Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: mansiki - 30.01.12 - klo:16:32
-
Eli kyselen taas kerran onko tai tieetääkö kukaan mitään tilaa missä olisi suunnilleen 1987-1993 väliltä olevia pikku venttejä. esim. farmer,308,309,310,311,312 tai favorit 600 sarjalaisia. Tulisi ihan töihin eli pitäis olla vielä kuntoa jäljellä ja tunteja!!! Tai SIISTI 699 ferkukin kiinnostaa!!
-
Nivalan agrimarketin pihas oli maanantaina 307 neliveto etunostolaitteela, voalla ja ek-sovitteila ja ilimastoinnila. On kuin uusi. Siis tosi magee :D Sehä on kuulema tosi sitkeävetonen ja tehokas peli, vaikka onki 3pyttynen. Ennemmin ottasin tuon, ku vappaastihengittävän 308n.
-
juu kiitos täytyykin ottaa yhteyttä sitten nivalaan..
-
noita 300-sarjan fendtejä löytyy saksa-hollanti akselilta vaikka kuinka paljon, ja usein myös todella siistejä.
-
JOS tarvittee jotain varaosia noihin fendtteihin niin kannattaa ottaa jostain lujaa kiinni kun kyselee varaosien hintoja, on sitten kaikkia muuta kun erullisia. siinä oli aikoinaan syy lykätä 611 vaihto riviin kaikes hiljaisuures... ;)
-
http://www.agrimarket.fi/main.cfm?txtToiminto=0&iT=212&strToimipaikat=&cboPaaryhma=0&chkMerkki_61=10&txtMinVuosi=&txtMaxVuosi=&txtMinTeho=&txtMaxTeho=&cboTehoyks=hv&txtMinHinta=&txtMaxHinta=&txtMalli=&cboLaanit=-1&cboToimipaikka=%27XXX%27&cboJarjestys=VerotonHinta&cboRivimaara=50&btnHae=Hae ja näköjään tampereella ;)
-
http://www.traktorpool.de/fi/details/Traktoren/Fendt-312-LSA-1-Hand/1558955/
http://www.traktorpool.de/fi/details/Traktoren/Fendt-312-LSA,Bj94,FZW,KL/1584504/
tuossa pari 312:ta saksasta, vaikka tunteja on niin kunto on jotain muuta kuin suomen männiköissä möyrityissä.
-
http://www.nettikone.com/fendt/611-lsa/1020764 (http://www.nettikone.com/fendt/611-lsa/1020764) En tiiä onko kunto tavoittelemasi mutta harvemmin näkyy 600-sarjalaisia nettikoneessa.
Kaverilla on lumi/paskahommissa 612 ja näkyy 924:sta useammin olevan liikenteessä. 8)
-
Eli kyselen taas kerran onko tai tieetääkö kukaan mitään tilaa missä olisi suunnilleen 1987-1993 väliltä olevia pikku venttejä. esim. farmer,308,309,310,311,312 tai favorit 600 sarjalaisia. Tulisi ihan töihin eli pitäis olla vielä kuntoa jäljellä ja tunteja!!! Tai SIISTI 699 ferkukin kiinnostaa!!
eikö tuommonen 699 verku pidä kiertää kaukaa....
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.
Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.
Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
No huolto tai huoltamattumuus ei ole kyllä kansalaisuudesta kiinni ;D
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.
Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
No huolto tai huoltamattumuus ei ole kyllä kansalaisuudesta kiinni ;D
...joo, tää liika vileeniys vaivaa, mutta kun aina halvimman ostaa, niin saa sitä, mitä tilaa...
-
niin... Karkea yleistys tuo mullakin oli, ainakin sai keskustelua aikaiseksi. Mutta fakta on se että kyllä saksalainen pitää koneensa suomi-jussia paremmin, Tosin ohjaamot sisältä ovat usein likaisia johtuen saksalaisten fetissistä aukinaisia laseja kohtaan.
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
Itellä 312 fendt ajettu 8000 eikä mitään vikaa vaikka on ollu kovassa ajossa koko ikänsä 8) 8)
9500 on vasta sisään ajettu ;D
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.
Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
No huolto tai huoltamattumuus ei ole kyllä kansalaisuudesta kiinni ;D
No eihän se oo, joillakin kestää rautalanka ja joillakin ei taharo kestää ratakiskon pätkäkään ja kommenteistas päätellen sulla ei kestä se ratakiskonpätkäkään.
