Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jenkki - 17.12.11 - klo:15:15
-
Tume Combimaster Plus 3000 mitä mieltä kyseisestä koneesta kannattaako sekaantua, ajettu alle 1000 ha :o
-
Samanlaista härpäkettä oon kans miettiny. Simultaa löytyy useampia ja muutama kongskilde multiseed kiekkovarustuksella. Kevytmuokattuunkin pitäisi kylvää mutta Simultan vannaspainotus tuntuu kevyeltä vai oonko väärässä?
-
Meillä myös kokemusta simultan vannaspainotuksen riittämättömyydestä siksi kiinostas tietää , että tekeekö tuolla combimasterilla mittää ku ois nyt tarjolla suht "sopu hinnalla" :o
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. ;D ;D
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. ;D ;D
Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. ;D ;D
Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.
joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi.. :o
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. ;D ;D
Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.
joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi.. :o
Eli tilinpäätökseen käyt Robin Hoodista erivärisiä postilaatikkoja tusinan. ;D
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. ;D ;D
Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.
joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi.. :o
Eli tilinpäätökseen käyt Robin Hoodista erivärisiä postilaatikkoja tusinan. ;D
en oo mitään rutannu, vaan ku tekivät perkeleet kapean tien kunnan keskustaan kanttikivetyksellä ni sen kans saa olla varovainen.. muutenki saa olla RENGASSULKEISISSA harva se kevät.. >:(
-
Jos on tiellä paljon siirtymiä niin ehdottomasti sellainen kone jossa ei voimansiirron ketju pyöri koko aikaa.
Pari kertaa kun pidät ketjusulkeiset niin taatusti sen jälkeen ne tulee uniisi. :)
saahan sen voimansiirron pois päältä ku muistais vaan kytkeä pois.. pari kertaa unohtunu, ja tyhjää kylvetty kunnes huomattu että kylläpä hitaasti tyhjenee säiliöt.. :o :o
Vanhemmissa ei ole tuota kytkintä eikä tuo niin herkku ole kontata sen hännässä. Eikös pyörintävahti piipannu.
mullon -00 mallin combimaster4000plus, siinä ainaki on kytkin. ja ne sähkölaatikot nakkasin mäkeen jo heti kättelyssä.. ;D ;D
Mä olin pitkäpinnasempi sähköjen kanssa, vasta viime keväänä irtosi toosa kun kaikki alkoi mättää, -95 dc eli varmaan esiaste combimasterista, hydraulisesti painotettavilla siemenvantailla.
joo ite luovutin heti ku sähköpuoli ei kuulu erikoisosaamiseen, ois kait ne saanu pelaamaan ku ois käyttäny jotaki sähköputkimiestä paikalla.. mutta hommasin siihen lantapuolellekki mekaanisen säätöruuvin ja näillä mennään. ihan jees kone mutta meinaa välillä kaava-alueella käydä tiet kapeaksi.. :o
Eli tilinpäätökseen käyt Robin Hoodista erivärisiä postilaatikkoja tusinan. ;D
en oo mitään rutannu, vaan ku tekivät perkeleet kapean tien kunnan keskustaan kanttikivetyksellä ni sen kans saa olla varovainen.. muutenki saa olla RENGASSULKEISISSA harva se kevät.. >:(
Toinen painajainen. ;)
-
Meillä olisi myynnissä tuollainen combimasteri, täyskiekkokone, lisäsäiliöillä. On liian raskas rapakoille.