Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: valmet6100 - 16.04.12 - klo:22:16

Otsikko: John Deere
Kirjoitti: valmet6100 - 16.04.12 - klo:22:16
Onko kokemuksia vm.-00. 6610 jontikasta, powerquad plussa vaihteistolla?
 Ja millainen on etukuormainkoneena?
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: hvinnamo - 16.04.12 - klo:22:19
 Onko Premium vai SE(*******)-malli? Taitaa olla premium ja se on parhaita JD-merkkisiä traktoreita joita on tehty. Hyvä hydrauliikkaa ja kuormaajakoneena tukeva ja ilmeisen ketterä. Vahva perustraktori on se.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: devil - 16.04.12 - klo:22:28
Premiumhan se on kun PowerQuad Plus-vaihteisto on. Plus-versiossa automaattinen nopeudensovitus pikavaihteilla siis kun aluetta vaihtaa. Hyvä etukuormainkone se on, olis jo noihin aikoihin pitänyt Nyykkäristä Deereen siirtyä niin monelta harmilta olis välttynyt.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: hvinnamo - 17.04.12 - klo:00:04
 
Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se että
 
pyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: realisti - 17.04.12 - klo:00:29
loistava peli, ainoa mikä mulla tulee mieleen on mieto virityspotentiaali. Eli jos haluat enemmän kuin 150hv tehoa jossain vaiheessa, etsi 6810 tai 6910.

p.s. tuttavalla myynnissä hyvä 6910s halvalla.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: Greenpwr - 17.04.12 - klo:11:48
loistava peli, ainoa mikä mulla tulee mieleen on mieto virityspotentiaali. Eli jos haluat enemmän kuin 150hv tehoa jossain vaiheessa, etsi 6810 tai 6910.

p.s. tuttavalla myynnissä hyvä 6910s halvalla.

 Sataviiskymmentä tuon painoiselle stektorille ihan sopivasti. Pyörän kiinnityskaippa ihan mitättömän kokoinen, kun vertaa esim. 20-sarjan toteutuksiin, reiästä kierteet pois, panjon puolelta pultti läpi ja mutterin alle vielä jonkunlainen tukirengas, niin alkaa mielenrauha hieman paremmin säilymään...
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: tonii - 17.04.12 - klo:22:01
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: Astral - 17.04.12 - klo:22:06
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.

Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit..  ;)
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: landehande - 17.04.12 - klo:22:09
Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se että
 
pyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Miks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: zetor8045 - 17.04.12 - klo:22:19
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.

Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit..  ;)
Öö millä sä sitte ajat??
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: +250 - 17.04.12 - klo:22:24
Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se että
 
pyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Miks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!
Oliskohan massikkamiehet hieman "hitaita"  ;D
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: landehande - 17.04.12 - klo:22:39
Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se että
 
pyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Miks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!
Oliskohan massikkamiehet hieman "hitaita"  ;D
Juu ei pidetä kiirettä kun verkulla kuitenkin saa toimeksi. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=OB5bKo4lIjY&feature=related
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: Timppa - 18.04.12 - klo:07:17
Oikeastaan ainoa asia mikä nyt tuli mieleen on se että
 
pyörän pultit saattavat melko suurella todennäköisyydellä joko löystyä tai katkeilla.
Miks sun pitää aina ehtiä ensteks???!!!
Oliskohan massikkamiehet hieman "hitaita"  ;D

Ei jaksa itsestään selvyyksiä.  :)
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: bouli - 18.04.12 - klo:07:31
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.

Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit..  ;)

-00-sarjalaisessa se hytin sivupaneeli oli tiellä ajaessa ihan järkyttävä rämistin, se häiritsi jopa puhelimessa toisessa päässä olijaa.

Onko tuossa -10-sarjassa samanlainen vetokoukku kuin vanhemmissa?
Sen koukun lukituksesta en keksi yhtään mitään hyvää. Ainut konsti millä sen saa toimimaan lienee se että heittää koko lukituksen romulaatikkoon ja käy aina kärryä kytkiessä laittamassa irtotapin reikään.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: realisti - 18.04.12 - klo:07:39
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.

Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit..  ;)

-00-sarjalaisessa se hytin sivupaneeli oli tiellä ajaessa ihan järkyttävä rämistin, se häiritsi jopa puhelimessa toisessa päässä olijaa.

Onko tuossa -10-sarjassa samanlainen vetokoukku kuin vanhemmissa?
Sen koukun lukituksesta en keksi yhtään mitään hyvää. Ainut konsti millä sen saa toimimaan lienee se että heittää koko lukituksen romulaatikkoon ja käy aina kärryä kytkiessä laittamassa irtotapin reikään.

meillä on 6900 -97 ajettu n.6000h eikä sivupellit tärise, ja koukun lukitus pelaa myös kuin ajatus. Kun vaan pariin kertaan vuodessa voitelee lukon hyvällä vaseliinilla niin pelaa kuin kello.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: Ileh - 18.04.12 - klo:08:23
meillä on 6900 -97 ajettu n.6000h eikä sivupellit tärise, ja koukun lukitus pelaa myös kuin ajatus. Kun vaan pariin kertaan vuodessa voitelee lukon hyvällä vaseliinilla niin pelaa kuin kello.

Joo koukkulukitus on idioottivarma, meikäläisen ajoilla n. kerran vuodessa joutuu lyhentään nostotankoja. ~150 heppaa on sopiva luku -00 - -10 sarjalaisille, ei hajoo käsiin.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: bouli - 18.04.12 - klo:09:09
meillä on 6900 -97 ajettu n.6000h eikä sivupellit tärise, ja koukun lukitus pelaa myös kuin ajatus. Kun vaan pariin kertaan vuodessa voitelee lukon hyvällä vaseliinilla niin pelaa kuin kello.

Joo koukkulukitus on idioottivarma, meikäläisen ajoilla n. kerran vuodessa joutuu lyhentään nostotankoja. ~150 heppaa on sopiva luku -00 - -10 sarjalaisille, ei hajoo käsiin.
Joku juttu siinä sitten on mitä me ei ymmärretty.
Kahden koneen, 6506 ja 6900 koukkujen kanssa oli suuria ongelmia vaikka niitä rasvattiin ja useampaan kertaan purettiinkin koko lukitus paketti ja puhdistettiin.
Otsikko: Vs: John Deere
Kirjoitti: tonii - 18.04.12 - klo:12:53
Hytti on todella hiljainen. Useammankin kerran joku on puhelimen toisessa päässä kysyny, että miksei oo kone käynnissä vaikka todellisuudessa neljää kymppiä tiellä ajettu ja kierroksia ollu päälle 2000. Jousituksien puute on ainoita miinuksia tuossa koneessa.

Kyllä se must on kaikkee muuta ku hiljanen. Vai onko sitä vaan tottunu liian hyvään sit..  ;)

No päihittää ainakin monet uudet traktorit meluttomuudessa. Desibeleistä en mene takuuseen mutta ainakin moottorin käyntiääni paljon miellyttävämpi korville kuin uusissa (vrt -20 ja -30-sarjat).