Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: MikkoSika - 21.03.12 - klo:15:53
-
Tekeekö mitään vai pitäisikö katsella muita merkkejä? Eniten kiinnostaisi 7920 isolohkomoottorinsa takia mutta AutoPowr arveluttaa. ::)
-
Eikös noissa suuremmissa ole Deeren oma jenkeissä rakennettu vaihteisto, toisin kuin se paska pienempien mallien autopowr?
-
Niin väittäävät
-
Eikös peräahon veljeksillä ole portaattomia ollut 7810 ja 7920 on mun mielestä vieläkin ja ne on ainakin olleet töissä eikä niissä vissiin vikaa ole ollut ;D Laukkaselta kun kysyy niin 7920 on paras traktori ikinä ;D
-
Itsellä tiputtaa mielenkiinnon toi koppijousien puute. Tuskin active seat sitä korvaa...
Muuten 7920-7930 ois kova. Paljonkohan pystyy heppoja ottamaan ulos. 350-400??
-
Eiköhän se silti rengille kelpaisi. :)
-
Eiköhän se silti rengille kelpaisi. :)
Omapainoo sopivasti, 650/85-38 renkaat...pikku heitot tasottuu pois kuin itsestään...
Puimurissa kirein versio 355hp...
-
Itsellä tiputtaa mielenkiinnon toi koppijousien puute. Tuskin active seat sitä korvaa...
Muuten 7920-7930 ois kova. Paljonkohan pystyy heppoja ottamaan ulos. 350-400??
7930,ek. ja isot renkaat. Sekä aktiivi-istuin. Et taatusti kaipaa koppijousia, nimimerkillä hieman kokemusta. Tuo aktiivisohva, sellaiseksi sitä voi kutsua, on kyllä ihan erimaata normipenkkeihin verrattuna :)
-
Aktiivipenkki vetää vertoja kuorkkien penkeille, kaukana rammerien nitkuttimista. Muutenkin laatuisimpia Jontikoita, ainakin minun käteen passaa parhaiten noista Peuratuotteista. 7920 isommalla koneella vrt 30-srj sama pata kuin eurojontikoissa.
-
Eikös noissa suuremmissa ole Deeren oma jenkeissä rakennettu vaihteisto, toisin kuin se paska pienempien mallien autopowr?
Kyllä se jenkki on varmaan tosi hyvä kun 6920 Autopowr on mitattu 362 hv ja hienosti pelittää 8)
-
Eikös noissa suuremmissa ole Deeren oma jenkeissä rakennettu vaihteisto, toisin kuin se paska pienempien mallien autopowr?
Kyllä se jenkki on varmaan tosi hyvä kun 6920 Autopowr on mitattu 362 hv ja hienosti pelittää 8)
...ja tuossa kakkalaatikollisessa päälle kuusituhatta tuntia, ihan orgislodjulla...
-
Mitä ihmettä eikö oikeesti jenkki jontikassa ole koppi jousia?? Miksi..???
-
Mitä ihmettä eikö oikeesti jenkki jontikassa ole koppi jousia?? Miksi..???
Se painaa niin paljon että varsinkin savimaat joustaa niin paljon ettei tarvii jousitusta hyttiin ;D
-
Mitä ihmettä eikö oikeesti jenkki jontikassa ole koppi jousia?? Miksi..???
Se painaa niin paljon että varsinkin savimaat joustaa niin paljon ettei tarvii jousitusta hyttiin ;D
Eikös jo näissä uusissa Ärräpärrissä oo koppijouset, että pitää sanoa: "Ainoastaan raharajoitteisilla ei ole jenkkijontikoissa koppijousia..."
-
Mitä ihmettä eikö oikeesti jenkki jontikassa ole koppi jousia?? Miksi..???
Se painaa niin paljon että varsinkin savimaat joustaa niin paljon ettei tarvii jousitusta hyttiin ;D
Eikös jo näissä uusissa Ärräpärrissä oo koppijouset, että pitää sanoa: "Ainoastaan raharajoitteisilla ei ole jenkkijontikoissa koppijousia..."
Jostain luin että aktiivi-istuin tai hyttijouset :P Eli se aktiivi-istuin ei toimi hyttijousien kanssa?
-
Yhden kesän ajelin 7920:lla, tosin tunteja ei ehtinyt tulla paljoa. Aktiivijakkara on tosiaan hyvä, ensimmäinen tuuri suolla ja kärsin yön merisairaudesta. :P Mutta kun siihen tottuu, tuntuu hyväkin Grammeri lypsyjakkaralta. Äänimaailma on mukava, jaksaa tehdä pitkääkin päivää. Jos onnistuu saamaan jonnekin kiinni ja joutuu heijaamaan niin kytkimen toiminta on jotenkin omituista, samoin kuin pienemmissä jonneissa. En tosin muilla isommilla ole ajanut, liekö kaikissa merkeissä sama juttu.