Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: minä-itte - 29.11.11 - klo:08:56
-
Tehty yleinen TUPO-ratkaisu johtaa vääjäämättä Suomen joutumiseen syvään lamaan.
Jo nyt satamien vientimäärät ovat laskeneet, Suomi on hyvin riippuvainen viennistä.
Aamulehdessä yhden ison linja-autofirman johtaja ihmettelee millä selvitä: polttoaineisiin on tullut huomattava korotus, työntekijöille kolme "koulutuspäivää" ja lisää palkkaa. Matkustajamäärät laskussa.
Meilläpäin on kaksi linja-autoyritystä: toisessa veljekset hoitavat koulukyytejä ja tilausajoja, keikkakuskeja on saatavana. Toisessa on yksi yrittäjä, ajaa yksin kouluajoja ja tilausajoja. Tarvittaessa on keikkakuskeja saatavana. He varmasti pärjäävät jatkossakin.
Tehty TUPO-ratkaisu tekee syvän loven valtion kassaan.
Ennustus: vuoden päästä Suomi on syvällä lamassa ja luottoluokitus on aivan jotain muuta kuin AAA.
-
Tehty yleinen TUPO-ratkaisu johtaa vääjäämättä Suomen joutumiseen syvään lamaan.
Jo nyt satamien vientimäärät ovat laskeneet, Suomi on hyvin riippuvainen viennistä.
Aamulehdessä yhden ison linja-autofirman johtaja ihmettelee millä selvitä: polttoaineisiin on tullut huomattava korotus, työntekijöille kolme "koulutuspäivää" ja lisää palkkaa. Matkustajamäärät laskussa.
Meilläpäin on kaksi linja-autoyritystä: toisessa veljekset hoitavat koulukyytejä ja tilausajoja, keikkakuskeja on saatavana. Toisessa on yksi yrittäjä, ajaa yksin kouluajoja ja tilausajoja. Tarvittaessa on keikkakuskeja saatavana. He varmasti pärjäävät jatkossakin.
Tehty TUPO-ratkaisu tekee syvän loven valtion kassaan.
Ennustus: vuoden päästä Suomi on syvällä lamassa ja luottoluokitus on aivan jotain muuta kuin AAA.
siihen ei mene vuottakaan ensi talvi on tiukka rakenneta ei kuin etelässä tokko sielläkään tämä on nyt tätä.
-
Tehty yleinen TUPO-ratkaisu johtaa vääjäämättä Suomen joutumiseen syvään lamaan.
Jo nyt satamien vientimäärät ovat laskeneet, Suomi on hyvin riippuvainen viennistä.
Aamulehdessä yhden ison linja-autofirman johtaja ihmettelee millä selvitä: polttoaineisiin on tullut huomattava korotus, työntekijöille kolme "koulutuspäivää" ja lisää palkkaa. Matkustajamäärät laskussa.
Meilläpäin on kaksi linja-autoyritystä: toisessa veljekset hoitavat koulukyytejä ja tilausajoja, keikkakuskeja on saatavana. Toisessa on yksi yrittäjä, ajaa yksin kouluajoja ja tilausajoja. Tarvittaessa on keikkakuskeja saatavana. He varmasti pärjäävät jatkossakin.
Tehty TUPO-ratkaisu tekee syvän loven valtion kassaan.
Ennustus: vuoden päästä Suomi on syvällä lamassa ja luottoluokitus on aivan jotain muuta kuin AAA.
on lisättävä ulkolaisten keikkatyöläisten määrää 8)
-
http://www.iltalehti.fi/talous/2011112914847617_ta.shtml
superlama
-
en oo vielä kuullu että jutta kertoilis lehille että tämä lama ei meitä koske! oliskohan tuo piru sit tuloillaan?
-
en oo vielä kuullu että jutta kertoilis lehille että tämä lama ei meitä koske! oliskohan tuo piru sit tuloillaan?
Voi hyvinki tulla... :P
-
http://www.iltalehti.fi/talous/2011112914847617_ta.shtml
superlama
eiköös kokoomuslainen ottanut niskalenkin markkinavoimista ja samutti pensaspalot
suomalaisella rahalla ja nyt rakentaa palomuurin europondeilla ,,,,,,onko se
kokoomus vielä kantamassa vastuuta vai alkaako pako ulkomaille ::)
-
Kokoomus on päässyt tavoitteeseensa, se on nyt oikein kunnon työväenpuolue, Jyrki vei Sauli Niinistöltä kunnian; Sauli halusi olla työväen presidentti, mutta Jyrkistä tulikin ihan oikeasti työväen pääministeri.