Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perfekt - 29.11.11 - klo:14:57
-
http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk&feature=related
:'(
-
Tämä oli kuudestoista kerta kun asia tulee esiin. Siis tuo biisi. Eikä se vieläkään kyllästytä ;D
Mun vm. -93 Calibra on parhaillaan loistavassa iskussa 8)
Tein siihen 370 000 km:n huollon just viikonloppuna. Huolto kattoi lähinnä etupään remontointia ja uusitut osat olivat: jarrusatulat, palat, jarrulevyt, iskarit, laakerit, raidetangon päät, vetonivelten suojakumit, hammashihnan, kiristimen, vesipumpun, moniurahihnan, sen kiristimen, öljyt, ja jäähdytinnesteen.
Ei vanhoissakaan osissa just vikaa ollut, mutta nyt vielä vähemmän. Tavoitteeni ajaa Opelilla 500 000 km voi jopa toteutua :o :o Ruostetta ei ole vieläkään missään :o
-
Mun vm. -93 Calibra on parhaillaan loistavassa iskussa 8)
http://www.youtube.com/watch?v=_vK-hvTz_wc
-
Meiän isännän Sierra jättää sen!
-
tullooko ooppelista sitten sinkku? tahi orpo tahi muuten leski? jätetty? ::)
-
Foortin Scorppio se olla pitää....wroooooooooooooooooooooommmmmmm
-
Foortin Scorppio se olla pitää....wroooooooooooooooooooooommmmmmm
Skorppis on kyllä hieno. Ihan oikeasti... Isolla koneella 8)
-
patti konepellissä?
-
patti konepellissä?
Ja jäähdytysaukot ;) Eikä mitään dieselkoneen pattia :'(
-
Tämä oli kuudestoista kerta kun asia tulee esiin. Siis tuo biisi. Eikä se vieläkään kyllästytä ;D
Mun vm. -93 Calibra on parhaillaan loistavassa iskussa 8)
Tein siihen 370 000 km:n huollon just viikonloppuna. Huolto kattoi lähinnä etupään remontointia ja uusitut osat olivat: jarrusatulat, palat, jarrulevyt, iskarit, laakerit, raidetangon päät, vetonivelten suojakumit, hammashihnan, kiristimen, vesipumpun, moniurahihnan, sen kiristimen, öljyt, ja jäähdytinnesteen.
Ei vanhoissakaan osissa just vikaa ollut, mutta nyt vielä vähemmän. Tavoitteeni ajaa Opelilla 500 000 km voi jopa toteutua :o :o Ruostetta ei ole vieläkään missään :o
;D 370 tuhannen huolto on välihuolto, niinkuin nuista vaihetuista osistakin voipi päätellä. Se 380 tuhannen huolto on sitten varsinainen huolto jossa oikeesti jo pitääkin tehä jotain ::) ::)
-
Tämä oli kuudestoista kerta kun asia tulee esiin. Siis tuo biisi. Eikä se vieläkään kyllästytä ;D
Mun vm. -93 Calibra on parhaillaan loistavassa iskussa 8)
Tein siihen 370 000 km:n huollon just viikonloppuna. Huolto kattoi lähinnä etupään remontointia ja uusitut osat olivat: jarrusatulat, palat, jarrulevyt, iskarit, laakerit, raidetangon päät, vetonivelten suojakumit, hammashihnan, kiristimen, vesipumpun, moniurahihnan, sen kiristimen, öljyt, ja jäähdytinnesteen.
