Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: jeep - 29.12.11 - klo:15:11

Otsikko: Etusivu
Kirjoitti: jeep - 29.12.11 - klo:15:11
http://www.seiska.fi/ 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta

http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Otsikko: Vs: Etusivu
Kirjoitti: jeep - 29.12.11 - klo:15:46
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011122915013962_ul.shtml
Otsikko: Vs: Etusivu
Kirjoitti: Sepedeus - 29.12.11 - klo:16:17
http://www.seiska.fi/ 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta

http://www.iltalehti.fi/etusivu/

  Eiköhän se ole itikan ampumista tykillä, jos 10 miljoonan vahinkoa torjutaan 10 miljardilla. Eikä vahingot poistu sillä että johdot ovat maan alla. Puut kaatuu edelleen autojen päälle, katot lentelee ja tiet ovat poikki. Laitetaanko sähköjunan langat myös maan alle?
  Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.
Otsikko: Vs: Etusivu
Kirjoitti: jeep - 29.12.11 - klo:16:21
http://www.seiska.fi/ 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta

http://www.iltalehti.fi/etusivu/

  Eiköhän se ole itikan ampumista tykillä, jos 10 miljoonan vahinkoa torjutaan 10 miljardilla. Eikä vahingot poistu sillä että johdot ovat maan alla. Puut kaatuu edelleen autojen päälle, katot lentelee ja tiet ovat poikki. Laitetaanko sähköjunan langat myös maan alle?
  Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.
http://www.youtube.com/watch?v=2RQBsKqRBcw&feature=related
Otsikko: Vaihtareita on...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 29.12.11 - klo:19:14
http://www.seiska.fi/ 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta
http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Eiköhän se ole itikan ampumista tykillä, jos 10 miljoonan vahinkoa torjutaan 10 miljardilla. Eikä vahingot poistu sillä että johdot ovat maan alla. Puut kaatuu edelleen autojen päälle, katot lentelee ja tiet ovat poikki. Laitetaanko sähköjunan langat myös maan alle? Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.

En oo inssi mut jos linjat vedettäis teiden vieriin ja sinne siivottas esim. 30m vapaa tila ni se helpottas oleellisesti - eikä maksas pakkolunastettuna paljookaa  :P ...lisäks junat voita pistää kulkemaan samalla systeemillä ku metrot, ei ilmajohdot oo vähääkää tarpeellisia.
Otsikko: Vs: Etusivu
Kirjoitti: Timppa - 29.12.11 - klo:19:18
Kaivojakin on helppo tehdä.

Kaivetan kaks ojaa vierekkäin.

Nostetaan ne ojat vastakkain.

Työnnetään siten tehty putki maahan pystyyn haluttuun syvyyteen.

Thäts it.  :D
Otsikko: Vs: Vaihtareita on...
Kirjoitti: junttieinari - 29.12.11 - klo:19:23
http://www.seiska.fi/ 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta
http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Eiköhän se ole itikan ampumista tykillä, jos 10 miljoonan vahinkoa torjutaan 10 miljardilla. Eikä vahingot poistu sillä että johdot ovat maan alla. Puut kaatuu edelleen autojen päälle, katot lentelee ja tiet ovat poikki. Laitetaanko sähköjunan langat myös maan alle? Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.

En oo inssi mut jos linjat vedettäis teiden vieriin ja sinne siivottas esim. 30m vapaa tila ni se helpottas oleellisesti - eikä maksas pakkolunastettuna paljookaa  :P ...lisäks junat voita pistää kulkemaan samalla systeemillä ku metrot, ei ilmajohdot oo vähääkää tarpeellisia.
Pääsitpäs taas kepulaisten taskulle. :P

Täälläpäin siirtävät jo nyt uusittavia linjoja teiden varsille, helpottaa kummasti korjauksia vaikkei ihan 30 metrin uraa olekaan.
Otsikko: Taskut ja sähkö...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 29.12.11 - klo:19:32
http://www.seiska.fi/ 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta
http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Eiköhän se ole itikan ampumista tykillä, jos 10 miljoonan vahinkoa torjutaan 10 miljardilla. Eikä vahingot poistu sillä että johdot ovat maan alla. Puut kaatuu edelleen autojen päälle, katot lentelee ja tiet ovat poikki. Laitetaanko sähköjunan langat myös maan alle? Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.