-
kyllä meillä ainakin koneet kestää kun niitä huolletaan. Mutta mielummin otan vähän ajetun käytetyn kun tietentahtoen paljon ajetun jossa suuremmat riskit tulla remontteja.
-
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.
Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.
Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
No huolto tai huoltamattumuus ei ole kyllä kansalaisuudesta kiinni ;D
No eihän se oo, joillakin kestää rautalanka ja joillakin ei taharo kestää ratakiskon pätkäkään ja kommenteistas päätellen sulla ei kestä se ratakiskonpätkäkään.
Jaa mulla vai??? Mitä mä oon nyt rikkonut??? No joo yanmarista meni lauhdutin paskaksi ja tuli öljyt pihalle (500h ajettu vuokrakaivuri) ja tossa viime viikolla 505 valmetin nostolaitteen sylinteri irtos yläpäästään kun oli ilmeisesti kiertynyt joskus auki ja sen jälkeen tullut pystyjenka... Mun mielestä kumpikaan ei ole yksinään mun syytä :P Niin ja hajos tuosta "mun ajokista" (cat 304) englannissa asennettu varkauden estolaite mutta ehkä se on tää mun huono karma tai jotain :o Ei oo ollut tapana rikkoa koneita mutta joskus ne vaan hajoo mutta mahtaisiko sillä ola jotain tekemistä asian kanssa että ne on kaikki vaan ihmisen tekemiä ::)
-
Jaa mulla vai??? Mitä mä oon nyt rikkonut??? No joo yanmarista meni lauhdutin paskaksi ja tuli öljyt pihalle (500h ajettu vuokrakaivuri) ja tossa viime viikolla 505 valmetin nostolaitteen sylinteri irtos yläpäästään kun oli ilmeisesti kiertynyt joskus auki ja sen jälkeen tullut pystyjenka... Mun mielestä kumpikaan ei ole yksinään mun syytä :P Niin ja hajos tuosta "mun ajokista" (cat 304) englannissa asennettu varkauden estolaite mutta ehkä se on tää mun huono karma tai jotain :o Ei oo ollut tapana rikkoa koneita mutta joskus ne vaan hajoo mutta mahtaisiko sillä ola jotain tekemistä asian kanssa että ne on kaikki vaan ihmisen tekemiä ::)
No siinähän se taas tuli :D
-
Jaa mulla vai??? Mitä mä oon nyt rikkonut??? No joo yanmarista meni lauhdutin paskaksi ja tuli öljyt pihalle (500h ajettu vuokrakaivuri) ja tossa viime viikolla 505 valmetin nostolaitteen sylinteri irtos yläpäästään kun oli ilmeisesti kiertynyt joskus auki ja sen jälkeen tullut pystyjenka... Mun mielestä kumpikaan ei ole yksinään mun syytä :P Niin ja hajos tuosta "mun ajokista" (cat 304) englannissa asennettu varkauden estolaite mutta ehkä se on tää mun huono karma tai jotain :o Ei oo ollut tapana rikkoa koneita mutta joskus ne vaan hajoo mutta mahtaisiko sillä ola jotain tekemistä asian kanssa että ne on kaikki vaan ihmisen tekemiä ::)
No siinähän se taas tuli :D
Niin mikä?? Sä se sälli olet jos sulla ei hajoo mikään tai sitten on saatanan hyvää tuuria ;D
-
Niin mikä?? Sä se sälli olet jos sulla ei hajoo mikään tai sitten on saatanan hyvää tuuria ;D
No enhän minä oo mihinään vaihees väittänykkään että mulla kaikki pysyis ehjänä. ???
-
JOS tarvittee jotain varaosia noihin fendtteihin niin kannattaa ottaa jostain lujaa kiinni kun kyselee varaosien hintoja, on sitten kaikkia muuta kun erullisia. siinä oli aikoinaan syy lykätä 611 vaihto riviin kaikes hiljaisuures... ;)
Näin kyllä nykyään on,,mutta meforin aikana väittäisin että olivat kyllä edullisemmasta päästä muitten merkkien hintoihin nähden..
Ei muuta kun saksasta..kannattaa vertailla.