Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: kkk - 14.12.11 - klo:12:51
-
Mitä haikailla kepittömien tai portaattomien perään, kun kepilliselläkin pärjää ;D ;D ;D http://www.youtube.com/watch?v=aDgULBvJyyU osaako joku venäjää??? :P No, ei tarvitse silti suomentaa...
-
In soviet russia, truck switches you
näyttää yhtä hyvältä ku classic/meco mallin tm/mxm loota
-
Vähä vois äänenpainosta ajatella, että syntiä teki :o
-
http://www.youtube.com/watch?v=vVx9Yzzq5-0&feature=related
-
Mitä haikailla kepittömien tai portaattomien perään, kun kepilliselläkin pärjää ;D ;D ;D http://www.youtube.com/watch?v=aDgULBvJyyU osaako joku venäjää??? :P
Kytkim perkele irrota...
-
Ainahan on kyse ammattitaidosta 8) http://www.youtube.com/watch?v=XMG_3-BuwB8&feature=related
-
Repe Sorsa vaihdelaatikossa ;D
-
Tollasella Krazilla ajoin intissä ja vaihdelaatikko toimi juuri niin hyvin kuin sykronoimaton laatikko toimii. Kun kuljettaja oppi tavoille, niin pykälät loksahtivat silmään kuin itsekseen kun ei ole turhia sykronointeja jarruttamassa.
Sori vaan kun olen taas ilonpilaaja. ;)
Jos Krazilla sais ajaa maantiellä, niin voisin jopa harkita sellaista harrastukseksi.
-
Tollasella Krazilla ajoin intissä ja vaihdelaatikko toimi juuri niin hyvin kuin sykronoimaton laatikko toimii. Kun kuljettaja oppi tavoille, niin pykälät loksahtivat silmään kuin itsekseen kun ei ole turhia sykronointeja jarruttamassa.
Sori vaan kun olen taas ilonpilaaja. ;)
Jos Krazilla sais ajaa maantiellä, niin voisin jopa harkita sellaista harrastukseksi.
Piti kans kommentoida että eihän se Krazin laatikko hankala ollut käyttää, helposti meni vaihteet päälle.
-
Tollasella Krazilla ajoin intissä ja vaihdelaatikko toimi juuri niin hyvin kuin sykronoimaton laatikko toimii. Kun kuljettaja oppi tavoille, niin pykälät loksahtivat silmään kuin itsekseen kun ei ole turhia sykronointeja jarruttamassa.
Sori vaan kun olen taas ilonpilaaja. ;)
Jos Krazilla sais ajaa maantiellä, niin voisin jopa harkita sellaista harrastukseksi.
Piti kans kommentoida että eihän se Krazin laatikko hankala ollut käyttää, helposti meni vaihteet päälle.
Joo, se on kyllä ihan tosi... kytkintä ei juuri tarvitse kuin liikkeelle lähtiessä. Jos tuo kuski olikin valeryssä kun ei osannut kepittää :D
-
Tollasella Krazilla ajoin intissä ja vaihdelaatikko toimi juuri niin hyvin kuin sykronoimaton laatikko toimii. Kun kuljettaja oppi tavoille, niin pykälät loksahtivat silmään kuin itsekseen kun ei ole turhia sykronointeja jarruttamassa.
Sori vaan kun olen taas ilonpilaaja. ;)
Jos Krazilla sais ajaa maantiellä, niin voisin jopa harkita sellaista harrastukseksi.
Piti kans kommentoida että eihän se Krazin laatikko hankala ollut käyttää, helposti meni vaihteet päälle.
Joo, se on kyllä ihan tosi... kytkintä ei juuri tarvitse kuin liikkeelle lähtiessä. Jos tuo kuski olikin valeryssä kun ei osannut kepittää :D
Jos se oli pensasneuvostoliittolainen.. ;D
-
Suorilla hampailla menee mukavimmin,harva vain osaa loodaa käyttää oikein.
-
Viime vuonna nyrjäytin nilkan, piti opetella ajamaan Nissanin pickuppia ilman kytkintä. Yhtä helppoa kuin Hiluxilla ja gemsulla aikanaan.
-
Jonnin verran popniittihyttisellä Sisulla varustettuna Fullerin laatikolla tuli aikoinaan ajeltua. Jos vain korvan ja käden yhteistyö on kohdillaan niin ongelmittahan tuo menee. Taikka perstuntuma ja selkäytimestä lähtevä ajattelu auttavat suunnattomasti. Meikäläiselle vaihtaminen ei ollut koskaan ongelma mutta kaveri joka aluksi vierestä lukemattomia tunteja seurasi kepin käyttöä ja vielä enemmän itsekin yritti opetella hommaa niin ei sitä koskaan "sisäistänyt".
-
Näinhän se on että ei se kaikille mene jakeluun tuo synkronoimattomalla ajo. Itsekin tuli opeteltua kun on ollut tuossa omissa pikkuajoissa pari erilaista Sisua Fullerilla. Nykyisessä Sisussa ZF synkroloota ja se on vanhana ja kulahtaneena paljon surkeampi kuin kunnon Fuller ikinä.
-
Suorilla hampailla menee mukavimmin,harva vain osaa loodaa käyttää oikein.
Suorahampainen ei tarkoita samaa kuin synkronoimaton. Suorahampainen voi yhtä hyvin olla synkronoitu. Vinohampainen voi olla synkronoimaton. Siirtopyörävaihteisto on aina suorahampainen. Niin ja Fuller ei ole siirtopyörävaihteisto, vaikka on synkronoimaton ja suorahampainen.