Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Hevi - 08.04.12 - klo:21:27
-
On tullut tuo vaihdekeppi vanhemmiten vähän epämääräiseksi.Kepissä on tuo jänis/kilpikonna jousivoiman takana. Kun napauttaa keppiä esim jänikselle, ei keppi palaudu H-kaavion ykkös/kakkoslinjalle vaan joutuu käsin etsimään tuon linjan. Myös kolmos/neloslinjaa on välillä vaikea löytää. Myös merkkivalot jänis/kilpikonna ovat välillä pimeitä.Onko kokemuksia
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
Kyllä sujuu vieläkin jos joku vaan tuo 20 vuotta vanhan boxin mulle niin kyl järjestyy kuntoon.
:D
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
joko jonnun portaaton loota saadaan suomessa parsittua kasaan :-\
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
joko jonnun portaaton loota saadaan suomessa parsittua kasaan :-\
Eihän ne sen jälkeen kestäis ollenkaan ;D
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
joko jonnun portaaton loota saadaan suomessa parsittua kasaan :-\
...mää noita käsitöitä, mää vaan poljen...ekat kuustuhatta tuntia aapeellä täynnä...muutamaa muuta kohtaa stektorista on kyllä hyväilty...
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
joko jonnun portaaton loota saadaan suomessa parsittua kasaan :-\
Jokohan naapurin ännäläises kolmas moottori pysyis kasas :-\
-
Vaihteloorasta tulee tanko siihen kiinnittyy valurautaosa mikä kiristetään kuusiokoloruuvilla ko tankoon/akseliin.
Se kiristysruuvi voipi löystyä ja vaihdekepin "käsky" ei enää välitykään perille asti.
Tarkista olisko löystynyt tuo osa. Tää ny olis helpoin korjaus.
Ekkös sä aikoinaan tinaillu näitä kuntoon ;D
joko jonnun portaaton loota saadaan suomessa parsittua kasaan :-\
Jokohan naapurin ännäläises kolmas moottori pysyis kasas :-\
ja sitäki piretään niiku kukkaa kämmenellä ::)