii myyjän käsiinsä.
Hiukan eriluokan bisnestä muutenkin kuin A/K:lla niin eihän se ihan samanlaista mainosta tai myyntiä voi ollakkaan.. Nyt vasta on kunnon toimitilat ainakin Aurassa kun on kunnollinen näyttelyhalli traktoreille ja muille koneille ja siellä on niitä uusia traktoreita ;D
onko toi sun työantajan deutzhi myynnissä? Stolli näyttää nokalla aika hyvältä, onko kestänyt hyvin? Eroaako hinta muista paljoakin? Pitäs nh m-sarjalaiseen etukuormaajaa..
Ei ole mutta kaverin se oli ensimmäisen 4700h.. Stollissa ei ollut mitään vikaa kokoaikana ja hinta on vissiin himppasen alle quicken riippuen tietenkin varusteista... Näkyvyys ja kauhankallistumiskulmat on omaa luokkaansa ja voimaakin on tuossa 60 stollissa enemmän kuin 75 quickessa kun kerran niitä vertailivat suursäkkien kanssa.. Tuohon nyykkäriin sopii varmaankin 50 stolli tai jos haluaa ison kuormaajan niin tuo 60... Huoltokohteetkin on otettu hyvin huomioon ja onhan se CNH:n tehdasasennuskuormain ja myydään casen ja nyykkärin tarroilla muualla maailmassa.. http://www.stoll-germany.com/en/products/profiline-fsfz.html Tuossa vielä englannin hinnasto.. http://www.stoll-germany.com/fileadmin/media/Download/Frontladerpreisliste/Pricelist_GB_P_1546.pdf
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
-
Myynti ja mainonta on kyllä Y-agrolla tosi olematonta. Keskon aikana Deutzia myytiin aikas reippaasti, vaikka sama se mitä zetoria ne myy niin kauppa käy. Uusia Deutzin ostajia ei juuri löydy juuri markkinoinnin olemattomuuden takia, tosiostajat jolla ko. merkkiä on etsii myyjän käsiinsä.
Jussi Peuralla lienee paljon sanottavaa toisen merkin myynnistä DLAn sisällä Suomessa kaikesta huolimatta......
-
Tuntuu niin turhalta koko Y-Agro :( Miksei voi rehellisesti ajaa hommaa alas. Jonkun tämä sekoilu on kuitenkin maksettava. Deuzia on sinänsä mainostettu ihan riittävästi ketjun kokoon ja merkin myyntiin nähden. Jonkinlaista kamppaniaakin viritetty satunnaisesti. Mutta uskottavuus on kovasti vaatimattomalla tasolla. Miten esim. huolto ja varaosapuoli pelaa hiukan kauempana ydinalueesta :-[ Valtamerkeillä huoltomiehiä melkein joka toisessa pitäjässä.
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
Erillinen se oli noissa mitä olen nähnyt ja saihan sen TTV630 erillisen radion kanssa tai kokonaan ilman i-monitoria niinkuin nyky seiskankin...
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
Erillinen se oli noissa mitä olen nähnyt ja saihan sen TTV630 erillisen radion kanssa tai kokonaan ilman i-monitoria niinkuin nyky seiskankin...
Onkohan kallis toi i-monitoori? Lähinnä turha hilavitkutinhan se on, mutta kuiteskin.
-
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?
***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi ::)
Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
Erillinen se oli noissa mitä olen nähnyt ja saihan sen TTV630 erillisen radion kanssa tai kokonaan ilman i-monitoria niinkuin nyky seiskankin...
Onkohan kallis toi i-monitoori? Lähinnä turha hilavitkutinhan se on, mutta kuiteskin.
Jaa-a no miten sen ottaa jos traktori maksaa 160 000€ ja monitori siitä on sen pari tonnia varmaankin.. Mukavasti sen i-monitorin kautta seurattua ahtopaineita, voltteja ja kaikenlaisia öljynpaineita yms... Ei ehkä uudessa traktorissa niin tärkeitä mutta sitten kun on ikää jo niin välillä kannattaisi seurata...