loistava peli, ainoa mikä mulla tulee mieleen on mieto virityspotentiaali. Eli jos haluat enemmän kuin 150hv tehoa jossain vaiheessa, etsi 6810 tai 6910.
p.s. tuttavalla myynnissä hyvä 6910s halvalla.
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.
Miks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se ettäpyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Öö millä sä sitte ajat??Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.
Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit.. ;)
Oliskohan massikkamiehet hieman "hitaita" ;DMiks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se ettäpyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Juu ei pidetä kiirettä kun verkulla kuitenkin saa toimeksi. ;)Oliskohan massikkamiehet hieman "hitaita" ;DMiks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se ettäpyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Oliskohan massikkamiehet hieman "hitaita" ;DMiks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se ettäpyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.
Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit.. ;)
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.
Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit.. ;)
-00-sarjalaisessa se hytin sivupaneeli oli tiellä ajaessa ihan järkyttävä rämistin, se häiritsi jopa puhelimessa toisessa päässä olijaa.
Onko tuossa -10-sarjassa samanlainen vetokoukku kuin vanhemmissa?
Sen koukun lukituksesta en keksi yhtään mitään hyvää. Ainut konsti millä sen saa toimimaan lienee se että heittää koko lukituksen romulaatikkoon ja käy aina kärryä kytkiessä laittamassa irtotapin reikään.
meillä on 6900 -97 ajettu n.6000h eikä sivupellit tärise, ja koukun lukitus pelaa myös kuin ajatus. Kun vaan pariin kertaan vuodessa voitelee lukon hyvällä vaseliinilla niin pelaa kuin kello.
Joku juttu siinä sitten on mitä me ei ymmärretty.meillä on 6900 -97 ajettu n.6000h eikä sivupellit tärise, ja koukun lukitus pelaa myös kuin ajatus. Kun vaan pariin kertaan vuodessa voitelee lukon hyvällä vaseliinilla niin pelaa kuin kello.
Joo koukkulukitus on idioottivarma, meikäläisen ajoilla n. kerran vuodessa joutuu lyhentään nostotankoja. ~150 heppaa on sopiva luku -00 - -10 sarjalaisille, ei hajoo käsiin.
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.
Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit.. ;)