En oo inssi mut jos linjat vedettäis teiden vieriin ja sinne siivottas esim. 30m vapaa tila ni se helpottas oleellisesti - eikä maksas pakkolunastettuna paljookaa  :P ...lisäks junat voita pistää kulkemaan samalla systeemillä ku metrot, ei ilmajohdot oo vähääkää tarpeellisia.
Pääsitpäs taas kepulaisten taskulle. :P

Ei ollu tarkotus... tällä kerralla :P ...ja kuinkahan paljon niitä linjoja on valtion, kuntien ja seurakuntien mailla ? ? ?   ::)

Täälläpäin siirtävät jo nyt uusittavia linjoja teiden varsille, helpottaa kummasti korjauksia vaikkei ihan 30 metrin uraa olekaan.

Sen 30m vetäsin hatusta... ideana et puut ei kaatuessaan ylettys linjojen päälle.
Otsikko: Vs: Etusivu
Kirjoitti: Oksa - 29.12.11 - klo:19:41
paljunko tollanen pakkososialisointi mahtais todella maksaa?   30 metriä kertaa x kilometriä!
Otsikko: Vs: Etusivu
Kirjoitti: SKF - 29.12.11 - klo:22:22

  Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.

Tua toteutettii tääläpäi viimme vuasikymmenellä mettäveromuutoksella!
Vorttumi kehuskeli toimmitus varmmuurem parantunnee mutta tosiasias kysees oli avohakkuut!
Otsikko: Vs: Taskut ja sähkö...
Kirjoitti: nänninnyplääjä - 29.12.11 - klo:22:31
http://www.seiska.fi/ 
http://fi.wikipedia.org/wiki/Omerta
http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Eiköhän se ole itikan ampumista tykillä, jos 10 miljoonan vahinkoa torjutaan 10 miljardilla. Eikä vahingot poistu sillä että johdot ovat maan alla. Puut kaatuu edelleen autojen päälle, katot lentelee ja tiet ovat poikki. Laitetaanko sähköjunan langat myös maan alle? Näitä linjavahinkoja voidaan helposti torjua, muuttamalla metsänkäsittelyä linjojen varsilla.

En oo inssi mut jos linjat vedettäis teiden vieriin ja sinne siivottas esim. 30m vapaa tila ni se helpottas oleellisesti - eikä maksas pakkolunastettuna paljookaa  :P ...lisäks junat voita pistää kulkemaan samalla systeemillä ku metrot, ei ilmajohdot oo vähääkää tarpeellisia.
Pääsitpäs taas kepulaisten taskulle. :P

Ei ollu tarkotus... tällä kerralla :P ...ja kuinkahan paljon niitä linjoja on valtion, kuntien ja seurakuntien mailla ? ? ?   ::)

Täälläpäin siirtävät jo nyt uusittavia linjoja teiden varsille, helpottaa kummasti korjauksia vaikkei ihan 30 metrin uraa olekaan.

Sen 30m vetäsin hatusta... ideana et puut ei kaatuessaan ylettys linjojen päälle.
ei kaadeta niitä puita, lyhennetään vaan ettei ne yllä langoille.. ;D ;D
Otsikko: Vs: Taskut ja sähkö...
Kirjoitti: SKF - 29.12.11 - klo:22:40


Sen 30m vetäsin hatusta... ideana et puut ei kaatuessaan ylettys linjojen päälle.
ei kaadeta niitä puita, lyhennetään vaan ettei ne yllä langoille.. ;D ;D
[/quote]

**ttu, S**TANA, munista hirtee tuallaaset roikkuu jokka tyveemistä eherootteloo.
Menneesä elämäsä oo joskuus tuallaaasta rikkoo joutunnu purkaa ja toivottavaste EI IKINÄ ENÄÄÄÄÄÄÄ...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!