Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: MPK - 04.03.12 - klo:13:16
-
http://www.supertraktor.pl/ mä oon luullu että Urkit on mennyttä aikaa.
-
niissä on hinta vain pompsahtanut länsitasolle.
-
Ursus on karhu,karhu on voimaa 8)
-
Näyttää hienolta ja viimeistellyltä. Kojelauta ja vaihdekepit kuin suoraan Valtrasta.
-
Näyttää hienolta ja viimeistellyltä. Kojelauta ja vaihdekepit kuin suoraan Valtrasta.
Taitaa olla laatikko ja peräkin Valtraa...
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
-
Noi on kans nätin vihreitä ;D noi Vähätalon myymät Orion chrystal traktorit ja laatu osista koottuja.
-
Ursus, tursus, öljyt pursus.... ;D ;D
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Mikäs niissä närästää ? Agritechinicassa katteltiin monen valmistajan eri tyyppisiä
voimansiirtoja. Tähän se maailma vaan menee. Kaikkia ei vaan tarvii tehdä ite. Hyvä niin. :-*
Kiinalaisten osastoilta löytyi muuten monen monta tuttua voimansiirtoa...
Monen agrolaisenkin luottopelistä löytyy täysin identtisiä voimansiirtoja pellin väriin katsomatta !
;D ;D
-
juu, eiks noi kinukit kasaa jo moneen malliin komponentteja? taitaa olla jopa yhden valmistajan laakerit samassa laatikossa eikä jotain keräilyeriä kuten kotimaisissa oli! kaikenmaaliman zf-akseleita ja laatikoita löytyy monesta koneesta ja missä ne nyt sitten onkaan tehty......!
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Ovat ainakin ymmärtäny "juopon"sisun jättää pois.Eikä toi urean kans läträäminen muutenkan kauan myy.
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Mikäs niissä närästää ? Agritechinicassa katteltiin monen valmistajan eri tyyppisiä
voimansiirtoja. Tähän se maailma vaan menee. Kaikkia ei vaan tarvii tehdä ite. Hyvä niin. :-*
Kiinalaisten osastoilta löytyi muuten monen monta tuttua voimansiirtoa...
Monen agrolaisenkin luottopelistä löytyy täysin identtisiä voimansiirtoja pellin väriin katsomatta !
;D ;D
No eipä se perkinssi mistään vääntävimmästä päästä ole eikä kyllä pienikulutuksisinkaan ja noi heman lootat mitä A-sarjan valluissakin on niin eivät kyllä kiitosta ole saaneet paitsi kevyessä pyörittelyssä... Vanhaan oikeeseen ursukseen kun vertaa niin aika onneton peli :P
-
ei oo urkkii tehty sitten zetkan ajan jälkeen,,,,, eihän näit voi edes ursuksena puhua 3urrkkia löytyy
-
Miehekkään pitkä numerosarja konepelliis 8)
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Ovat ainakin ymmärtäny "juopon"sisun jättää pois.Eikä toi urean kans läträäminen muutenkan kauan myy.
--Myykös sitten tämä toinen linja jossa asennetaan kannen alle valtavan kokisia lauhduttimia niin paljon että kuski ei näe kohta muuta kuin pilvet,jos niitäkään....
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Ovat ainakin ymmärtäny "juopon"sisun jättää pois.Eikä toi urean kans läträäminen muutenkan kauan myy.
--Myykös sitten tämä toinen linja jossa asennetaan kannen alle valtavan kokisia lauhduttimia niin paljon että kuski ei näe kohta muuta kuin pilvet,jos niitäkään....
Potentiaalia jäähdytykseen on sitten enemmän kun saa DPF vehkeet pois lämmittämästä ;) Pieni nokka ja pieni jäähdytin on yhtäkuin lämpömittari punaisella roskasessa/pölyisessä hommassa varsinkin viritettynä....
-
ZTS Slovakiassa teki kuuspyttyset Urkit ja Zetkat 1970-luvulta alkaen ja Keskokin toi ZTS nimellä loppuvaiheissa ennen Zetkan maahantuonnin loppumista.