Ei vanhoissakaan osissa just vikaa ollut, mutta nyt vielä vähemmän. Tavoitteeni ajaa Opelilla 500 000 km voi jopa toteutua :o :o Ruostetta ei ole vieläkään missään :o
;D 370 tuhannen huolto on välihuolto, niinkuin nuista vaihetuista osistakin voipi päätellä. Se 380 tuhannen huolto on sitten varsinainen huolto jossa oikeesti jo pitääkin tehä jotain ::) ::)
Tuossa tehdään sama takapäähän, se on semmoinen 4 tunnin homma vaan :)
-
Tämä oli kuudestoista kerta kun asia tulee esiin. Siis tuo biisi. Eikä se vieläkään kyllästytä ;D
Mun vm. -93 Calibra on parhaillaan loistavassa iskussa 8)
Tein siihen 370 000 km:n huollon just viikonloppuna. Huolto kattoi lähinnä etupään remontointia ja uusitut osat olivat: jarrusatulat, palat, jarrulevyt, iskarit, laakerit, raidetangon päät, vetonivelten suojakumit, hammashihnan, kiristimen, vesipumpun, moniurahihnan, sen kiristimen, öljyt, ja jäähdytinnesteen.
Ei vanhoissakaan osissa just vikaa ollut, mutta nyt vielä vähemmän. Tavoitteeni ajaa Opelilla 500 000 km voi jopa toteutua :o :o Ruostetta ei ole vieläkään missään :o
;D 370 tuhannen huolto on välihuolto, niinkuin nuista vaihetuista osistakin voipi päätellä. Se 380 tuhannen huolto on sitten varsinainen huolto jossa oikeesti jo pitääkin tehä jotain ::) ::)
Tuossa tehdään sama takapäähän, se on semmoinen 4 tunnin homma vaan :)
Hariootus teköö mestarin, notta. Ookko pitäny kirjaa mitä osaa ei oo vaihettu siihen autoon, ratin ja rek.tunnuksien lisäksi. Se nimittäin tuppaa "unohtumaan" se rempan tekeminen ja virheellisesti puhutaan siitä autosta joka on tullu joskus ostettua.... Eli monesko ooppeli tuo ko. calibra oikeesti on? ::)
-
Tämä oli kuudestoista kerta kun asia tulee esiin. Siis tuo biisi. Eikä se vieläkään kyllästytä ;D
Mun vm. -93 Calibra on parhaillaan loistavassa iskussa 8)
Tein siihen 370 000 km:n huollon just viikonloppuna. Huolto kattoi lähinnä etupään remontointia ja uusitut osat olivat: jarrusatulat, palat, jarrulevyt, iskarit, laakerit, raidetangon päät, vetonivelten suojakumit, hammashihnan, kiristimen, vesipumpun, moniurahihnan, sen kiristimen, öljyt, ja jäähdytinnesteen.
Ei vanhoissakaan osissa just vikaa ollut, mutta nyt vielä vähemmän. Tavoitteeni ajaa Opelilla 500 000 km voi jopa toteutua :o :o Ruostetta ei ole vieläkään missään :o
;D 370 tuhannen huolto on välihuolto, niinkuin nuista vaihetuista osistakin voipi päätellä. Se 380 tuhannen huolto on sitten varsinainen huolto jossa oikeesti jo pitääkin tehä jotain ::) ::)
Tuossa tehdään sama takapäähän, se on semmoinen 4 tunnin homma vaan :)
Hariootus teköö mestarin, notta. Ookko pitäny kirjaa mitä osaa ei oo vaihettu siihen autoon, ratin ja rek.tunnuksien lisäksi. Se nimittäin tuppaa "unohtumaan" se rempan tekeminen ja virheellisesti puhutaan siitä autosta joka on tullu joskus ostettua.... Eli monesko ooppeli tuo ko. calibra oikeesti on? ::)
Jarruja on korjattu joskus 160 000 km sitten ja hihnat vaihdettu 50 000 välein. Iskarit ja jarrusatulat olivat alkuperäiset... Kaikki huollot ja korjaukset ovat ylhäällä. Kai nyt joka autoon jotain vaihdetaan jos alkaa 400 tuhatta täyttymään. Tai sitten vaihdetaan koko auto..
Tuo on kyllä ainoa Opel jota on ollut "järkevää" korjata 250 tonnin jälkeen ;D Taloudellisesti ei tietysti ole viisasta laittaa 700 € osina autoon jonka hinta Nettiautossa on alle tonnin... mut mä vaan laitin ;)