HTC holding, joka osti Zetorin ja ZTS:n ei mainitse sivuillaan enää mitään ZTS:stä eli onko ZTS:n Marlinin tehdas suljettu? Urkkia ei kuuspyttyisenä kai koskaan Puolssa tehty?
Off topic: Ilmeisesti Kirovetsin tehdaskin on kaatumassa ainakin venäläisen Pietarissa asuvan kaverini mukaan?
-
ZTS Slovakiassa teki kuuspyttyset Urkit ja Zetkat 1970-luvulta alkaen ja Keskokin toi ZTS nimellä loppuvaiheissa ennen Zetkan maahantuonnin loppumista.
HTC holding, joka osti Zetorin ja ZTS:n ei mainitse sivuillaan enää mitään ZTS:stä eli onko ZTS:n Marlinin tehdas suljettu? Urkkia ei kuuspyttyisenä kai koskaan Puolssa tehty?
Off topic: Ilmeisesti Kirovetsin tehdaskin on kaatumassa ainakin venäläisen Pietarissa asuvan kaverini mukaan?
Eikös Zetori jäänyt tsekkeihin ja ZTS slovakiaan vai miten se nyt meni ???
-
ZTS Slovakiassa teki kuuspyttyset Urkit ja Zetkat 1970-luvulta alkaen ja Keskokin toi ZTS nimellä loppuvaiheissa ennen Zetkan maahantuonnin loppumista.
HTC holding, joka osti Zetorin ja ZTS:n ei mainitse sivuillaan enää mitään ZTS:stä eli onko ZTS:n Marlinin tehdas suljettu? Urkkia ei kuuspyttyisenä kai koskaan Puolssa tehty?
Off topic: Ilmeisesti Kirovetsin tehdaskin on kaatumassa ainakin venäläisen Pietarissa asuvan kaverini mukaan?
Eikös Zetori jäänyt tsekkeihin ja ZTS slovakiaan vai miten se nyt meni ???
Kyllä, mutta HTC holding omistaa/omisti? kummatkin tehtaat eli Tsekin Brnon (Zetorin) ja Slovakian Marlinin (ZTS) tehtaat?
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Ovat ainakin ymmärtäny "juopon"sisun jättää pois.Eikä toi urean kans läträäminen muutenkan kauan myy.
Myös Deere on siirtymässä urean käyttöön.
http://www.deere.co.uk/wps/dcom/en_GB/our_company/news_and_media/press_releases/2012/mar/tier_4.page?
-
Moottorina perkins ja vaihteistona Hema... Siihen loppuu mielenkiinto ;D
Ovat ainakin ymmärtäny "juopon"sisun jättää pois.Eikä toi urean kans läträäminen muutenkan kauan myy.
Myös Deere on siirtymässä urean käyttöön.
http://www.deere.co.uk/wps/dcom/en_GB/our_company/news_and_media/press_releases/2012/mar/tier_4.page?
Tier 4 vaatii kummatkin systeemit... Niinkuin kuvassakin näkyy >:(
-
Konedata nykymallista:
http://www.konedata.net/Traktorit/Ursus9024.htm
"Mallit 9024 ja 11024 oli varustettu 4-sylinterisillä Perkins-moottoreilla ja 14034 6-sylinterisellä Ivecolla. Suurimman mallin voimansiirto oli ostettu ZF:ltä ja vaihteita oli 24+24. Suunnanvaihtaja oli sähköhydraulinen. Pienemmissä vaihteita oli 12+4 ja voimansiirto oli ostettu Valtran turkkilaiselta yhteistyökumppanilta Hattatilta."
http://www.konedata.net/Traktorit/Ursus1734.htm
"Vahvistamattoman tiedon mukaan nämä Ursus-mallit valmisti Slovakiassa Martin Diesel eli ZTS:stä irtautunut moottoritehdas."
Vanha suola janotti eli slovakialainen se tämäkin oli aikoinaan (kuuspyttyset oli slovakkeja EI puolalaisia).